Makaleler
15
Tümü (15)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (7)
5. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: Karma Yöntemli Bir Çalışma
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.3, ss.575-587, 2023 (Hakemli Dergi)
7. İlkokul Öğrencilerine Yönelik Mahremiyet Bilinci Ölçeği Geliştirme Çalışması
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi (AKEF) Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.199-210, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Okul Temsilcisi Adayı Öğrencilerin Vaatlerinin İncelenmesi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum / Education And Society In The 21st Century
, cilt.10, sa.28, ss.141-158, 2021 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Kapsamında Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2. 2010-2022 Yılları Arasında Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
3. Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve Güney Kore Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması
III. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, 16 - 18 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
6. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, 19 - 20 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Fen Öğretiminde Portfolyolar
FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-343, 2024
2. Yoksulluğa Son ve Açlığa Son Amaçlarının Öğretim Programlarındaki Yeri
Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Doç. Dr. Esra Kızılay,Doç. Dr. Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-19, 2024
3. Öğrenci Başarısı İçin Öğretim Stratejileri: Tek Beden Herkese Uymaz
Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri, Mehmet Akif Sözer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.131-177, 2020