Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228

Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama

3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228

The Relationship Between Mobile Shopping Motivations and Mobile Purchasing Behavior

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.913-925

SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI

III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, ss.379-389

Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı

2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.86

The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople

14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672

Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018

Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market

6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.15

The Use Of Social Media As A Marketing Tool

12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35

Kitap & Kitap Bölümleri

THE EFFECTS OF COVID-19 ON CONSUMERBEHAVIOR

Academic Studies in Administrative Sciences, Ayşe Özcan Buckley, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.183-202, 2020 Creative Commons License

COVID-19 and, Consumer Psychology

COVID-19 and New Busıness Ecosystem, D. Hıdıroğlu,S. S. Aktuğ,O. Yılmaz, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.429-447, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Müşteri Şikâyet Yönetimi

Müşteri Şikayet Davranışı, Fahri Apaydın, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.63-88, 2020 Creative Commons License

Etkileşimli Pazarlama İletişimi ve Dijital Reklam

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.201-228, 2020 Creative Commons License

sUsTAINABLE CONsUMPTION MODEL: EXPLORING THE EFFECTs OF ENVIRONMENTAL CHARACTERIsTICs OF CONsUMERs ON sUsTAINABLE CONsUMPTION BEHAVIOR

RECENT ECONOMIC APPROACHES & FINANCIAL CORPORATE POLICY, Serap Coban S.Waleck Dalpour Cumali Marangoz Emre Bulut, Editör, IJOPEC Publishing, London, ss.347-366, 2019 Creative Commons License

TÜKETİCİLERİN ÇEVRE İLGİLENİM ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ

İşletmelerde Yöntem ve Kavram Çalışmaları, Serkan Gün,Alper Tutcu, Editör, IKSAD Publications, Ankara, ss.121-144, 2019 Creative Commons License

Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

A Critical Review of Social SciencesTheory and Practice, Yenihan B.,Sarıipek D.B.,Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, Kolkata, ss.73-83, 2018 Creative Commons License

Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, ss.73-83, 2018

Ansiklopedide Bölümler

Mevsimsellik Oranı

Detay Yayıncılık, ss.40, 2019

Kurumsal Mevsimsellik

Detay Yayıncılık, ss.38, 2019

Omuz sezon

Detay Yayıncılık, ss.41-42, 2019

Metrikler

Yayın

30

H-İndeks (WoS)

1

Proje

2

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları