Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ile YenilikçiOkul Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Abbak Y., Koç G.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sa.60, ss.226-252, 2024 (ESCI, TRDizin)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Basım Tarihi:
2024
-
Doi Numarası:
10.9779/pauefd.1108835
-
Dergi Adı:
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.226-252
-
Anahtar Kelimeler:
Innovativeness, Teachers, Innovative school, Individual innovator
-
Erciyes Üniversitesi Adresli:
Evet