Makaleler
44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (8)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (22)
4. Evaluating Orienteering-Based Guidance Material on Mitosis and Meiosis
Bartın University Journal of Faculty of Education
, cilt.13, sa.4, ss.1020-1044, 2024 (TRDizin)
6. A rollercoaster STEM activity involving virtual reality
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
, cilt.61, sa.2, ss.95-105, 2024 (ESCI)
9. Advantages and Challenges of STEM Education in K-12: Systematic Review and Research Synthesis
IJRES : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.9, sa.2, ss.283-307, 2023 (Hakemli Dergi)
15. Investigation of the Pre-Service Classroom Teachers' Views About Virtual Laboratories in Distance Education
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Algodoo for Interactive Learning: Effects on Students’ Achievement and Motivation Towards Science
Shanlax International Journal of Education
, cilt.9, sa.4, ss.352-358, 2021 (Hakemli Dergi)
21. Fen Laboratuvarı Kullanımına Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.425-438, 2021 (TRDizin)
23. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
, cilt.1, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımları İle İlgili Farkındalıkları
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1, 2020 (Hakemli Dergi)
30. 'Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması’ Konusunda Geçerliliği ve Güvenilirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.474-493, 2019 (TRDizin)
34. Examining self-regulation skills of elementary school students
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.4, ss.613-624, 2018 (Scopus)
35. Using Technology in Education from the Pre-service Science and Mathematics Teachers’ Perspectives
International Education Studies
, cilt.11, sa.10, ss.28-41, 2018 (Hakemli Dergi)
38. Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinde Drama Yönteminin Kullanılmasına Yönelik Görüşleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.6, ss.353-366, 2016 (Hakemli Dergi)
40. Pre-Servıce Scıence Teachers’vıews Regardıng Computer-Aıded Instructıon
The Journal of International Social Research
, cilt.8, sa.39, ss.628-641, 2015 (Hakemli Dergi)
43. Investigation of “Matter and Change” through Spiral Currıculum Model: Turkey Sample
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, ss.4604-4611, 2014 (Hakemli Dergi)
44. 6 ve 7 Sınıf Öğrencileri için Gerçekleştirilen Küçük Bilginler Bilim Okulu nun Değerlendirilmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.25, ss.341-352, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
1. Pre-Service Teachers' Behaviors Toward Environmental Problems
ESERA, Kobenhavn, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2. The Use of Augmented Reality in Biology Subjects in the Context of Technology Integration into Education
ESERA, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1, (Özet Bildiri)
3. Teacher, Teaching and School from the Perspective of Pre-service Science Teachers
ESERA, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
5. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine Iliskin Görüslerinin Incelenmesi
3. Uluslararası Sosyal BilimleriKongresi (USBIK 2020), 29 - 31 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
6. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına Iliskin Görüslerinin Incelenmesi
3. Uluslararası Sosyal BilimleriKongresi (USBIK 2020), 29 - 31 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
7. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarıyla İlgili Farkındalıkları
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresi (USBIK 2020), Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
11. Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının Incelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Egitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dolaşım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)
13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sindirim Sistemi Konusundaki Görsel Algılarının İncelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1-2, (Özet Bildiri)
14. Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Dolasım Sistemi ve Kalbin Yapısı Konusundaki Görsel Algılarının Incelenmesi
III. Ulusal Biyoloji Egitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
15. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL), Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
17. Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Motivasyonu Ölçeği
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)
20. Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim-Sözde Bilim Ayrım Düzeylerinin İncelenmesi
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FGMTEK), 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
21. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışında Fene, Gelecekteki Planlarına, Bilim ve Teknolojiye ve Okula Yönelik Tutumları
X. International Congress of Educational Reseacrh (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
X. International Congress of Educational Research (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
24. 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi ”Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması” Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
X. International Congress of Educational Research (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
25. ”Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması” Ünitesine Yönelik Açık Uçlu Sorulardan Oluşan Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması
X. International Congress of Educational Research (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
26. Perceptions and Attitudes of Pre-service and In-service Teachers Toward Technology
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
27. Ortaokul öğrencilerinin öz düzenleme becerilerinin incelenmesi
3. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
29. Pre-Service Science Teachers’ Epistemological Beliefs, Knowledge Level and Trustworthiness on Information Sources Regarding Socioscientific Issues
NARST: The National Association for Research in Science Teaching, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, ss.45, (Özet Bildiri)
30. Bu benim eserim proje yarışması hakkındaki öğretmen görüşleri
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
1. Erişilebilir ve Temiz Enerji Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Esra KIZILAY,Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Vizetek, Ankara, ss.105-120, 2024
2. Teknolojik Tasarım Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-VI
, EKİCİ GÜLAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-306, 2024
3. Fenomenoloji
Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Oktay BEKTAŞ,Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, Asos Yayıncılık, Elazığ, ss.43-53, 2023
4. Çalışma deseni ve çalışma grubu
Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Oktay BEKTAŞ,Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, Asos Yayıncılık, Elazığ, ss.177-187, 2023
5. Çok Değişkenli Varyans Analizi (MANOVA)
NİCEL ARAŞTIRMALARDA İSTATİSTİK (SPSS) UYGULAMALARI, Oktay BEKTAŞ, Oktay KIZKAPAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.223-244, 2023
7. Bilim tarihine disiplinler arası bakış
Disiplinler Arası FEN ÖĞRETİMİ, Kızılay Esra,Çevik Mustafa, Editör, Eğiten, Ankara, ss.245-277, 2022
8. Uzaktan Eğitimde Mühendislik Temelli STEM Uygulamaları
Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları , Adem Yılmaz,Buket Ertuğrul Akyol,Meryem Nur Aydede, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.201-215, 2021
9. STEM Eğitimi
İlkokulda Fen Öğretimi, OKUR Murat,ORHAN Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.369-383, 2021
10. Simülasyon Tabanlı Öğrenme ile STEM Eğitimi
Ders Planları Kurgusunda Öğretme Öğrenme Yaklaşımlarıyla Uygulamalı STEM Eğitimi , Mustafa Çevik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.229-241, 2020
11. Simülasyon Programları
Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Nezih Önal, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.68-101, 2018
12. Kök Hücre Teknolojisi
Biyolojide Özel Konular, Afyon A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.29-46, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
34
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
20
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
545
H-İndeks (Scholar)
14
Atıf (TrDizin)
8
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
183
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
134
Toplam Atıf Sayısı
359
Proje
10
Tez Danışmanlığı
3