Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Rekabete Dayalı Takım Oyunlarında Toksik İletişim Biçimlerine Yönelik Bir Araştırma

9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs - 18 Haziran 2022, ss.210

ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜRLEŞME STRESİ DÜZEYLERİNE İLİŞKİN NİCEL BİR ARAŞTIRMA

USBIK 2020 3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.83

Sosyal Medyada Benliğin Sunumu: Erciyes Üniversitesi Öğrencileri Kapsamında Bir Araştırma

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, cilt.1, ss.163-164 Sürdürülebilir Kalkınma

Kişilerarası İletişim Motivasyonları Bağlamında Sosyal Ağ Sitelerinin Kullanımı

3. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan 2018

REKLAMDA KORKU ÇEKİCİLİĞİ KULLANIMI: DERGİ REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 18 - 21 Eylül 2017

A Comparative Study on Social Responsibility and Corporate Image Relation

International Association of Social ScienceResearch (IASSR), 4 - 08 Mayıs 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

Le Bon’dan Web 2.0’a Kimlik Belirsizliği TeorisineYönelik İletişimsel Bir Değerlendirme

Sosyal Medyada ve Sanal Dünyada Simülasyon Evreni ve Tüketim, Dr. Öğr. Üyesi Murat BİROL,Dr. Öğr. Üyesi Yasin SÖGÜT, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Konya, ss.31-45, 2022

Anonim İletişime Sosyal Ağlar Perspektifinden Bakmak: Twitter Üzerine Bir Araştırma

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar-3, Prof. Dr. Sinan SÖNMEZ,Dr. Özgür IŞIK, Editör, Duvar Yayınevi, Ankara, ss.539-551, 2022

Gruplar Arası Tehdit Algısının Dijital Yansımaları: İnteraktif Sözlüklere Yönelik Bir Araştırma

Dijital Çağda İletişim Kültür ve Medya 1 - Dijitalleşme ve İletişim, Mustafa Temel - Ömer Faruk Koçak, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.111-138, 2021

Ön Söz

Dijital Çağda İletişim, Kültür ve Medya I, Temel, Mustafa; Koçak, Ömer Faruk, Editör, Çizgi Kitabevi, ss.7-9, 2021

KİŞİLERARASI İLETİŞİM MOTİVASYONLARI BAĞLAMINDA SOSYAL AĞ SİTELERİNİN KULLANIMI

SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI 2018, TAPUR Tahsin,AVŞAROĞLU,Selahattin,ARSLAN Emel,KILINÇ Mustafa, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.63-70, 2018 Creative Commons License

REKLAMDA KORKU ÇEKİCİLİĞİ KULLANIMI: DERGİ REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS FULL TEXT, Erdal HAMARTA,Coşkun ARSLAN,Sabahattin ÇİFTÇİ,Selahattin AVŞAROĞLU,Onur KÖKSAL,Mustafa USL, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.1175-1180, 2017 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

24

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları