Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Öğretmen Adaylarının Öğrenci Değişim ProgramlarındaYaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Drama Yöntemi Özyeterlilikleri ile Kişilerarası İletişim Yetkinleri Arasındaki İlişki

VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

3. Antk Yunan Tragedyalarının Vatandaşlık Kavramı Bağlamında İncelenmes

12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

6. AKHISM (AHILIK) IN SOCIAL STUDIES AND HISTORY TEXTBOOKS

AHI EVRAN International Conference on Scientific Research, Kırşehir, Türkiye, 30 Kasım 2021, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri)

7. Analysis of Primary School Students’ Creative Thinking Tendencies towards Social Studies

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.45-49, (Tam Metin Bildiri)

8. The Effect of Science and Technology on Social Change According to the Views of SocialStudies Prospective Teachers

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.65-68, (Tam Metin Bildiri)

9. Analysis of the Social Studies Course Book of 4th Grades in terms of Values

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.18-23, (Tam Metin Bildiri)

10. Virtual Museum Experiences of Social Studies Prospective Teachers

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.109-112, (Tam Metin Bildiri)

11. SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES’ PERSPECTIVE ON EDUCATION:ANALYSIS OF THE FILM ’xx’xxTHE CHORUS’xx’xx

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, Beyrut, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.349-354, (Tam Metin Bildiri)

12. THE PROBLEMS THAT SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES HAVEEXPERIENCED DURING THE DİSTANCE EDUCATION PERIOD

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, BEYRUT, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.361-365, (Tam Metin Bildiri)

13. THE STATUS OF SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES REGARDINGPREPARATION OF ACTIVITIES FOR TEACHING GEOGRAPHY SUBJECTS

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, Beyrut, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.355-360, (Tam Metin Bildiri)

14. Sosyal bilgiler öğretim programı kazanımlarının beceriler yönünden incelenmesi

Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.714-725, (Tam Metin Bildiri)

15. Sosyal bilgilerle bütünleştirilmiş olarak ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi

Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.211, (Özet Bildiri)

16. Medyanın değerleri kazandırma sürecindeki rolünün sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine incelenmesi

ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87, (Özet Bildiri)

17. Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerine yönelik algıları

ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87, (Özet Bildiri)

18. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Katılım Kavramına Yönelik Algıları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1126-1128, (Özet Bildiri)

19. Türkiye ve Fransa ders kitaplarında vatandaşlık: Karşılaştırmalı bir çalışma.

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1157-1159, (Özet Bildiri)

20. Sosyal Bilgiler öğretim programında kültürel miras ve ortaokul öğrencilerinin kültürel mirasa yönelik farkındalıkları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1137-1139, (Özet Bildiri)

21. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının perspektifinden etkin vatandaşlık

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.69-70, (Özet Bildiri)

22. 2018 Sosyal bilgiler öğretim programının değerlendirilmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.227-228, (Özet Bildiri)

23. Türkiye öğretmen yetiştirme tarihinde ilk kalite güvence sistemi kurma deneyimi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2018, ss.10-12, (Özet Bildiri)

24. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının hukuk okuryazarlığına yönelik görüşleri

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.139-141, (Özet Bildiri)

25. Bir çokkültürlü okulda değer algısı

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.35-36, (Özet Bildiri)

26. Akademisyenlerin öğretmen yetiştirme sürecinde eğitim ve öğretime katkıları

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

28. The role of social studies textbooks in the process of acquiring skills

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

29. Ortaokul öğrencilerinin başarı ve başarısızlık kavramına ilişkin algıları

7th. International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

30. Amerika Birleşik Devletleri (New York Eyaleti) ve Türkiye sosyal bilgiler öğretimi programlarının karşılaştırılması

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.415-416, (Özet Bildiri)

31. Fransız ve Türk okulları öğrencilerinin değer algıları

(USBES) V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.151, (Özet Bildiri)

32. Finlandiya sosyal bilgiler öğretim programına genel bir bakış

(USBES) IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.34, (Özet Bildiri)

33. 7. Sınıf öğrencilerinin bilimsellik, vatanseverlik ve farklılıklara saygı değerlerine ilişkin algıları: Metafor analizi ve resim tekniği incelemesi

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.260, (Özet Bildiri)

34. Sosyal bilgiler öğretmenlerine göre değerler eğitiminde yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri

(USBES) III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.213, (Özet Bildiri)

35. Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri

VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

36. 6 ve 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler kavramına ilişkin metaforları

(YICER) Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2013, ss.5, (Özet Bildiri)

37. İlköğretim sosyal bilgiler derslerinde öğrencilerin öğrenme ve ders çalışma yaklaşımları

(USBES) II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.181, (Özet Bildiri)

38. Learning strategies 7th year students utilize in social studies course

(ICOINE) 2nd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

39. İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri

3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 22 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. MÜZEDE DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ, OĞUZ NAMDAR AYŞEGÜL, KAFADAR TUĞBA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.123-142, 2024

2. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ, OĞUZ NAMDAR AYŞEGÜL, KAFADAR TUĞBA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.1-14, 2024

3. Sosyal Bilgilerin Doğası, Tarihsel Arka Planı ve Yaklaşımları

Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, YALÇINKAYA Elvan, ŞAN Selda, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.47-58, 2023

4. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Empati Becerisi ve Drama

SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.349-359, 2022

5. Oyunlaştırmanın Eğitimdeki Yeri

Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar Tuğba, Can Ayvaz Asena, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.1-16, 2022

6. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Drama

SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.199-213, 2022

7. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, KafadarTuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.53-66, 2022

8. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, Kafadar Tuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.147-167, 2022

9. Kültürel ve Sivil Okuryazarlık

KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, ORMANCI ÜMMÜHAN, ÇEPNİ SALİH, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.213-222, 2021

10. Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Planlanması ve Sosyal Bilimler Programlarının Analizi

Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-91, 2020

11. Vatandaşlık eğitiminde beceriler

Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında: 21. Yüzyılda Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Cemil Öztürk, Zafer İbrahimoğlu, Gülten Yıldırım, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.357-370, 2020

12. Computer games in social studies education

Technological reflections in social studies education, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-206, 2019
Metrikler

Yayın

69

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

312

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (Sobiad)

72

H-İndeks (Sobiad)

4

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları