Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Türkiye’de Okul Öncesi Astronomi Eğitimine İlişkin Yapılan Çalışmaların Tematik İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.175, (Özet Bildiri)

4. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

5. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin İncelenmesi

International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE 2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.547, (Özet Bildiri)

6. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı Açısından Kendilerini Yeterli Hissediyor Mu?

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

7. What are the Opinions of Prospective Science Teachers Regarding the use of Technology in Education?

17th International Educational Technology Conferece, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

8. 8. Sınıf Öğrencilerine Göre Enerji Sorunları ve Yenilenebilir Enerji: Nitel Bir Çalışma

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.939-940, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Çevreye Yönelik Tutum Ve Çevre Dostu Davranışlara Yenilenebilir Enerji Konulu Robotik Uygulamalarının Etkisi

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2016, ss.32-33, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Eğitsel Bir Araç Olarak Robotların Kullanılması

IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Zihinsel Algıları

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.279-280, (Özet Bildiri)

12. Experiment-Based Science Learning in a Mobile Laboratory

NARST: The National Association for Research in Science Teaching, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, ss.285, (Tam Metin Bildiri)

13. Çevreyi Severim ve Korurum! Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutum ve Çevre Dostu Davranışları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.578-579, (Özet Bildiri)

14. Çok Seven Çok mu Korur? Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Kimlikleri ve Çevre Dostu Davranışlarının Belirlenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.84, (Özet Bildiri)

15. Fen bilgisi öğretmen adaylarının polar kovalent bağlı maddelerin kaynama noktalarını kıyaslarken kullandıkları zihinsel modeller

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (X. UFBMEK), Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.197, (Özet Bildiri)

16. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.572, (Özet Bildiri)

17. Bir Elin Nesi Var İki Elin Sesi Var

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2010, ss.221, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. Bilimsel ve toplumsal bir ikilem: Genetiği değiştirilmiş organizmalar

Biyolojide Özel Konular, Afyon, Ahmet, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-29, 2015
Metrikler

Yayın

28

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

186

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları