Articles
4
All (4)
TRDizin (1)
Other Indexes (3)
2. The effects of internal marketing activities on the satisfaction and performance of salespeople
Journal of Business, Economics and Finance (JBEF)
, vol.7, no.3, pp.309-318, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
3. MARKETING 4.0: IMPACTS OF TECHNOLOGICAL DEVELOPMENTS ON MARKETING ACTIVITIES
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.2, pp.621-640, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
14
3. Enlightening the black box: Neuromarketing
3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Turkey, 29 - 31 January 2020, pp.228, (Summary Text)
5. SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI
III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 - 07 April 2019, pp.379-389, (Full Text)
6. Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Turkey, 28 - 30 September 2018, pp.86, (Summary Text)
7. Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışını Etkileyen Kargo Risk Algısı ve Risk Yatıştırıcı Etkenlerin Tespit Edilmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Turkey, 28 - 30 September 2018, pp.87, (Summary Text)
8. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 27 - 29 June 2018, pp.357-378, (Full Text)
9. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 27 - 29 June 2018, pp.357-378, (Full Text)
10. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
14. International strategic Management Conference, Prag, Czech Republic, 12 - 14 July 2018, pp.663-672, (Full Text)
11. Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Turkey, 11 - 13 May 2018, pp.15, (Summary Text)
12. Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 May 2018, (Summary Text)
13. Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market
6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Turkey, 6 - 08 May 2015, pp.15, (Full Text)
14. The Use Of Social Media As A Marketing Tool
12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Turkey, 12 - 15 May 2014, pp.15-35, (Full Text)
Books
8
8. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
in: A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editor, Frontpage Pubications Limited, pp.73-83, 2018
Episodes in the Encyclopedia
4
1. Mevsimsellik Oranı
Detay Yayıncılık, pp.40, 2019
2. Kurumsal Mevsimsellik
Detay Yayıncılık, pp.38, 2019
3. Kurumsal Mevsimsellik
Detay Yayıncılık, pp.40, 2019
4. Omuz sezon
Detay Yayıncılık, pp.41-42, 2019
