Makaleler
4
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
3. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama
3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228, (Özet Bildiri)
5. SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI
III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, ss.379-389, (Tam Metin Bildiri)
6. Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.86, (Özet Bildiri)
7. Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışını Etkileyen Kargo Risk Algısı ve Risk Yatıştırıcı Etkenlerin Tespit Edilmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.87, (Özet Bildiri)
8. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
9. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
10. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)
11. Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)
12. Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market
6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.15, (Tam Metin Bildiri)
14. The Use Of Social Media As A Marketing Tool
12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
8. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, ss.73-83, 2018
Ansiklopedide Bölümler
4
1. Mevsimsellik Oranı
Detay Yayıncılık, ss.40, 2019
2. Kurumsal Mevsimsellik
Detay Yayıncılık, ss.38, 2019
3. Mevsimsellik Göstergesi
Detay Yayıncılık, ss.40, 2019
4. Omuz sezon
Detay Yayıncılık, ss.41-42, 2019
