Articles Published in Other Journals
The evaluation of the relationships among perceived risk of delivery, online purchase attitude, and intention of consumers
Business Management Studies: An International Journal, vol.8, no.4, pp.445-463, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

The effects of internal marketing activities on the satisfaction and performance of salespeople
Journal of Business, Economics and Finance (JBEF), vol.7, no.3, pp.309-318, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

MARKETING 4.0: IMPACTS OF TECHNOLOGICAL DEVELOPMENTS ON MARKETING ACTIVITIES
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.8, no.2, pp.621-640, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Enlightening the black box: Neuromarketing
3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Turkey, 29 - 31 January 2020, pp.228
SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI
III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 - 07 April 2019, pp.379-389
Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Turkey, 28 - 30 September 2018, pp.86
Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışını Etkileyen Kargo Risk Algısı ve Risk Yatıştırıcı Etkenlerin Tespit Edilmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Turkey, 28 - 30 September 2018, pp.87
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 27 - 29 June 2018, pp.357-378
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 27 - 29 June 2018, pp.357-378
The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
14. International strategic Management Conference, Prag, Czech Republic, 12 - 14 July 2018, pp.663-672
Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Turkey, 11 - 13 May 2018, pp.15
Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 May 2018
Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market
6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Turkey, 6 - 08 May 2015, pp.15
The Use Of Social Media As A Marketing Tool
12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Turkey, 12 - 15 May 2014, pp.15-35
Books & Book Chapters
Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
in: A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editor, Frontpage Pubications Limited, pp.73-83, 2018
Episodes in the Encyclopedia
Mevsimsellik Oranı
Detay Yayıncılık, pp.40, 2019
Kurumsal Mevsimsellik
Detay Yayıncılık, pp.38, 2019
Kurumsal Mevsimsellik
Detay Yayıncılık, pp.40, 2019
Omuz sezon
Detay Yayıncılık, pp.41-42, 2019