Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Kapsamında Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

6. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, 19 - 20 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Canlılar Dünyasına Yolculuk Etkinlik Örneği

Maarif Modeline Uygun Etkinlik Temelli İlkokulda Fen Öğretimi, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2025

2. Bilime Yolculuk Etkinlik Örneği

Maarif Modeline Uygun Etkinlik Temelli İlkokulda Fen Öğretimi, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2025

3. Fen Öğretiminde Portfolyolar

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Büşra Bakioğlu,Özlem Sadi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-343, 2024

4. Yoksulluğa Son ve Açlığa Son Amaçlarının Öğretim Programlarındaki Yeri

Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Doç. Dr. Esra Kızılay,Doç. Dr. Mustafa Hamalosmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-19, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Öğrenci Başarısı İçin Öğretim Stratejileri: Tek Beden Herkese Uymaz

Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri, Mehmet Akif Sözer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.131-177, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

26

Atıf (Scholar)

80

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Toplam Atıf Sayısı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları