SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Advantages and Challenges of STEM Education in K-12: Systematic Review and Research Synthesis
IJRES : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.9, sa.2, ss.283-307, 2023 (Hakemli Dergi)
Öz-düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Öz-yeterlik Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Öğretmen Adayları Örneklemi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.369-379, 2022 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitim ve Ortaöğretimde STEM Eğitimi Üzerine Alan Yazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.544-568, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Pre-Service Classroom Teachers' Views About Virtual Laboratories in Distance Education
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1, 2022 (Hakemli Dergi)
Algodoo for Interactive Learning: Effects on Students’ Achievement and Motivation Towards Science
Shanlax International Journal of Education
, cilt.9, sa.4, ss.352-358, 2021 (Hakemli Dergi)
Fen Laboratuvarı Kullanımına Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.425-438, 2021 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.1, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımları İle İlgili Farkındalıkları
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
'Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması’ Konusunda Geçerliliği ve Güvenilirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.474-493, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Yeni Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.29-56, 2018 (Hakemli Dergi)
Examining self-regulation skills of elementary school students
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.4, ss.613-624, 2018 (Scopus)
Using Technology in Education from the Pre-service Science and Mathematics Teachers’ Perspectives
International Education Studies
, cilt.11, sa.10, ss.28-41, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinde Drama Yönteminin Kullanılmasına Yönelik Görüşleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.6, ss.353-366, 2016 (Hakemli Dergi)
Pre-Servıce Scıence Teachers’vıews Regardıng Computer-Aıded Instructıon
The Journal of International Social Research
, cilt.8, sa.39, ss.628-641, 2015 (Hakemli Dergi)
Investigation of “Matter and Change” through Spiral Currıculum Model: Turkey Sample
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, ss.4604-4611, 2014 (Hakemli Dergi)
6 ve 7 Sınıf Öğrencileri için Gerçekleştirilen Küçük Bilginler Bilim Okulu nun Değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.25, ss.341-352, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Teacher, Teaching and School from the Perspective of Pre-service Science Teachers
ESERA, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021, ss.1
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.1
Sınıf Ögretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine Iliskin Görüslerinin Incelenmesi
3. Uluslararası Sosyal BilimleriKongresi (USBIK 2020), 29 - 31 Ocak 2020
Sınıf Ögretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına Iliskin Görüslerinin Incelenmesi
3. Uluslararası Sosyal BilimleriKongresi (USBIK 2020), 29 - 31 Ocak 2020
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarıyla İlgili Farkındalıkları
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1-2
Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının Incelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Egitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019
Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Dolasım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının Incelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Egitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dolaşım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.1-2
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.1
Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Motivasyonu Ölçeği
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.1-2
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1
Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim-Sözde Bilim Ayrım Düzeylerinin İncelenmesi
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FGMTEK), 12 - 14 Nisan 2019
Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
X. International Congress of Educational Research (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
”Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması” Ünitesine Yönelik Açık Uçlu Sorulardan Oluşan Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması
X. International Congress of Educational Research (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışında Fene, Gelecekteki Planlarına, Bilim ve Teknolojiye ve Okula Yönelik Tutumları
X. International Congress of Educational Reseacrh (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi ”Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması” Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
X. International Congress of Educational Research (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Perceptions and Attitudes of Pre-service and In-service Teachers Toward Technology
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Ortaokul öğrencilerinin öz düzenleme becerilerinin incelenmesi
3. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Pre-Service Science Teachers’ Epistemological Beliefs, Knowledge Level and Trustworthiness on Information Sources Regarding Socioscientific Issues
NARST: The National Association for Research in Science Teaching, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, ss.45
Bu benim eserim proje yarışması hakkındaki öğretmen görüşleri
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Erişilebilir ve Temiz Enerji Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra KIZILAY,Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Vizetek, Ankara, ss.105-120, 2024
Çalışma deseni ve çalışma grubu
Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Oktay BEKTAŞ,Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, Asos Yayıncılık, Elazığ, ss.177-187, 2023
Fenomenoloji
Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Oktay BEKTAŞ,Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, Asos Yayıncılık, Elazığ, ss.43-53, 2023
Çok Değişkenli Varyans Analizi (MANOVA)
NİCEL ARAŞTIRMALARDA İSTATİSTİK (SPSS) UYGULAMALARI, Oktay BEKTAŞ, Oktay KIZKAPAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.223-244, 2023
Bilim tarihine disiplinler arası bakış
Disiplinler Arası FEN ÖĞRETİMİ, Kızılay Esra,Çevik Mustafa, Editör, Eğiten, Ankara, ss.245-277, 2022
Uzaktan Eğitimde Mühendislik Temelli STEM Uygulamaları
Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları , Adem Yılmaz,Buket Ertuğrul Akyol,Meryem Nur Aydede, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.201-215, 2021
STEM Eğitimi
İlkokulda Fen Öğretimi, OKUR Murat,ORHAN Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.369-383, 2021
Simülasyon Tabanlı Öğrenme ile STEM Eğitimi
Ders Planları Kurgusunda Öğretme Öğrenme Yaklaşımlarıyla Uygulamalı STEM Eğitimi , Mustafa Çevik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.229-241, 2020
Simülasyon Programları
Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Nezih Önal, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.68-101, 2018
Kök Hücre Teknolojisi
Biyolojide Özel Konular, Afyon A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.29-46, 2015