Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The evaluation of the relationships among perceived risk of delivery, online purchase attitude, and intention of consumers
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.4, ss.445-463, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama
3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228
SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI
III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, ss.379-389
Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.86
Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışını Etkileyen Kargo Risk Algısı ve Risk Yatıştırıcı Etkenlerin Tespit Edilmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.87
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378
The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672
Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.15
Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018
Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market
6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.15
The Use Of Social Media As A Marketing Tool
12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35
Kitap & Kitap Bölümleri
Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, ss.73-83, 2018
Ansiklopedide Bölümler
Mevsimsellik Oranı
Detay Yayıncılık, ss.40, 2019
Kurumsal Mevsimsellik
Detay Yayıncılık, ss.38, 2019
Mevsimsellik Göstergesi
Detay Yayıncılık, ss.40, 2019
Omuz sezon
Detay Yayıncılık, ss.41-42, 2019