Doç. Dr. KUMRU YALÇINKAYA


İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme

Üret.Yön.ve Pzlm.


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitaplar

2022

2022

1. PERAKENDE TERAPİSİ

UYAR K.

PAZARLAMADA NİŞ KONULAR, Yıldırım, Yıldırım - Gümüş, Niyazi, Editör, nobel, Ankara, ss.117-134, 2022

2020

2020

2. Measuring female entrepreneurs’ happiness from online feedback

Kahya Özyirmidokuz E., Uyar K., Stoica E. A.

Organizations and Performance in a Complex World, Ramona Orăștean,Claudia Ogrean,Silvia Cristina Marginean, Editör, Springer-Verlag , Zürich, ss.91-100, 2020

2020

2020

3. Sosyal medya pazarlaması ve analitiği

Uyar K., Kahya Özyirmidokuz E.

İşletmelerde Güncel Yaklaşımlar: Pandemi Sonrası Örgütlerin Geleceği, Melisa E. Karabay,İrge Şener, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.441-468, 2020

2020

2020

4. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE ANALİTİĞİ

UYAR K., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E.

İşletmelerde Güncel Yaklaşımlar : Pandemi Sonrası Örgütlerin Geleceği, Karabay, M. E., Şener, İ., Editör, Nobel, Ankara, ss.441-472, 2020

2020

2020

5. Measuring female entrepreneurs’ happiness from online feedback

KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., STOİCA E. A.

Organizations and Performance in a Complex World, Orăștean Ramona, Ogrean, Claudia, Marginean, Silvia Cristina, Editör, Springer International Publishing, Zürich, ss.91-100, 2020

2019

2019

6. Brand unhappiness on social media

UYAR K., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., Stoica E. A.

Emerging Business and Economic Issues in the Global Economy - Proceedings of the 2017 International Economic Conference in Sibiu (IECS), Silvia Cristina Mărginean, Claudia Ogrean, Ramona Orăștean, Editör, Springer, ss.371-380, 2019

2018

2018

7. Exploring Turkish Happiness Themes on Social Media

KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Stoica E. A., Akpınar B.

Raising the Level of Education and Employment for the Purposes of Creating New Business Opportunities, Maja Cogoljevic, Ljiljana Dimitrijević, Snezhana Ilieva, Editör, Silver and Smith Publishers, Londrina, ss.246-255, 2018

2018

2018

8. Methodological Approach for Messages Classification on Twitter Within E-Government Area.

STOİCA E. A., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Pitic A.

Innovative Business Development—A Global Perspective., Editors: Orăștean, Ramona, Ogrean, Claudia, Mărginean, Silvia Cristina, Editör, springer, ss.355-361, 2018

2017

2017

9. Brand Love and an Applıcation

UYAR K., SOMTAS LEKESIZCAN F.

Researches on Science And Art in 21st Century Turkey, Hasan ARAPGIRLIOĞLU, Atilla ATİK, Robert L. ELLIOTT, Edward TURGEON, Editör, Gece, ss.332-339, 2017