Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. High or Low Context Culture in EFL Classroom

ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2. High or Low Context Culture in the EFL Classroom?

International Conference on Lifelong Education and Leadership, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

3. Digital Storytelling Toolkit: Animoto.

6th International ELT Research Conference, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2010, ss.196-201, (Tam Metin Bildiri)

4. A Phenomenological exploration of early adolescents Poster, PowerPoint and Animoto presentations

6th International ELT Research Conference, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2010, ss.196-201, (Tam Metin Bildiri)

5. Young learners' language learning via computer games

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.760-764, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 1

1. The Impact of Peer Editing on EFL Learners’ Perceptions and Writing Achievement

Language and Communication Research Around the Globe: Exploring Untested Ideas, Oz, H., Editör, Untested Ideas Research Center Press, New York, ss.11-34, 2015
Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

37

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları