Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. VALUES EDUCATION IN THE VILLAGE INSTITUTE SOCIAL STUDIES CURRICULUM

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.2223-2236, (Tam Metin Bildiri)

2. ANALYSIS OF SOCIAL STUDIES CURRICULUM FROM THE PERSPECTIVE OF OBJECTIVES IN THE HISTORICAL PROCESS

4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, 14 Kasım 2023, cilt.1, ss.163-171, (Tam Metin Bildiri)

3. AKHISM (AHILIK) IN SOCIAL STUDIES AND HISTORY TEXTBOOKS

AHI EVRAN International Conference on Scientific Research, Kırşehir, Türkiye, 30 Kasım 2021, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri)

5. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICIDRAMA GÜNLÜKLERİ: NASIL BİR ÇEVRE İSTİYORLAR?

II. UluslararasıCoğrafya Eğitimi Kongresi(UCEK-2019), 3 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

6. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM İNSANI KAVRAMINA İLİŞKİN ÜRETTİKLERİ METAFORLAR

Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Öğretmen Adaylarının ”Çevre Dostu” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

8. 21. Yüzyılda Değişen Öğretmen Profili

3. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Projeye İlişkin Görüşleri

7. ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. TÜRK KÜLTÜRÜNDE GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARININ EĞİTİMDEKİ YERİ

I. ULUSLARARASI DEVELİ - AŞIKSEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ, 4 - 06 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. 5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ SOSYAL BİLİMLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

13. Çomçalı Balık Oyunu ve Eğitsel Yönü: Sarız Çörekdere Mahallesi Örneği

Uluslararası Tarihi ve Gelişim Sürecinde Avşar Türkmenleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. TEMEL İNSANİ DEĞERLERE İLİŞKİN PEDAGOJİK FORMASYONÖĞRENCİLERİNİN ALGILARININ İNCELENMESİ

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

16. JAPONYA’DA SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE NOTLAR

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

18. Somut Olmayan Kültürel Miras Açısından Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersine Bir Bakış

1. Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, 9 - 11 Mart 2018, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.187, (Özet Bildiri)

20. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Finansal Okuryazarlık

I. ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 24 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul Sosyal Bilgiler Taslak Öğretim Programına Genel Bir Bakış

4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TO ADRIATIC, 12 - 14 Mart 2017, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen Eğitiminde Mesleki Etiğin Yeri ve Önemi

1. INTERNATIONALCONGRESS ON VACATIONAL AND TECHNICALSCIENCES, 8 - 10 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

25. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK DÜNYASIKAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARI

3. Uluslararası Çin'den Adriyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

26. Sosyal Bilgiler Dersinde Türk Dünyası Konusunun Yeri ve Önemi

3. Uluslararası Çin'den Adiyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

27. Türkiye deki Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Türk Halk Kültürü Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

28. Değerler Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar

2. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

30. Bir Türk büyüğünün yerinde olmak Sosyal bilgiler öğretmen adaylarına yönelik nitel bir çalışma

II. Uluslar Arası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

31. Günümüz Türk devlet anlayışı açısından sosyal bilgiler dersine genel bir bakış

II. Uluslar Arası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

33. Öğretmen adaylarının okul deneyimi günlüklerine yansıyan temel insani değerler Nitel bir araştırma

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, 19 - 21 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

34. İlkokul 4 sınıf öğrencilerinin hak kavramına ilişkin algılarının incelenmesi Nitel bir çalışma

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 Nisan - 30 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

39. A comparison between Japan and Turkey s social studies currıculum of primary school

II. International Social Studies Education Symposium, 26 - 28 Nisan 2013, cilt.1, ss.159, (Özet Bildiri)

40. Girişimcilik kültürü Niğde Koyunlu örneği

VII. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2013, cilt.2, ss.675-682, (Tam Metin Bildiri)

42. Sosyal bilgiler dersi performans görevine ilişkin ilkokul öğrencilerinin tutumlarının incelenmesi

2. International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 30 Ocak - 02 Şubat 2013, (Tam Metin Bildiri)

43. Okul öncesi çağı çocuklarının Atatürk algısı

II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 14 - 16 Haziran 2012, cilt.1, ss.99, (Özet Bildiri)

44. Sınıf öğretmeni adaylarının çevresel tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi Giresun ve Niğde örneği

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.12-13, (Özet Bildiri)

45. Investigation of Primary 8th Class Students Perceptions about the Concept of Media through Metaphor Analysis

The Second Internatıonal Congress of Educational Research Abstracts, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.129-130, (Tam Metin Bildiri)

46. Students Opinions related to the Slogan Attainment Method Used in Primary Turkish Republic Revolution History and Kemalism

First International Symposium on History Education Abstract, 16 - 18 Haziran 2010, cilt.1, ss.19-20, (Özet Bildiri)

47. Primary 8th Class Students Metaphors about the Concept of History

First International Symposium on History Education Abstract, 16 - 18 Haziran 2010, cilt.1, ss.18-19, (Özet Bildiri)

48. The Effect Of Performance Assessment Approach to the Students Critical Thinking Skill Perceptions in Teaching Social Studies

The Second Internatıonal Congress of Educational Research Abstracts, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.130-131, (Özet Bildiri)

