Makaleler
8
Tümü (8)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (7)
2. Using Technology in Education from the Pre-service Science and Mathematics Teachers’ Perspectives
International Education Studies
, cilt.11, sa.10, ss.28-41, 2018 (Hakemli Dergi)
3. FEN BİLGİSİ VE ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR)
, cilt.5, sa.20, ss.718-728, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.47, sa.47, ss.69-84, 2018 (Hakemli Dergi)
5. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Fen ve Teknoloji Dersini Nasıl Algılıyor?
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.9, ss.296-310, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri
JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.83-100, 2012 (Hakemli Dergi)
7. Fen ve teknoloji Dersi Yazılı Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi'ne Göre İncelenmesi
TÜBAV BİLİM DERGİSi
, cilt.4, sa.4, ss.235-246, 2011 (Hakemli Dergi)
8. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
, cilt.4, sa.1, ss.20-30, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1. Türkiye’de Okul Öncesi Astronomi Eğitimine İlişkin Yapılan Çalışmaların Tematik İncelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilere İlişkin Algılarının Tamamlayıcı Bir Ölçme Aracı ile İncelenmesi: Kelime İlişkilendirme Testi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
3. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.175, (Özet Bildiri)
4. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin İncelenmesi
International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE 2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.547, (Özet Bildiri)
6. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı Açısından Kendilerini Yeterli Hissediyor Mu?
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
7. What are the Opinions of Prospective Science Teachers Regarding the use of Technology in Education?
17th International Educational Technology Conferece, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
8. 8. Sınıf Öğrencilerine Göre Enerji Sorunları ve Yenilenebilir Enerji: Nitel Bir Çalışma
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.939-940, (Özet Bildiri)
9. Çevreye Yönelik Tutum Ve Çevre Dostu Davranışlara Yenilenebilir Enerji Konulu Robotik Uygulamalarının Etkisi
2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2016, ss.32-33, (Özet Bildiri)
10. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Eğitsel Bir Araç Olarak Robotların Kullanılması
IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Zihinsel Algıları
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.279-280, (Özet Bildiri)
14. Çok Seven Çok mu Korur? Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Kimlikleri ve Çevre Dostu Davranışlarının Belirlenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.84, (Özet Bildiri)
15. Fen bilgisi öğretmen adaylarının polar kovalent bağlı maddelerin kaynama noktalarını kıyaslarken kullandıkları zihinsel modeller
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (X. UFBMEK), Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.197, (Özet Bildiri)
16. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.572, (Özet Bildiri)
17. Bir Elin Nesi Var İki Elin Sesi Var
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2010, ss.221, (Özet Bildiri)