Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (11)
1. The Correlation Between the Media and Digital Literacy Levels of Pre-Service Social Studies Teachers
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, cilt.6, sa.2, ss.329-345, 2022 (Hakemli Dergi)
3. The correlation between the empathy levels and interpersonal communication skills of social studies teachercandidates
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.2218-2228, 2022 (Hakemli Dergi)
5. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE KÜLTÜREL OKURYAZARLIK
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, sa.59, ss.214-234, 2021 (TRDizin)
6. THE ROLE OF MEDIA LITERACY IN VALUE ACQUISITION BASED ON PRESERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ VIEWS
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.3, ss.1692-1705, 2021 (TRDizin)
9. The First Attempt to Establish an Accredition System in Turkish Teacher Training History
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.8, sa.1, ss.99-109, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Active citizenship from the perspective of pre-service social studies teachers
Ilkogretim Online - Elementary Education Online
, cilt.19, sa.2, ss.565-579, 2020 (TRDizin)
11. 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.134-148, 2020 (TRDizin)
12. Medyanın Değerleri Kazandırma Sürecindeki Rolünün Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
, cilt.1, sa.2, ss.91-106, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Boyutunda Karşılaştırılması
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.154-177, 2018 (TRDizin)
15. The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers
International J. Soc. Sci. & Education
, cilt.6, sa.3, ss.2223-4934, 2016 (Hakemli Dergi)
16. 6 Ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Metaforları
INTERNATIONAL JOURNAL OF FIELD EDUCATION
, cilt.2, sa.1, ss.33-50, 2016 (Hakemli Dergi)
18. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.61, sa.5, ss.417-431, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
14. Sosyal bilgiler öğretim programı kazanımlarının beceriler yönünden incelenmesi
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.714-725, (Tam Metin Bildiri)
15. Sosyal bilgilerle bütünleştirilmiş olarak ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.211, (Özet Bildiri)
16. Medyanın değerleri kazandırma sürecindeki rolünün sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine incelenmesi
ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87, (Özet Bildiri)
17. Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerine yönelik algıları
ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87, (Özet Bildiri)
18. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Katılım Kavramına Yönelik Algıları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1126-1128, (Özet Bildiri)
19. Türkiye ve Fransa ders kitaplarında vatandaşlık: Karşılaştırmalı bir çalışma.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1157-1159, (Özet Bildiri)
20. Sosyal Bilgiler öğretim programında kültürel miras ve ortaokul öğrencilerinin kültürel mirasa yönelik farkındalıkları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1137-1139, (Özet Bildiri)
21. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının perspektifinden etkin vatandaşlık
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.69-70, (Özet Bildiri)
22. 2018 Sosyal bilgiler öğretim programının değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.227-228, (Özet Bildiri)
23. Türkiye öğretmen yetiştirme tarihinde ilk kalite güvence sistemi kurma deneyimi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2018, ss.10-12, (Özet Bildiri)
24. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının hukuk okuryazarlığına yönelik görüşleri
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.139-141, (Özet Bildiri)
25. Bir çokkültürlü okulda değer algısı
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.35-36, (Özet Bildiri)
26. Akademisyenlerin öğretmen yetiştirme sürecinde eğitim ve öğretime katkıları
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
27. Comparison on Turkey’s social studies and France’s moral and citizenship education curriculums within the scope of values education
9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, ss.23, (Özet Bildiri)
28. The role of social studies textbooks in the process of acquiring skills
9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
29. Ortaokul öğrencilerinin başarı ve başarısızlık kavramına ilişkin algıları
7th. International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
31. Fransız ve Türk okulları öğrencilerinin değer algıları
(USBES) V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.151, (Özet Bildiri)
32. Finlandiya sosyal bilgiler öğretim programına genel bir bakış
(USBES) IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.34, (Özet Bildiri)
33. 7. Sınıf öğrencilerinin bilimsellik, vatanseverlik ve farklılıklara saygı değerlerine ilişkin algıları: Metafor analizi ve resim tekniği incelemesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.260, (Özet Bildiri)
34. Sosyal bilgiler öğretmenlerine göre değerler eğitiminde yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri
(USBES) III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.213, (Özet Bildiri)
35. Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
36. 6 ve 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler kavramına ilişkin metaforları
(YICER) Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2013, ss.5, (Özet Bildiri)
37. İlköğretim sosyal bilgiler derslerinde öğrencilerin öğrenme ve ders çalışma yaklaşımları
(USBES) II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.181, (Özet Bildiri)
38. Learning strategies 7th year students utilize in social studies course
(ICOINE) 2nd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
39. İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri
3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 22 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
1. MÜZEDE DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ, OĞUZ NAMDAR AYŞEGÜL, KAFADAR TUĞBA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.123-142, 2024
2. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ, OĞUZ NAMDAR AYŞEGÜL, KAFADAR TUĞBA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.1-14, 2024
3. Sosyal Bilgilerin Doğası, Tarihsel Arka Planı ve Yaklaşımları
Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, YALÇINKAYA Elvan, ŞAN Selda, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.47-58, 2023
4. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Empati Becerisi ve Drama
SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.349-359, 2022
5. Oyunlaştırmanın Eğitimdeki Yeri
Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar Tuğba, Can Ayvaz Asena, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.1-16, 2022
6. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Drama
SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.199-213, 2022
7. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, KafadarTuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.53-66, 2022
8. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, Kafadar Tuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.147-167, 2022
9. Kültürel ve Sivil Okuryazarlık
KURAMDAN UYGULAMAYA
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, ORMANCI ÜMMÜHAN, ÇEPNİ SALİH, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.213-222, 2021
10. Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Planlanması ve Sosyal Bilimler Programlarının Analizi
Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-91, 2020