Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve Güney Kore Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.1243-1259, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: Karma Yöntemli Bir Çalışma
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.3, ss.575-587, 2023 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Mahremiyet Bilinci Ölçeği Geliştirme Çalışması
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi (AKEF) Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.199-210, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Temsilcisi Adayı Öğrencilerin Vaatlerinin İncelenmesi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum / Education And Society In The 21st Century
, cilt.10, sa.28, ss.141-158, 2021 (Hakemli Dergi)
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Akıcı Okuma Becerilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi TAY Journal
, cilt.4, sa.2, ss.167-178, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2010-2022 Yılları Arasında Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 14 - 17 Kasım 2022
Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve Güney Kore Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması
III. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, 16 - 18 Haziran 2021
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, 19 - 20 Aralık 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Öğretiminde Portfolyolar
FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-343, 2024
Yoksulluğa Son ve Açlığa Son Amaçlarının Öğretim Programlarındaki Yeri
Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Doç. Dr. Esra Kızılay,Doç. Dr. Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-19, 2024
Öğrenci Başarısı İçin Öğretim Stratejileri: Tek Beden Herkese Uymaz
Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri, Mehmet Akif Sözer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.131-177, 2020