Eğitim Bilgileri
2013 - 2019
2013 - 2019Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, --, Türkiye
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorErciyes Üniversitesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorErciyes Üniversitesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Üyesi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
2021 - 2022
2021 - 2022Erciyes Üniversitesi
2021 - 2022
2021 - 2022Erciyes Üniversitesi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Eleştirel Literatür İncelemeleri
Karşılaştırmalı Sosyal Bilgiler Öğretim Programları İncelemeleri
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler ve Vatandaşlık Eğitimi
Sosyal Bilgiler ve Vatandaşlık Eğitimi
Sosyal Bilgilerde Öğrenme ve Öğretme Süreçleri
Lisans
Lisans
Karşılaştırmalı Eğitim Bilimi
Medya Okuryazarlığı
Öğretmenlik Uygulaması
Türkiye’nin Fiziki Coğrafyası
Medya Okur Yazarlığı ve Eğitimi
Sosyal Proje Geliştirme
Bilim, Teknoloji ve Toplum
Türkiye’nin Beşerî ve Ekonomik Coğrafyası
Öğretmenlik Uygulaması I
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Tasarımı
Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İncelemesi
Karşılaştırmalı Eğitim
Sosyal Bilgiler Öğretim Programları
Medya Okuryazarlığı
Sosyal Bilgilerde Program Geliştirme
Bilim, Teknoloji ve Toplum
Türkiye’nin Beşerî ve Ekonomik Coğrafyası
Özel Öğretim Yöntemleri-II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türkiye Fiziki Coğrafyası
Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İncelemeleri
Sosyal Proje Geliştirme
Okul Deneyimi
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Tasarımı
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI İLE HOŞGÖRÜ EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Kafadar T. (Danışman)
Y.ÖNAL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler dersinde Web 2.0 araçlarıyla tasarlanmış ölçme ve değerlendirme etkinliklerinin öğrencilerin derse ilişkin motivasyonuna etkisi
Kafadar T. (Danışman)
M.YİĞİT(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (11)
2022
20221. The Correlation Between the Media and Digital Literacy Levels of Pre-Service Social Studies Teachers
KAFADAR T.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) , cilt.6, sa.2, ss.329-345, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerinin İstatistik Kaygılarının İncelenmesi
KAFADAR T.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.226-236, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. The correlation between the empathy levels and interpersonal communication skills of social studies teachercandidates
Kafadar T.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.14, sa.3, ss.2218-2228, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Virtual museum experiences of preservice social studies teachers in the process of forming aesthetic values: Pera museum example.
Kafadar T.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.9, sa.4, ss.1679-1694, 2022 (TRDizin)
2021
20215. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE KÜLTÜREL OKURYAZARLIK
Kafadar T., Şan S.
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , sa.59, ss.214-234, 2021 (TRDizin)
2021
20216. THE ROLE OF MEDIA LITERACY IN VALUE ACQUISITION BASED ON PRESERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ VIEWS
Kafadar T.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.3, ss.1692-1705, 2021 (TRDizin)
2021
20217. The comparison of social studies textbooks in Turkey, the United States and France based on values education
Kafadar T., Öztürk C., Katılmış A.
African Educational Research Journal
, cilt.9, sa.2, ss.630-640, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Cultural Heritage in Social Studies Curriculum and Cultural Heritage Awareness of Middle School Students
Kafadar T.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.2, ss.260-274, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. The First Attempt to Establish an Accredition System in Turkish Teacher Training History
ÖZTÜRK C., KAFADAR T.
International Journal of Psychology and Educational Studies , cilt.8, sa.1, ss.99-109, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Active citizenship from the perspective of pre-service social studies teachers
Egüz Ş., Kafadar T.
Ilkogretim Online - Elementary Education Online , cilt.19, sa.2, ss.565-579, 2020 (TRDizin)
2020
202011. 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Öztürk C., Kafadar T.
Trakya Eğitim Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.134-148, 2020 (TRDizin)
2019
201912. Medyanın Değerleri Kazandırma Sürecindeki Rolünün Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
Kafadar T.
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , cilt.1, sa.2, ss.91-106, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Comparison of Value Perceptions of French and Turkish Secondary School Students
Öztürk C., Kafadar T.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.44, ss.273-290, 2019 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2018
201814. Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Boyutunda Karşılaştırılması
Kafadar T., Öztürk C., Katılmış A.
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.154-177, 2018 (TRDizin)
2016
201615. The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers
Tay B., Ünal M., Kafadar T.
International J. Soc. Sci. & Education , cilt.6, sa.3, ss.2223-4934, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. 6 Ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Metaforları
Akengin H., Kafadar T.
INTERNATIONAL JOURNAL OF FIELD EDUCATION , cilt.2, sa.1, ss.33-50, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Learning strategies and learning styles used by students in social studies
TAY B., KAFADAR T.
International Journal of Academic Research Part B , cilt.6, sa.2, ss.259-267, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
201318. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
Kafadar T.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.61, sa.5, ss.417-431, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Öğretmen Adaylarının Öğrenci Değişim ProgramlarındaYaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ÇELİK A. H., KAFADAR T.
VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Drama Yöntemi Özyeterlilikleri ile Kişilerarası İletişim Yetkinleri Arasındaki İlişki
ÇANAKÇIOĞLU A., KAFADAR T.
VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Antk Yunan Tragedyalarının Vatandaşlık Kavramı Bağlamında İncelenmes
KAFADAR T., PINARBAŞI M. K., DEMİR M. A.
12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 20 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. Sosyal bilgiler dersi ölçme ve değerlendirmede web 2.0 araçlarının kullanımının öğrenci motivasyonuna etkisi.
YİĞİT M., KAFADAR T.
11. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 2 - 03 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI İLE HOŞGÖRÜ EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
ÖNAL Y., KAFADAR T.
11. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 2 - 03 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2021
20216. AKHISM (AHILIK) IN SOCIAL STUDIES AND HISTORY TEXTBOOKS
YALÇINKAYA E., KAFADAR T.
AHI EVRAN International Conference on Scientific Research, Kırşehir, Türkiye, 30 Kasım 2021, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri)
2020
20207. Analysis of Primary School Students’ Creative Thinking Tendencies towards Social Studies
KAFADAR T.
IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.45-49, (Tam Metin Bildiri)
2020
20208. The Effect of Science and Technology on Social Change According to the Views of SocialStudies Prospective Teachers
KAFADAR T.
IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.65-68, (Tam Metin Bildiri)
2020
20209. Analysis of the Social Studies Course Book of 4th Grades in terms of Values
KAFADAR T.
IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.18-23, (Tam Metin Bildiri)
2020
202010. Virtual Museum Experiences of Social Studies Prospective Teachers
KAFADAR T.
IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.109-112, (Tam Metin Bildiri)
2020
202011. SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES’ PERSPECTIVE ON EDUCATION:ANALYSIS OF THE FILM ’xx’xxTHE CHORUS’xx’xx
KAFADAR T.
MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, Beyrut, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.349-354, (Tam Metin Bildiri)
2020
202012. THE PROBLEMS THAT SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES HAVEEXPERIENCED DURING THE DİSTANCE EDUCATION PERIOD
KAFADAR T.
MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, BEYRUT, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.361-365, (Tam Metin Bildiri)
2020
202013. THE STATUS OF SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES REGARDINGPREPARATION OF ACTIVITIES FOR TEACHING GEOGRAPHY SUBJECTS
KAFADAR T.
MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ONCONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-IV, Beyrut, Lübnan, 1 - 03 Kasım 2020, ss.355-360, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Sosyal bilgiler öğretim programı kazanımlarının beceriler yönünden incelenmesi
Kafadar T.
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.714-725, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Sosyal bilgilerle bütünleştirilmiş olarak ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Kafadar T.
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.211, (Özet Bildiri)
2019
201916. Medyanın değerleri kazandırma sürecindeki rolünün sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine incelenmesi
Kafadar T.
ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87, (Özet Bildiri)
2019
201917. Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerine yönelik algıları
Kafadar T.
ERPA İnternational Congresses on Education 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.87, (Özet Bildiri)
2019
201918. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Katılım Kavramına Yönelik Algıları
Kafadar T.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1126-1128, (Özet Bildiri)
2019
201919. Türkiye ve Fransa ders kitaplarında vatandaşlık: Karşılaştırmalı bir çalışma.
KAFADAR T.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1157-1159, (Özet Bildiri)
2019
201920. Sosyal Bilgiler öğretim programında kültürel miras ve ortaokul öğrencilerinin kültürel mirasa yönelik farkındalıkları
KAFADAR T.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1137-1139, (Özet Bildiri)
2018
201821. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının perspektifinden etkin vatandaşlık
EGÜZ Ş., KAFADAR T.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.69-70, (Özet Bildiri)
2018
201822. 2018 Sosyal bilgiler öğretim programının değerlendirilmesi
ÖZTÜRK C., KAFADAR T.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.227-228, (Özet Bildiri)
2017
201723. Türkiye öğretmen yetiştirme tarihinde ilk kalite güvence sistemi kurma deneyimi
ÖZTÜRK C., KAFADAR T.
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2018, ss.10-12, (Özet Bildiri)
2017
201724. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının hukuk okuryazarlığına yönelik görüşleri
ŞAN S., KAFADAR T.
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.139-141, (Özet Bildiri)
2017
201725. Bir çokkültürlü okulda değer algısı
ÖZTÜRK C., KAFADAR T., TAY B.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.35-36, (Özet Bildiri)
2017
201726. Akademisyenlerin öğretmen yetiştirme sürecinde eğitim ve öğretime katkıları
ÖZTÜRK C., KAFADAR T.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Comparison on Turkey’s social studies and France’s moral and citizenship education curriculums within the scope of values education
KAFADAR T., ÖZTÜRK C., KATILMIŞ A.
9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, ss.23, (Özet Bildiri)
2017
201728. The role of social studies textbooks in the process of acquiring skills
KAFADAR T.
9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
2016
201629. Ortaokul öğrencilerinin başarı ve başarısızlık kavramına ilişkin algıları
KAFADAR T., KARAÇAĞIL C.
7th. International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
201630. Amerika Birleşik Devletleri (New York Eyaleti) ve Türkiye sosyal bilgiler öğretimi programlarının karşılaştırılması
ÖZTÜRK C., TAY B., KAFADAR T.
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.415-416, (Özet Bildiri)
2016
201631. Fransız ve Türk okulları öğrencilerinin değer algıları
ÖZTÜRK C., KAFADAR T.
(USBES) V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.151, (Özet Bildiri)
2015
201532. Finlandiya sosyal bilgiler öğretim programına genel bir bakış
ÖZTÜRK C., KAFADAR T.
(USBES) IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.34, (Özet Bildiri)
2014
201433. 7. Sınıf öğrencilerinin bilimsellik, vatanseverlik ve farklılıklara saygı değerlerine ilişkin algıları: Metafor analizi ve resim tekniği incelemesi
YILMAZ K., KAFADAR T.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.260, (Özet Bildiri)
2014
201434. Sosyal bilgiler öğretmenlerine göre değerler eğitiminde yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri
KAFADAR T., KATILMIŞ A.
(USBES) III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.213, (Özet Bildiri)
2013
201335. Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri
TAY B., KAFADAR T.
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201336. 6 ve 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler kavramına ilişkin metaforları
AKENGİN H., KAFADAR T.
(YICER) Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2013, ss.5, (Özet Bildiri)
2013
201337. İlköğretim sosyal bilgiler derslerinde öğrencilerin öğrenme ve ders çalışma yaklaşımları
KAFADAR T.
(USBES) II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.181, (Özet Bildiri)
2013
201338. Learning strategies 7th year students utilize in social studies course
KAFADAR T.
(ICOINE) 2nd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2012
201239. İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri
TAY B., KAFADAR T., Durmaz F. Z., Çınar P., Şanal M.
3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 22 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. MÜZEDE DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ
KAFADAR T., TAVŞAN E.
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ, OĞUZ NAMDAR AYŞEGÜL, KAFADAR TUĞBA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.123-142, 2024
2024
20242. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ
KAFADAR T.
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA DRAMA İLE DEĞERLER ÖĞRETİMİ, OĞUZ NAMDAR AYŞEGÜL, KAFADAR TUĞBA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.1-14, 2024
2023
20233. Sosyal Bilgilerin Doğası, Tarihsel Arka Planı ve Yaklaşımları
KAFADAR T.
Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, YALÇINKAYA Elvan, ŞAN Selda, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.47-58, 2023
2022
20224. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Empati Becerisi ve Drama
KAFADAR T.
SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.349-359, 2022
2022
20225. Oyunlaştırmanın Eğitimdeki Yeri
KAFADAR T.
Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar Tuğba, Can Ayvaz Asena, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.1-16, 2022
2022
20226. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Drama
KAFADAR T.
SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Namdar Oğuz Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.199-213, 2022
2022
20227. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI
KAFADAR T.
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, KafadarTuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.53-66, 2022
2022
20228. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
KATILMIŞ A., KAFADAR T.
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ Etkili Vatandaşlık Eğitimi El Kitabı, Öztürk Cemil, Kafadar Tuğba, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.147-167, 2022
2021
20219. Kültürel ve Sivil Okuryazarlık
KAFADAR T.
KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, ORMANCI ÜMMÜHAN, ÇEPNİ SALİH, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.213-222, 2021
2020
202010. Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Planlanması ve Sosyal Bilimler Programlarının Analizi
KAFADAR T.
Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-91, 2020
2020
202011. Vatandaşlık eğitiminde beceriler
KAFADAR T.
Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında: 21. Yüzyılda Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Cemil Öztürk, Zafer İbrahimoğlu, Gülten Yıldırım, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.357-370, 2020
2019
201912. Computer games in social studies education
KAFADAR T.
Technological reflections in social studies education, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-206, 2019
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Öğretmen Adaylarının Öğrenci Değişim Programlarında Yaşadıkları Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Kafadar T.
2011 - 2013
2011 - 2013Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin Betimlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kafadar T., Tay B.(Yürütücü)