Publications & Works

Articles 4
All (4)
TRDizin (1)
Other Indexes (3)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 14

1. Tüketicilerin Kargo Sürecindeki Risk Algılarının İnternetten Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi.

19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 23 - 25 September 2020, pp.986-993, (Full Text)

2. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 29 - 31 January 2020, pp.228, (Summary Text)

3. Enlightening the black box: Neuromarketing

3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Turkey, 29 - 31 January 2020, pp.228, (Summary Text)

4. The Relationship Between Mobile Shopping Motivations and Mobile Purchasing Behavior

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Turkey, 2 - 04 May 2019, pp.913-925, (Full Text)

5. SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI

III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 - 07 April 2019, pp.379-389, (Full Text)

6. Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı

2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Turkey, 28 - 30 September 2018, pp.86, (Summary Text)

10. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople

14. International strategic Management Conference, Prag, Czech Republic, 12 - 14 July 2018, pp.663-672, (Full Text)

12. Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 May 2018, (Summary Text)

13. Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market

6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Turkey, 6 - 08 May 2015, pp.15, (Full Text)

14. The Use Of Social Media As A Marketing Tool

12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Turkey, 12 - 15 May 2014, pp.15-35, (Full Text)
Books 8

1. THE EFFECTS OF COVID-19 ON CONSUMERBEHAVIOR

in: Academic Studies in Administrative Sciences, Ayşe Özcan Buckley, Editor, Livre de Lyon, Lyon, pp.183-202, 2020 Creative Commons License

2. COVID-19 and, Consumer Psychology

in: COVID-19 and New Busıness Ecosystem, D. Hıdıroğlu,S. S. Aktuğ,O. Yılmaz, Editor, Gazi Kitapevi, Ankara, pp.429-447, 2020 Creative Commons License Sustainable Development

3. Müşteri Şikâyet Yönetimi

in: Müşteri Şikayet Davranışı, Fahri Apaydın, Editor, Nobel Yayın, Ankara, pp.63-88, 2020 Creative Commons License

4. Etkileşimli Pazarlama İletişimi ve Dijital Reklam

in: Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editor, Nobel Yayın, Ankara, pp.201-228, 2020 Creative Commons License

5. sUsTAINABLE CONsUMPTION MODEL: EXPLORING THE EFFECTs OF ENVIRONMENTAL CHARACTERIsTICs OF CONsUMERs ON sUsTAINABLE CONsUMPTION BEHAVIOR

in: RECENT ECONOMIC APPROACHES & FINANCIAL CORPORATE POLICY, Serap Coban S.Waleck Dalpour Cumali Marangoz Emre Bulut, Editor, IJOPEC Publishing, London, pp.347-366, 2019 Creative Commons License

6. TÜKETİCİLERİN ÇEVRE İLGİLENİM ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ

in: İşletmelerde Yöntem ve Kavram Çalışmaları, Serkan Gün,Alper Tutcu, Editor, IKSAD Publications, Ankara, pp.121-144, 2019 Creative Commons License

7. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

in: A Critical Review of Social SciencesTheory and Practice, Yenihan B.,Sarıipek D.B.,Cerev G., Editor, Frontpage Pubications Limited, Kolkata, pp.73-83, 2018 Creative Commons License

8. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

in: A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editor, Frontpage Pubications Limited, pp.73-83, 2018
Episodes in the Encyclopedia 4

1. Mevsimsellik Oranı

Detay Yayıncılık, pp.40, 2019

4. Omuz sezon

Detay Yayıncılık, pp.41-42, 2019
Metrics

Publication

30

Citation (WoS)

2

H-Index (WoS)

1

Citation (Sum Other)

3

Project

2

Open Access

11
UN Sustainable Development Goals