Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Tüketicilerin Kargo Sürecindeki Risk Algılarının İnternetten Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi.

19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 23 - 25 Eylül 2020, ss.986-993, (Tam Metin Bildiri)

2. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228, (Özet Bildiri)

3. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama

3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228, (Özet Bildiri)

4. The Relationship Between Mobile Shopping Motivations and Mobile Purchasing Behavior

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.913-925, (Tam Metin Bildiri)

5. SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI

III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, ss.379-389, (Tam Metin Bildiri)

6. Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı

2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.86, (Özet Bildiri)

10. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople

14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)

11. Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)

12. Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

13. Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market

6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.15, (Tam Metin Bildiri)

14. The Use Of Social Media As A Marketing Tool

12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. THE EFFECTS OF COVID-19 ON CONSUMERBEHAVIOR

Academic Studies in Administrative Sciences, Ayşe Özcan Buckley, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.183-202, 2020 Creative Commons License

2. COVID-19 and, Consumer Psychology

COVID-19 and New Busıness Ecosystem, D. Hıdıroğlu,S. S. Aktuğ,O. Yılmaz, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.429-447, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Müşteri Şikâyet Yönetimi

Müşteri Şikayet Davranışı, Fahri Apaydın, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.63-88, 2020 Creative Commons License

4. Etkileşimli Pazarlama İletişimi ve Dijital Reklam

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.201-228, 2020 Creative Commons License

5. sUsTAINABLE CONsUMPTION MODEL: EXPLORING THE EFFECTs OF ENVIRONMENTAL CHARACTERIsTICs OF CONsUMERs ON sUsTAINABLE CONsUMPTION BEHAVIOR

RECENT ECONOMIC APPROACHES & FINANCIAL CORPORATE POLICY, Serap Coban S.Waleck Dalpour Cumali Marangoz Emre Bulut, Editör, IJOPEC Publishing, London, ss.347-366, 2019 Creative Commons License

6. TÜKETİCİLERİN ÇEVRE İLGİLENİM ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ

İşletmelerde Yöntem ve Kavram Çalışmaları, Serkan Gün,Alper Tutcu, Editör, IKSAD Publications, Ankara, ss.121-144, 2019 Creative Commons License

7. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

A Critical Review of Social SciencesTheory and Practice, Yenihan B.,Sarıipek D.B.,Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, Kolkata, ss.73-83, 2018 Creative Commons License

8. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, ss.73-83, 2018
Ansiklopedide Bölümler 4

1. Mevsimsellik Oranı

Detay Yayıncılık, ss.40, 2019

4. Omuz sezon

Detay Yayıncılık, ss.41-42, 2019
Metrikler

Yayın

30

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

2

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları