Prof. Dr. ELVAN YALÇINKAYA


Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Sosyal Bilgiler Eğitimi A.B.D.


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal Bilgiler Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Yalcinkaya Elvan

Metrikler

Yayın

118

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

153

Proje

5

Tez Danışmanlığı

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2009

2004 - 2009

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi, Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

İkinci kademe sosyal bilgiler öğretim programındaki ölçme ve değerlendirme tekniklerinin incelenmesi (Erzurum örneği)

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2004

2004

Yüksek Lisans

İlköğretim okulu 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan haritaların nitelikleri ve kullanılabilirlik düzeylerine ilşkin öğrenci ve öğretmen görüşleri (Kayseri örneği)

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

B1 Orta

B1 Orta

Rusça

A2 Temel

A2 Temel

Japonca

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2012

2012

İlköğretimde Drama ve Kaynaştırma

Mesleki Eğitim

Anadolu Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

2019 - 2021

2019 - 2021

Doç. Dr.

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

2014 - 2019

2014 - 2019

Doç. Dr.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2011 - 2014

2011 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2013 - 2013

2013 - 2013

Dr. Öğr. Üyesi

Hiroshima University, Graduate School of Education, Social Studies Education

Akademi Dışı Deneyim

2000 - 2011

2000 - 2011

Öğretmen

Milli Eğitim Bakanlığı, Öğretmen

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (18)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. VALUES EDUCATION IN THE VILLAGE INSTITUTE SOCIAL STUDIES CURRICULUM

YALÇINKAYA E., NALBANTOĞLU İ.

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.2223-2236, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

2. ANALYSIS OF SOCIAL STUDIES CURRICULUM FROM THE PERSPECTIVE OF OBJECTIVES IN THE HISTORICAL PROCESS

YALÇINKAYA E., NALBANTOĞLU İ.

4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, 14 Kasım 2023, cilt.1, ss.163-171, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

3. AKHISM (AHILIK) IN SOCIAL STUDIES AND HISTORY TEXTBOOKS

YALÇINKAYA E., KAFADAR T.

AHI EVRAN International Conference on Scientific Research, Kırşehir, Türkiye, 30 Kasım 2021, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Tercihlerinin Bulanık Çok Kriterli Karar Verme İle Değerlemesi

ÇETİN O., YALÇINKAYA E.

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.184-195, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICIDRAMA GÜNLÜKLERİ: NASIL BİR ÇEVRE İSTİYORLAR?

AY E., YALÇINKAYA E.

II. UluslararasıCoğrafya Eğitimi Kongresi(UCEK-2019), 3 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM İNSANI KAVRAMINA İLİŞKİN ÜRETTİKLERİ METAFORLAR

YALÇINKAYA E.

Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Öğretmen Adaylarının ”Çevre Dostu” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

YALÇINKAYA E., ÇETİN O.

3. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. 21. Yüzyılda Değişen Öğretmen Profili

ÇETİN O., YALÇINKAYA E., TALAS M.

3. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Projeye İlişkin Görüşleri

YALÇINKAYA E., KARACA A.

7. ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. TÜRK KÜLTÜRÜNDE GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARININ EĞİTİMDEKİ YERİ

YALÇINKAYA E.

I. ULUSLARARASI DEVELİ - AŞIKSEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ, 4 - 06 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. 5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ SOSYAL BİLİMLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

YALÇINKAYA E., Afşin Z.

2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Çomçalı Balık Oyunu ve Eğitsel Yönü: Sarız Çörekdere Mahallesi Örneği

YALÇINKAYA E.

Uluslararası Tarihi ve Gelişim Sürecinde Avşar Türkmenleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

14. DEĞERLER EĞİTİMİ DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

AKTEPE V., YALÇINKAYA E., GÜNDÜZ M., TEMUR M.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. TEMEL İNSANİ DEĞERLERE İLİŞKİN PEDAGOJİK FORMASYONÖĞRENCİLERİNİN ALGILARININ İNCELENMESİ

ÖZKAN R., YALÇINKAYA E., TALAS M., POLAT B.

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. JAPONYA’DA SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE NOTLAR

YALÇINKAYA E.

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Somut Olmayan Kültürel Miras Açısından Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersine Bir Bakış

YALÇINKAYA E., TALAS M.

1. Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, 9 - 11 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

ÇETİN O., YALÇINKAYA E., AKTEPE V., TEMUR M.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.187, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Finansal Okuryazarlık

YALÇINKAYA E., ER T.

I. ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 24 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Ortaokul Sosyal Bilgiler Taslak Öğretim Programına Genel Bir Bakış

YALÇINKAYA E.

4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TO ADRIATIC, 12 - 14 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Öğretmen Eğitiminde Mesleki Etiğin Yeri ve Önemi

YALÇINKAYA E.

1. INTERNATIONALCONGRESS ON VACATIONAL AND TECHNICALSCIENCES, 8 - 10 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK DÜNYASIKAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARI

YALÇINKAYA E., TALAS M.

3. Uluslararası Çin'den Adriyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

26. Sosyal Bilgiler Dersinde Türk Dünyası Konusunun Yeri ve Önemi

YALÇINKAYA E.

3. Uluslararası Çin'den Adiyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

27. Türkiye deki Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Türk Halk Kültürü Açısından İncelenmesi

AZRAK Y., YALÇINKAYA E.

2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

28. Değerler Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar

YALÇINKAYA E.

2. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

29. Öğretmenlik Mesleği Etiği Öğrenci Tipleri ve Etik Açıdan Nasıl Davranılmalı

YALÇINKAYA E.

6. Öğretmen Sempozyumu, Türkiye, 12 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

30. Bir Türk büyüğünün yerinde olmak Sosyal bilgiler öğretmen adaylarına yönelik nitel bir çalışma

YALÇINKAYA E., SALİHA E.

II. Uluslar Arası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

31. Günümüz Türk devlet anlayışı açısından sosyal bilgiler dersine genel bir bakış

YALÇINKAYA E.

II. Uluslar Arası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

32. Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi

Kuzucu C., YALÇINKAYA E.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

33. Öğretmen adaylarının okul deneyimi günlüklerine yansıyan temel insani değerler Nitel bir araştırma

YALÇINKAYA E.

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, 19 - 21 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

34. İlkokul 4 sınıf öğrencilerinin hak kavramına ilişkin algılarının incelenmesi Nitel bir çalışma

LÜTFULLAH Ç., TALAS M., YALÇINKAYA E.

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 Nisan - 30 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

38. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler kavramına ilişkin algılarının metaforlar yoluyla analizi

Ceren K., YALÇINKAYA E.

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

39. A comparison between Japan and Turkey s social studies currıculum of primary school

NORIO I., YALÇINKAYA E.

II. International Social Studies Education Symposium, 26 - 28 Nisan 2013, cilt.1, ss.159, (Özet Bildiri)

2013

2013

40. Girişimcilik kültürü Niğde Koyunlu örneği

TALAS M., YALÇINKAYA E.

VII. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2013, cilt.2, ss.675-682, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

41. Analyzing primary social studies curriculum of Turkey in terms of UNESCO educational for sustainable development theme

YALÇINKAYA E.

International Conference on Sustainable Development, 19 - 20 Nisan 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

42. Sosyal bilgiler dersi performans görevine ilişkin ilkokul öğrencilerinin tutumlarının incelenmesi

YALÇINKAYA E.

2. International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 30 Ocak - 02 Şubat 2013, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

43. Okul öncesi çağı çocuklarının Atatürk algısı

KELEŞ O., YALÇINKAYA E., POLAT B.

II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 14 - 16 Haziran 2012, cilt.1, ss.99, (Özet Bildiri)

2012

2012

44. Sınıf öğretmeni adaylarının çevresel tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi Giresun ve Niğde örneği

SEVER R., YALÇINKAYA E.

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.12-13, (Özet Bildiri)

2010

2010

45. Investigation of Primary 8th Class Students Perceptions about the Concept of Media through Metaphor Analysis

YALÇINKAYA E.

The Second Internatıonal Congress of Educational Research Abstracts, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.129-130, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

46. Students Opinions related to the Slogan Attainment Method Used in Primary Turkish Republic Revolution History and Kemalism

YALÇINKAYA E.

First International Symposium on History Education Abstract, 16 - 18 Haziran 2010, cilt.1, ss.19-20, (Özet Bildiri)

2010

2010

47. Primary 8th Class Students Metaphors about the Concept of History

YALÇINKAYA E.

First International Symposium on History Education Abstract, 16 - 18 Haziran 2010, cilt.1, ss.18-19, (Özet Bildiri)

2010

2010

48. The Effect Of Performance Assessment Approach to the Students Critical Thinking Skill Perceptions in Teaching Social Studies

YALÇINKAYA E.

The Second Internatıonal Congress of Educational Research Abstracts, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.130-131, (Özet Bildiri)

2009

2009

49. Değer Eğitiminde Örnek Bir Uygulama İyilik Günlükleri

YİĞİTTİR S., YALÇINKAYA E.

I. Ulusal İyilik Sempozyumu Bildiri Kitabı, Türkiye, 22 - 23 Temmuz 2009, cilt.1, ss.153-163, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Eğitim Felsefelerinin ve Yaklaşımlarının Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi

YALÇINKAYA E.

Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol KOÇOĞLU, Şule EGÜZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.37-50, 2023

2023

2023

2. Enerji Vatandaşlığı ve Eğitim

YALÇINKAYA E.

Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, Birol BULUT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.177-192, 2023

2023

2023

3. Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretmenin Anlamı

YALÇINKAYA E.

Sosyal Bilgilerde Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Elvan YALÇINKAYA, Selda ŞAN, Editör, NOBEL AKADEMİ, Ankara, ss.1-18, 2023

2022

2022

4. Sosyal Bilgilerde Coğrafya Konularının Öğretimi ve Drama

KARACA A., YALÇINKAYA E.

Sosyal Bilgilerde Drama: Etkinlik temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Selda Şan, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.59-82, 2022

2022

2022

5. Sosyal Bilgilerde Finansal Okuryazarlık ve Drama

YALÇINKAYA E.

Sosyal Bilgilerde Drama: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Selda Şan, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.27-288, 2022

2021

2021

6. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN ÖZELLİKLERİ, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN TEKNİKLER

YALÇINKAYA E., KARACA A.

KURAM VE UYGULAMADA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, AKTEPE, VEDAT; GÜNDÜZ, MEVLÜT; KURTDEDE FİDAN, NURAY; YALÇINKAYA, ELVAN, Editör, PEGEMAKADEMİ, Ankara, ss.348-373, 2021

2021

2021

7. Eğitimde Harita Okuryazarlığı

YALÇINKAYA E., UTAŞ İ.

Eğitimde Okuryazarlık 3, KOÇOĞLU, EROL, Editör, PEGEMAKADEMİ, Ankara, ss.280-295, 2021

2021

2021

8. Kavram Öğretim Teknikleri

YALÇINKAYA E., KARACA A.

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kavram Öğretimi, Sever, Ramazan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.203-236, 2021

2020

2020

9. Dünya’da Çağdaş Eğitim Hareketleri

Yalçınkaya E., Öner G.

Eğitim Tarihi, Mehmet Köçer,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-273, 2020

2020

2020

10. Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Ölçme ve Değerlendirme Açısından Analizi

YALÇINKAYA E.

Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.395-411, 2020

2019

2019

11. Dünyada Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi Uygulamaları

YALÇINKAYA E., KARACA A.

Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Erol Koçoğlu, Özkan Akman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.301-328, 2019

2019

2019

12. KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ

YALÇINKAYA E., KARACA A.

Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Tekin ÇELİKKAYA , Çağrı ÖZTÜRK DEMİRBAŞ, Tercan YILDIRIM, Hamza YAKAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.267-292, 2019

2019

2019

13. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ARKEOLOJİK MEKÂNLARIN YERİ VE ÖNEMİ

ANAHTARCIOĞLU H. İ., YALÇINKAYA E.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE FARKLI BAKIŞLAR, Elvan Yalçınkaya, Editör, İksad Publishing, Ankara, ss.139-156, 2019

2019

2019

14. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

YALÇINKAYA E., AKTEPE V.

Eğitim Bilimlerinde Farklı Bakışlar, Yalçınkaya Elvan, Editör, İKSAD Publishing House, ss.5-28, 2019

2019

2019

15. Fıkralar ile Sosyal Bilgiler Öğretimi

YALÇINKAYA E.

Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, HALİL TOKCAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.321-348, 2019

2019

2019

16. Örnek Afet Eğitimi Projeleri

YALÇINKAYA E., KOÇOĞLU E.

Afetler ve Afet Yönetimi, Ramazan SEVER, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.196-214, 2019

2019

2019

17. Türk Eğitim ve Kültür Tarihinden Değer Eğitimi ile İlgili Örnekler

YALÇINKAYA E., KARACA A.

Karakter ve Değer Eğitimi, Vedat AKTEPE, Mevlüt GÜNDÜZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.244-263, 2019

2019

2019

18. The Use of Green Information Technologies in Social Studies

YALÇINKAYA E.

Technological Reflections in Social Studies Education, Erol KOÇOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.81-98, 2019

2018

2018

19. Çevre Eğitimi

Sever R. (Editör), Yalçınkaya E. (Editör)

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018

2018

2018

20. Ders Kitabı Örneklerinin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

YALÇINKAYA E., YAKUP A.

Özel Öğretim Yöntemleri 1, Abdulkadir UZUNÖZ, Vedat AKTEPE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.407-444, 2018

2018

2018

21. Sosyal Dahil Etme Programlarının Gençlerin Sosyal Entegrasyonlarındaki Rolü: Gençler Elele Projesi Örneği

KARATAŞ A., YALÇINKAYA E., GÖRDELES BEŞER N., TALAS M.

SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLERDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR, , Editör, IVPE print, Cetinje, ss.461-476, 2018

2017

2017

22. Haritalarla Sosyal Bilgiler Öğretimi

Yalçınkaya E., Sever R.

Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Ramazan sever. mesut Aydın.,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.105-129, 2017

2016

2016

23. Hayat Bilgisi Dersinde Değer Eğitimi ve Uygulama Örnekleri

AKTEPE V., YALÇINKAYA E.

Hayat Bilgisi Öğretimi, SEMRA GÜVEN, SELAHATTİN KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.134-179, 2016

2016

2016

24. Öğretmenlik Meslek Etiği

YALÇINKAYA E.

Eğitim Bilimine Giriş, RECEP ÖZKAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.240-260, 2016

2016

2016

25. Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi

YALÇINKAYA E., AKTEPE V.

Eğitim Bilimine Giriş, ABDULKADİR UZUNÖZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.397-428, 2016

2015

2015

26. Sosyal Bilgilerin Tarihçesi ve Temel Eğitimdeki Yeri

YALÇINKAYA E., USLU S.

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, Nobel, Ankara, ss.25-48, 2015

2015

2015

27. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı

YALÇINKAYA E., SEVER R.

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, Nobel, Ankara, ss.125-154, 2015

2015

2015

28. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

YALÇINKAYA E.

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, Nobel, Ankara, ss.411-453, 2015

2015

2015

29. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Siyasi Mekanlara Dayalı Öğrenme Ortamları

YALÇINKAYA E.

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekansal Öğrenme Ortamları, Sever Ramazan, Koçoğlu Erol, Editör, Pegem A, Ankara, ss.79-118, 2015

2014

2014

31. Öğretmenlik Uygulama Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

YALÇINKAYA E.

Kuram ve Uygulamada Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.328-365, 2014

Desteklenen Projeler

2018 - 2019

2018 - 2019

Bilim Güneşi Niğde İçin Doğuyor

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Ertuğrul Akyol B.(Yürütücü), Yalçınkaya E.

2018 - 2018

2018 - 2018

Niğde Bilimle Buluşuyor

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Özel M.(Yürütücü), Yalçınkaya E.

2018 - 2018

2018 - 2018

Niğde’nin Tarih ve Kültür Karıncaları 2

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Kılıç A.(Yürütücü), Yalçınkaya E.

2017 - 2017

2017 - 2017

Niğde’nin Tarih ve Kültür Karıncaları

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Kahraman E.(Yürütücü), Yalçınkaya E.

2013 - 2014

2013 - 2014

Gençler Elele

Gençlik ve Spor Bakanlığı

Talas M.(Yürütücü), Yalçınkaya E.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2019

Eylül 2019

Review of International Geographical Education Online

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2019

Ekim 2019

I. Uluslararası Develi Aşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Yalçınkaya E.
Kayseri, Türkiye


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 18

h-indeksi (WOS): 2