Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Using Technology in Education from the Pre-service Science and Mathematics Teachers’ Perspectives
International Education Studies
, cilt.11, sa.10, ss.28-41, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ VE ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR)
, cilt.5, sa.20, ss.718-728, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.47, sa.47, ss.69-84, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Fen ve Teknoloji Dersini Nasıl Algılıyor?
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.9, ss.296-310, 2017 (Hakemli Dergi)
Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri
JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.83-100, 2012 (Hakemli Dergi)
Fen ve teknoloji Dersi Yazılı Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi'ne Göre İncelenmesi
TÜBAV BİLİM DERGİSi
, cilt.4, sa.4, ss.235-246, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
, cilt.4, sa.1, ss.20-30, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’de Okul Öncesi Astronomi Eğitimine İlişkin Yapılan Çalışmaların Tematik İncelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilere İlişkin Algılarının Tamamlayıcı Bir Ölçme Aracı ile İncelenmesi: Kelime İlişkilendirme Testi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.175
Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin İncelenmesi
International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE 2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.547
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı Açısından Kendilerini Yeterli Hissediyor Mu?
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
What are the Opinions of Prospective Science Teachers Regarding the use of Technology in Education?
17th International Educational Technology Conferece, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017
8. Sınıf Öğrencilerine Göre Enerji Sorunları ve Yenilenebilir Enerji: Nitel Bir Çalışma
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.939-940
Çevreye Yönelik Tutum Ve Çevre Dostu Davranışlara Yenilenebilir Enerji Konulu Robotik Uygulamalarının Etkisi
2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2016, ss.32-33
Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Eğitsel Bir Araç Olarak Robotların Kullanılması
IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Zihinsel Algıları
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.279-280
Çok Seven Çok mu Korur? Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Kimlikleri ve Çevre Dostu Davranışlarının Belirlenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.84
Fen bilgisi öğretmen adaylarının polar kovalent bağlı maddelerin kaynama noktalarını kıyaslarken kullandıkları zihinsel modeller
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (X. UFBMEK), Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.197
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.572
Bir Elin Nesi Var İki Elin Sesi Var
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2010, ss.221