Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Perakendecilikte akıllı uygulamalar: Sistematik literatür taraması
Kocak Z. K., UYAR K.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.10, sa.4, ss.1565-1582, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Covid-19 Salgınının İşverenler Üzerinde Etkileri ve İşverenlerin Kadın İstihdamına Yaklaşımları
ALTAY MORGÜL Ü., UYAR K.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.4, ss.1-22, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ
GÜLSOY M., UYAR K., LEBLEBİCİ KOÇER L.
GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , cilt.5, sa.2, ss.17-39, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Users’ Feedback about a Digital Well-Being System
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., Stoica E. A., UYAR K.
European Journal of Interdisciplinary Studies , cilt.14, sa.1, ss.241-251, 2022 (Scopus)
2021
2021Beş Büyük Kişilik Özelliği ve Öz Yeterliliğin Sosyal Medyada Yer Alan Sahte Haberlerin Kabulü ve Yayılması Üzerindeki Etkisi
SARGIN S., UYAR K., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E.
European Journal of Science and Technology , sa.32, ss.979-990, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN E-MEMNUNİYET, E-YAPIŞKANLIK VE E-SADAKAT ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
GÜLLÜ K., UYAR K., SARGIN S.
Erciyes Akademi , cilt.35, sa.4, ss.1643-1668, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ
AKDENİZ P. C., UYAR K.
Erciyes Akademi , cilt.35, sa.4, ss.1669-1688, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi
Polat S. T., UYAR K.
Turkish Journal of Marketing , cilt.6, sa.3, ss.206-222, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Dindarlık etkisiyle İsrail mallarına karşı tüketici düşmanlığı
UYAR K., LEBLEBİCİ KOÇER L., SARGIN S.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , sa.49, ss.203-218, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Duyusal Pazarlama ve Konaklama İşletmelerinin Yiyecek İçecek Departmanlarında Bir Uygulama
GÜLLÜ K., UYAR K., gülsoy m.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , sa.1, ss.375-399, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020DİNDARLIK ETKİSİYLE İSRAİL MALLARINA KARŞI TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞI
UYAR K., LEBLEBİCİ KOÇER L., salın s.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.49, ss.203-218, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKET TERCİH KRİTERLERİNİN VE MOBİL UYGULAMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Uyar K., Oralhan B.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, ss.27-52, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Perakende Terapi
UYAR K.
Business Management Studies: An International Journal , cilt.7, ss.496-513, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Gençlerin Tüketici Olarak Sosyalleşmesinde Sosyal Medyanın Etkisi
UYAR K.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.10, ss.1544-1567, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme
UYAR K., ORALHAN B., İSMAİL VEFA B.
Erciyes İletişim Dergisi , cilt.6, ss.287-306, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Profiles of Consumer Innovativeness in Turkey
AKDOĞAN M. Ş., UYAR K., GÜLLÜ K.
Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML) , cilt.5, ss.236-245, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Markanin Benliği İfade Etmesi ve Sosyal Görünürlüğünün Marka Aşkı ile İlişkisi
UYAR K., LEKESİZCAN F. S.
Business Management Studies: An International Journal , cilt.5, ss.154-171, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017THE HAPPY PROJECT: AN ADAPTIVE EMOTIONAL SOCIO-TECHNICAL SYSTEM APPROACH
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., Eduard Alexandru S., UYAR K.
Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.32-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Happy Project: An Adaptive Emotional Sociotechnical System Approach
Kahya Özyirmidokuz E., Stoica E. A., Uyar K.
Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , cilt.3, ss.32-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Innovation Capability and Export Performance of Turkish Export Firms
UYAR K., ORALHAN B.
Chinese Business Review , cilt.16, ss.481-495, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Crossing borders by social media: An application on the Turkish exporters
Uyar K., Güllü K.
Journal of Global Strategic Management , cilt.11, ss.45-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Customer Satisfaction Using Data Mining Approach
Oralhan B., Uyar K., Oralhan Z.
International Journal of Intelligent Systems and Applications in Engineering , cilt.4, ss.63-66, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Characteristics of open-source products used in the accounting
Crıstescu M. P., UYAR K.
Revista Economica , cilt.68, ss.106-115, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism
UYAR K., DURSUN Y.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, ss.363-382, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Role of Turkish Youth In Family Purchase Decision
UYAR K., GÜLLÜ K., ERKAN M.
Organisational Studies and Innovation Review , cilt.1, ss.81-88, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Consumer Ethnocentrism and Brand Name Evaluations
UYAR K., DURSUN Y.
Revista Economica , cilt.67, ss.80-89, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi
UYAR K., DURSUN Y.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.363-382, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Consumer Ethnocentrism and Brand Name Evaluation
UYAR K., DURSUN Y.
revista economica , cilt.67, sa.1, ss.80-89, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015A Data Mining Based Approach to a Firm’s Marketing Channel
Kahya Özyirmidokuz E., Uyar K., Mustafa Ö.
Procedia Economics and Finance , cilt.27, ss.77-84, 2015 (Hakemli Dergi)
2000
2000Erciyes Üniversitesi İİBF dergisi’nde yayınlanan makaleler bibliyografyası (1981-1999)
UYAR K.
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , ss.247-287, 2000 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2021
2021Mutlu pazarlama yazılım gereksinimleri analizi
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K.
8th International Management Information Systems Conference (IMISC2021), İstanbul, Türkiye, 20 Ekim 2021
2021
2021Requirements of a digital well-being system
Kahya Özyirmidokuz E., Stoica E. A., Uyar K.
International Economic Conference in Sibiu (IECS), Sibiu, Romanya, 28 Mayıs - 29 Temmuz 2021, ss.1
2019
2019Measuring Female Entrepreneurs’ Happiness from Online Feedback
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Stoica E. A.
26th International Economic Conference of Sibiu, IECS 2019, Sibiu, Romanya, 24 - 25 Mayıs 2019, ss.91-100
2020
2020Duyusal Pazarlama Kavramının Tüketici Davranışlarına Etkisi ve Bir Uygulama
GÜLLÜ K., UYAR K., Gülsoy M.
19 Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.1003-1010
2020
2020DİNDARLIK VE TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞI
UYAR K., LEBLEBİCİ KOÇER L., salın s.
Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.1591-1598
2019
2019AN APPLICATION OF MEASURING BRANDS’ TURKISH HAPPINESS ON SOCIAL MEDIA
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Karakaş B.
IMISC 2019, İstanbul, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019
2019
2019Measuring female entrepreneurs’ happiness from online feedback
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Eduard Alexandru S.
26th International Economic Conference – IECS 2019, Sibiu, Romanya, 24 - 25 Mayıs 2019
2019
2019Measuring female entrepreneurs’ happiness from online feedback
Kahya Özyirmidokuz E., Uyar K., Stoica E. A.
IECS 2019 (International Economics Conference), Sibiu, Romanya, 23 - 25 Mayıs 2019, ss.1-7
2019
2019Kişilik Özelliklerinin Tüketici Yenilikçiliği Üzerindeki Etkileri: Ampirik Bir Araştırma
UYAR K., Salın S.
PPAD 24. Pazarlama Kongresi (MMRA Marketing Congress), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019
2019
2019MEASURING CUSTOMER EMOTIONAL FEEDBACK ABOUT A BRAND STRATEGY
Kahya Özyirmidokuz E., Uyar K., Stoica E. A.
EFBM International Forum 2019, Kyyiv, Ukrayna, 21 - 24 Mayıs 2019, ss.93
2019
2019Online Alışverişte Güven ve Teknoloji Kabul Modeli (TAM)
UYAR K.
İKSAD-İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Enstitüsü, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.22
2019
2019Üniversite Öğrencilerinin SMS Reklamcılığını Değerlendirmeleri
UYAR K.
USBIK 2019 Socıal Sciences Congress 31 Ocak-1-2 Şubat, Nevşehir, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.121
2018
2018Exploring Turkish Happiness Themes on Social Media.
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., STOICA E. A., AKPINAR B.
International Conference Employment, Education and Entrepreneurship (EEE 2018), Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 18 - 20 Ekim 2018, ss.66
2018
2018Twitter Messages Classification
Eduard Alexandru S., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Pitic A.
25th International Economic Conference – IECS 2018, Sibiu, Romanya, 10 - 11 Mayıs 2018
2018
2018The Profiles of Consumer Innovativeness in Turkey
AKDOĞAN M. Ş., UYAR K., GÜLLÜ K.
14th International Strategic Management Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.429-437
2018
2018RULE INDUCTION OF USERS’xx HAPPINESS ON SOCIAL MEDIA
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Eduard Alexandru S., Karakaş B.
The 17th International Conference on Informatics in Economy (IE2018), Iasi, Romanya, 17 - 21 Mayıs 2018
2018
2018Rule Induction of Users’ Happiness on Social Media
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., STOİCA E. A.
The 17th International Conference on Informatics in Economy (IE2018), Iasi, Romanya, 17 - 21 Mayıs 2018, ss.1-6
2018
2018Methodological Approach for Messages Classification on Twitter Within E-Government Area
Stoica E. A., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Pitic A. G.
25th International Economic Conference of Sibiu, IECS 2018, Sibiu, Romanya, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.355-361
2017
2017Crossing Borders by Social Media: An Application on the Turkish Exporters
UYAR K., GÜLLÜ K.
ISMC 2017 13th International Strategic Management Conference, Montero, Bolivya, 6 - 08 Temmuz 2017
2017
2017Brand Unhappiness on Social Media
UYAR K., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., STOİCA E. A.
IECS 2017: 24th International Economic Conference, (IECS), Sibiu, Romanya, 15 - 16 Mayıs 2017
2017
2017The Happy Project: An Adaptive Emotional SocioTechnical System Approach
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., Stoica E. A., UYAR K.
4th International Management Information Systems Conference “Industry 4.0”, İstanbul, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2017, ss.61-62
2016
2016Customer Satisfaction Using Data Mining Approach
ORALHAN B., UYAR K., ORALHAN Z.
International Conference on Advanced Technology Sciences (ICAT’16), Konya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.95
2016
2016Troubleshooting Analysis In Telecommunication Services
ORALHAN B., ORALHAN Z., UYAR K.
ICAT 2016, 4th International Conference on Advanced Technology Sciences, Roma, İtalya, 23 - 25 Ekim 2016
2016
2016Customer Churn Analysis in Telecommunication Industry Using Data Mining Approach
ORALHAN B., ORALHAN Z., SARIYER N., UYAR K.
ICCDET 2016: 18th International Conference on Computer Design Engineering and Technolog, Paris, Fransa, 22 - 23 Ağustos 2016, cilt.10
2016
2016Characteristics of open-source products used in the accounting
CRISTESCU M. P., UYAR K.
23rd International Economic Conference: The Competıtıve Economıc and Socıal Envıronment of the Internatıonal Market – IECS 2016, 20 - 21 Haziran 2016
2015
2015Sosyal Girişimci Profili- Instagram Girişimleri Üzerine Bir Araştırma
KAYA A., SARIYER N., UYAR K.
II. Yükseköğretim Stratejileri ve Kurumsal İşbirliği Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.209-214
2015
2015The Role of Turkish Youth In Family Purchase Decision
UYAR K., GÜLLÜ K., erkan M.
Management and Business AcademyInternational Business Conference, Londrina, Brezilya, 3 - 05 Temmuz 2015, cilt.1, ss.81-88
2011
2011Problems Encountered by the Exporting Firms: An Application in the City of Kayseri
Akdoğan M. Ş., Karamustafa K., Güllü K., Uyar K., Gullu I.
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24
Kitap & Kitap Bölümleri
2022
2022PERAKENDE TERAPİSİ
UYAR K.
PAZARLAMADA NİŞ KONULAR, Yıldırım, Yıldırım - Gümüş, Niyazi, Editör, nobel, Ankara, ss.117-134, 2022
2020
2020Measuring female entrepreneurs’ happiness from online feedback
Kahya Özyirmidokuz E., Uyar K., Stoica E. A.
Organizations and Performance in a Complex World, Ramona Orăștean,Claudia Ogrean,Silvia Cristina Marginean, Editör, Springer-Verlag , Zürich, ss.91-100, 2020
2020
2020Sosyal medya pazarlaması ve analitiği
Uyar K., Kahya Özyirmidokuz E.
İşletmelerde Güncel Yaklaşımlar: Pandemi Sonrası Örgütlerin Geleceği, Melisa E. Karabay,İrge Şener, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.441-468, 2020
2020
2020SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE ANALİTİĞİ
UYAR K., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E.
İşletmelerde Güncel Yaklaşımlar : Pandemi Sonrası Örgütlerin Geleceği, Karabay, M. E., Şener, İ., Editör, Nobel, Ankara, ss.441-472, 2020
2020
2020Measuring female entrepreneurs’ happiness from online feedback
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., STOİCA E. A.
Organizations and Performance in a Complex World, Orăștean Ramona, Ogrean, Claudia, Marginean, Silvia Cristina, Editör, Springer International Publishing, Zürich, ss.91-100, 2020
2019
2019Brand unhappiness on social media
UYAR K., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., Stoica E. A.
Emerging Business and Economic Issues in the Global Economy - Proceedings of the 2017 International Economic Conference in Sibiu (IECS), Silvia Cristina Mărginean, Claudia Ogrean, Ramona Orăștean, Editör, Springer, ss.371-380, 2019
2018
2018Exploring Turkish Happiness Themes on Social Media
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Stoica E. A., Akpınar B.
Raising the Level of Education and Employment for the Purposes of Creating New Business Opportunities, Maja Cogoljevic, Ljiljana Dimitrijević, Snezhana Ilieva, Editör, Silver and Smith Publishers, Londrina, ss.246-255, 2018
2018
2018Methodological Approach for Messages Classification on Twitter Within E-Government Area.
STOİCA E. A., KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E., UYAR K., Pitic A.
Innovative Business Development—A Global Perspective., Editors: Orăștean, Ramona, Ogrean, Claudia, Mărginean, Silvia Cristina, Editör, springer, ss.355-361, 2018
2017
2017