SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Correlation Between the Media and Digital Literacy Levels of Pre-Service Social Studies Teachers
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, cilt.6, sa.2, ss.329-345, 2022 (Hakemli Dergi)
The correlation between the empathy levels and interpersonal communication skills of social studies teachercandidates
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.2218-2228, 2022 (Hakemli Dergi)
Virtual museum experiences of preservice social studies teachers in the process of forming aesthetic values: Pera museum example.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.4, ss.1679-1694, 2022 (Hakemli Dergi)
THE ROLE OF MEDIA LITERACY IN VALUE ACQUISITION BASED ON PRESERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ VIEWS
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.3, ss.1692-1705, 2021 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE KÜLTÜREL OKURYAZARLIK
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, sa.59, ss.214-234, 2021 (Hakemli Dergi)
The First Attempt to Establish an Accredition System in Turkish Teacher Training History
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.8, sa.1, ss.99-109, 2021 (Hakemli Dergi)
Active citizenship from the perspective of pre-service social studies teachers
Ilkogretim Online - Elementary Education Online
, cilt.19, sa.2, ss.565-579, 2020 (Hakemli Dergi)
2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.134-148, 2020 (Hakemli Dergi)
Medyanın Değerleri Kazandırma Sürecindeki Rolünün Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
, cilt.1, sa.2, ss.91-106, 2019 (Hakemli Dergi)
Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Boyutunda Karşılaştırılması
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.154-177, 2018 (Hakemli Dergi)
The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers
International J. Soc. Sci. & Education
, cilt.6, sa.3, ss.2223-4934, 2016 (Hakemli Dergi)
6 Ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Metaforları
INTERNATIONAL JOURNAL OF FIELD EDUCATION
, cilt.2, sa.1, ss.33-50, 2016 (Hakemli Dergi)
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.61, sa.5, ss.417-431, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyal bilgiler öğretim programı kazanımlarının beceriler yönünden incelenmesi
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.714-725
Sosyal bilgilerle bütünleştirilmiş olarak ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.211
Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerine yönelik algıları
ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87
Medyanın değerleri kazandırma sürecindeki rolünün sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine incelenmesi
ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Katılım Kavramına Yönelik Algıları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1126-1128
Türkiye ve Fransa ders kitaplarında vatandaşlık: Karşılaştırmalı bir çalışma.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1157-1159
Sosyal Bilgiler öğretim programında kültürel miras ve ortaokul öğrencilerinin kültürel mirasa yönelik farkındalıkları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1137-1139
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının perspektifinden etkin vatandaşlık
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.69-70
2018 Sosyal bilgiler öğretim programının değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.227-228
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının hukuk okuryazarlığına yönelik görüşleri
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.139-141
Türkiye öğretmen yetiştirme tarihinde ilk kalite güvence sistemi kurma deneyimi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2018, ss.10-12
Bir çokkültürlü okulda değer algısı
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.35-36
Akademisyenlerin öğretmen yetiştirme sürecinde eğitim ve öğretime katkıları
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Comparison on Turkey’s social studies and France’s moral and citizenship education curriculums within the scope of values education
9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, ss.23
The role of social studies textbooks in the process of acquiring skills
9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017
Ortaokul öğrencilerinin başarı ve başarısızlık kavramına ilişkin algıları
7th. International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
Fransız ve Türk okulları öğrencilerinin değer algıları
(USBES) V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.151
Finlandiya sosyal bilgiler öğretim programına genel bir bakış
(USBES) IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.34
7. Sınıf öğrencilerinin bilimsellik, vatanseverlik ve farklılıklara saygı değerlerine ilişkin algıları: Metafor analizi ve resim tekniği incelemesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.260
Sosyal bilgiler öğretmenlerine göre değerler eğitiminde yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri
(USBES) III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.213
Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013
6 ve 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler kavramına ilişkin metaforları
(YICER) Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2013, ss.5
İlköğretim sosyal bilgiler derslerinde öğrencilerin öğrenme ve ders çalışma yaklaşımları
(USBES) II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.181
Learning strategies 7th year students utilize in social studies course
(ICOINE) 2nd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013
İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri
3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 22 Kasım 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Bilgilerin Doğası, Tarihsel Arka Planı ve Yaklaşımları
Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, YALÇINKAYA Elvan, ŞAN Selda, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.47-58, 2023
Oyunlaştırmanın Eğitimdeki Yeri
Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar Tuğba, Can Ayvaz Asena, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.1-16, 2022
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Empati Becerisi ve Drama
SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.349-359, 2022
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Drama
SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.199-213, 2022
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, KafadarTuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.53-66, 2022
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, Kafadar Tuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.147-167, 2022
Kültürel ve Sivil Okuryazarlık
KURAMDAN UYGULAMAYA
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, ORMANCI ÜMMÜHAN, ÇEPNİ SALİH, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.213-222, 2021
Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Planlanması ve Sosyal Bilimler Programlarının Analizi
Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-91, 2020