49. Değer Eğitiminde Örnek Bir Uygulama İyilik Günlükleri

I. Ulusal İyilik Sempozyumu Bildiri Kitabı, Türkiye, 22 - 23 Temmuz 2009, cilt.1, ss.153-163, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 31

1. Eğitim Felsefelerinin ve Yaklaşımlarının Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi

Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol KOÇOĞLU, Şule EGÜZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.37-50, 2023

2. Enerji Vatandaşlığı ve Eğitim

Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, Birol BULUT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.177-192, 2023

3. Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretmenin Anlamı

Sosyal Bilgilerde Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Elvan YALÇINKAYA, Selda ŞAN, Editör, NOBEL AKADEMİ, Ankara, ss.1-18, 2023

4. Sosyal Bilgilerde Coğrafya Konularının Öğretimi ve Drama

Sosyal Bilgilerde Drama: Etkinlik temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Selda Şan, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.59-82, 2022

5. Sosyal Bilgilerde Finansal Okuryazarlık ve Drama

Sosyal Bilgilerde Drama: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Selda Şan, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.27-288, 2022

6. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN ÖZELLİKLERİ, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN TEKNİKLER

KURAM VE UYGULAMADA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, AKTEPE, VEDAT; GÜNDÜZ, MEVLÜT; KURTDEDE FİDAN, NURAY; YALÇINKAYA, ELVAN, Editör, PEGEMAKADEMİ, Ankara, ss.348-373, 2021

7. Eğitimde Harita Okuryazarlığı

Eğitimde Okuryazarlık 3, KOÇOĞLU, EROL, Editör, PEGEMAKADEMİ, Ankara, ss.280-295, 2021

8. Kavram Öğretim Teknikleri

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kavram Öğretimi, Sever, Ramazan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.203-236, 2021

9. Dünya’da Çağdaş Eğitim Hareketleri

Eğitim Tarihi, Mehmet Köçer,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-273, 2020

10. Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Ölçme ve Değerlendirme Açısından Analizi

Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.395-411, 2020

11. Dünyada Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi Uygulamaları

Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Erol Koçoğlu, Özkan Akman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.301-328, 2019

12. KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ

Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Tekin ÇELİKKAYA , Çağrı ÖZTÜRK DEMİRBAŞ, Tercan YILDIRIM, Hamza YAKAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.267-292, 2019

13. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ARKEOLOJİK MEKÂNLARIN YERİ VE ÖNEMİ

EĞİTİM BİLİMLERİNDE FARKLI BAKIŞLAR, Elvan Yalçınkaya, Editör, İksad Publishing, Ankara, ss.139-156, 2019

14. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Farklı Bakışlar, Yalçınkaya Elvan, Editör, İKSAD Publishing House, ss.5-28, 2019

15. Fıkralar ile Sosyal Bilgiler Öğretimi

Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, HALİL TOKCAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.321-348, 2019

16. Örnek Afet Eğitimi Projeleri

Afetler ve Afet Yönetimi, Ramazan SEVER, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.196-214, 2019

17. Türk Eğitim ve Kültür Tarihinden Değer Eğitimi ile İlgili Örnekler

Karakter ve Değer Eğitimi, Vedat AKTEPE, Mevlüt GÜNDÜZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.244-263, 2019

18. The Use of Green Information Technologies in Social Studies

Technological Reflections in Social Studies Education, Erol KOÇOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.81-98, 2019

20. Ders Kitabı Örneklerinin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

Özel Öğretim Yöntemleri 1, Abdulkadir UZUNÖZ, Vedat AKTEPE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.407-444, 2018

21. Sosyal Dahil Etme Programlarının Gençlerin Sosyal Entegrasyonlarındaki Rolü: Gençler Elele Projesi Örneği

SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLERDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR, , Editör, IVPE print, Cetinje, ss.461-476, 2018

22. Haritalarla Sosyal Bilgiler Öğretimi

Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Ramazan sever. mesut Aydın.,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.105-129, 2017

23. Hayat Bilgisi Dersinde Değer Eğitimi ve Uygulama Örnekleri

Hayat Bilgisi Öğretimi, SEMRA GÜVEN, SELAHATTİN KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.134-179, 2016

24. Öğretmenlik Meslek Etiği

Eğitim Bilimine Giriş, RECEP ÖZKAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.240-260, 2016

25. Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi

Eğitim Bilimine Giriş, ABDULKADİR UZUNÖZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.397-428, 2016

26. Sosyal Bilgilerin Tarihçesi ve Temel Eğitimdeki Yeri

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, Nobel, Ankara, ss.25-48, 2015

27. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, Nobel, Ankara, ss.125-154, 2015

28. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, Nobel, Ankara, ss.411-453, 2015

29. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Siyasi Mekanlara Dayalı Öğrenme Ortamları

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekansal Öğrenme Ortamları, Sever Ramazan, Koçoğlu Erol, Editör, Pegem A, Ankara, ss.79-118, 2015

31. Öğretmenlik Uygulama Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

Kuram ve Uygulamada Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.328-365, 2014
Metrikler

Yayın

118

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

153

Proje

5

Tez Danışmanlığı

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları