Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Views of Postgraduate Students on Distance Education During COVID-19 Pandemic

Global Conference on Education and Research, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Haziran 2021, cilt.4, ss.16-17 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK DÜZEYLERİNE GÖRE ZENOFOBİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

IV. INTERNATIONAL ANKARA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH , Ankara, Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.171-172

INVESTIGATION OF RESEARCH UNIVERSITIES’ LIBRARIES IN TURKEY ACCORDING TO VARIOUS VARIABLES

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 Mart - 27 Temmuz 2021, ss.211-212

INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL INNOVATIVENESS LEVELS OF TEACHERS AND INNOVATIVE SCHOOL PERCEPTIONS

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.237-238

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZENOFOBİ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

7. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Ekim - 23 Aralık 2020, ss.243 Creative Commons License

Example Of Lifelong Learning Education Program

International Pegem Conference on Education, Ankara, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, sa.36306, ss.109-111

Yerlilerin Gözünden Yabancılar: Zenofobi

6.Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.244

Toplumsal cinsiyet algısının metafor yoluyla ifadesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.420-421

Religious high school family based on perceptions of students: A metaphorical study

International Learning Teaching and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.157-158

College of science and social sciences students university perceptions: A metaphorical study

International Learning Teaching and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.149-150

Fen ve Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Algılarına Göre Üniversite: Bir Metaforik Çalışma

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.155-156

Hızlı Prototipleme öğretim Tasarımı Modeli: Bir Ders Uygulaması Örneği

x. International Congress of Education Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.79

Yaşam doyumunun romantik ilişkiler perspektifinden incelenmesi

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, ss.74

"Lifelong Learning in Turkey from the Perspective of Preservice Teachers"

Global Education, Teaching and Learning Conference, Dubrovnik, Hırvatistan, 27 - 30 Eylül 2017, ss.35

University students’ perceptions toward romantic relationships: A metaphorical explanation

9TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN FAMILY THERAPY ASSOCIATION, Atina, Yunanistan, 28 Ekim - 01 Kasım 2016, ss.150

Lise öğretmenlerinin yapılandurmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.96-97

Kitap & Kitap Bölümleri

Gömülü Teori

Nitel Araştırma Yöntemleri, Prof.Dr. Mustafa ÇELEBİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-53, 2021

Özel yeteneklilerde tanılama modelleri ve testler

Öğrenme güçlüğü ve özel yetenek, Şener ŞENTÜRK ve Yaşar BARUT, Editör, Nobel akademi yayıncılık, ss.129-159, 2019

Lise öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramını uygulama düzeyleri - Kayseri ili örneği

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Demirel, Ö. ve Dinçer, S, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, ss.242-258, 2016

Metrikler

Yayın

28

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları