Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

AKHISM (AHILIK) IN SOCIAL STUDIES AND HISTORY TEXTBOOKS

AHI EVRAN International Conference on Scientific Research, Kırşehir, Türkiye, 30 Kasım 2021, ss.203-211

Analysis of Primary School Students’ Creative Thinking Tendencies towards Social Studies

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.45-49

The Effect of Science and Technology on Social Change According to the Views of SocialStudies Prospective Teachers

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.65-68

Analysis of the Social Studies Course Book of 4th Grades in terms of Values

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.18-23

Virtual Museum Experiences of Social Studies Prospective Teachers

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.109-112

SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES’ PERSPECTIVE ON EDUCATION:ANALYSIS OF THE FILM ’xx’xxTHE CHORUS’xx’xx

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, Beyrut, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.349-354

THE PROBLEMS THAT SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES HAVEEXPERIENCED DURING THE DİSTANCE EDUCATION PERIOD

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, BEYRUT, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.361-365

THE STATUS OF SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES REGARDINGPREPARATION OF ACTIVITIES FOR TEACHING GEOGRAPHY SUBJECTS

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, Beyrut, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.355-360

Sosyal bilgiler öğretim programı kazanımlarının beceriler yönünden incelenmesi

Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.714-725

Sosyal bilgilerle bütünleştirilmiş olarak ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi

Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.211

Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerine yönelik algıları

ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87

Medyanın değerleri kazandırma sürecindeki rolünün sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine incelenmesi

ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Katılım Kavramına Yönelik Algıları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1126-1128

Türkiye ve Fransa ders kitaplarında vatandaşlık: Karşılaştırmalı bir çalışma.

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1157-1159

Sosyal Bilgiler öğretim programında kültürel miras ve ortaokul öğrencilerinin kültürel mirasa yönelik farkındalıkları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1137-1139

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının perspektifinden etkin vatandaşlık

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.69-70

2018 Sosyal bilgiler öğretim programının değerlendirilmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.227-228

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının hukuk okuryazarlığına yönelik görüşleri

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.139-141

Türkiye öğretmen yetiştirme tarihinde ilk kalite güvence sistemi kurma deneyimi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2018, ss.10-12

Bir çokkültürlü okulda değer algısı

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.35-36

Akademisyenlerin öğretmen yetiştirme sürecinde eğitim ve öğretime katkıları

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

The role of social studies textbooks in the process of acquiring skills

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017

Ortaokul öğrencilerinin başarı ve başarısızlık kavramına ilişkin algıları

7th. International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

Amerika Birleşik Devletleri (New York Eyaleti) ve Türkiye sosyal bilgiler öğretimi programlarının karşılaştırılması

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.415-416

Fransız ve Türk okulları öğrencilerinin değer algıları

(USBES) V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.151

Finlandiya sosyal bilgiler öğretim programına genel bir bakış

(USBES) IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.34

Sosyal bilgiler öğretmenlerine göre değerler eğitiminde yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri

(USBES) III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.213

Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri

VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

6 ve 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler kavramına ilişkin metaforları

(YICER) Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2013, ss.5

İlköğretim sosyal bilgiler derslerinde öğrencilerin öğrenme ve ders çalışma yaklaşımları

(USBES) II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.181

Learning strategies 7th year students utilize in social studies course

(ICOINE) 2nd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013

İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri

3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 22 Kasım 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Bilgilerin Doğası, Tarihsel Arka Planı ve Yaklaşımları

Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, YALÇINKAYA Elvan, ŞAN Selda, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.47-58, 2023

Oyunlaştırmanın Eğitimdeki Yeri

Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar Tuğba, Can Ayvaz Asena, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.1-16, 2022

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Empati Becerisi ve Drama

SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.349-359, 2022

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Drama

SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.199-213, 2022

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, KafadarTuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.53-66, 2022

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, Kafadar Tuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.147-167, 2022

Kültürel ve Sivil Okuryazarlık

KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, ORMANCI ÜMMÜHAN, ÇEPNİ SALİH, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.213-222, 2021

Vatandaşlık eğitiminde beceriler

Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında: 21. Yüzyılda Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Cemil Öztürk, Zafer İbrahimoğlu, Gülten Yıldırım, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.357-370, 2020

Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Planlanması ve Sosyal Bilimler Programlarının Analizi

Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-91, 2020

Computer games in social studies education

Technological reflections in social studies education, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-206, 2019

Metrikler

Yayın

64

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları