Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Avşar Türkmenlerinin Kastamonu çevresindeki izleri
Turk Kulturu Ve Haci Bektas Veli-Arastirma Dergisi
, vol.59, pp.91-100, 2011 (AHCI)
Articles Published in Other Journals
IS AFANTI ACTUALLY NASREDDIN HODJA?
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, no.46, pp.133-157, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
The Evaluation of Turkish Republics in The 4th Grade Social Studies Textbook
International Social Sciences Education Journal
, vol.8, no.2, pp.413-449, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of Studies Aimed at Developing Map Skills in Secondary School Students: A Meta-Analysis
REVIEW OF INTERNATIONAL GEOGRAPHICAL EDUCATION ONLINE (RIGEO)
, vol.11, no.1, pp.236-261, 2021 (Scopus)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarihi Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Görüşleri (Denizli Şehri Örneği)
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.28, no.3, pp.1307-1320, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Değerler Eğitimi Dersine Yönelik Sınıf Eğitimi Adaylarının Görüşleri
Manas Journal of Social Studies
, vol.9, no.2, pp.809-821, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Finansal Okuryazarlık
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, vol.9, pp.1-24, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Çevresel Farkındalığına İlişkin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, vol.4, pp.14-26, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
International Journal of Active Learning
, vol.3, pp.11-22, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN TARİHÎ MEKÂNLARIN İNCELENMESİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.5, pp.438-452, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Yöntem Olarak Yaratıcı Drama Kullanımının İlkokul 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlere Etkisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, vol.6, pp.221-236, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Ortamında Değerler Eğitiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, pp.113-131, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Çocuk Meclislerine İlişkin Görüşleri Nitel Bir Çalışma
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, vol.8, pp.151-169, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Analyzing the attitudes of primary school students about social studies performance task
International Journal of Social Science and Education
, vol.5, pp.656-667, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin çizdikleri resimlerde sosyal bilgiler kavramı
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, pp.1203-1222, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Creative drama study about intangible cultural heritage Turkish wedding traditions
Creative Education
, pp.22-31, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
A study on the environmental attitudes of candidate teachers
Mediterranean Journal of Humanities
, vol.4, pp.275-284, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Tarih kavramına yönelik sınıf öğretmeni adaylarının ürettikleri metaforların incelenmesi
Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks
, vol.5, pp.95-112, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 8 sınıf öğrencilerine göre çevre sorunları Nitel bir çalışma
Marmara Coğrafya Dergisi
, vol.27, pp.416-439, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The effects of performance assessment approach on democratic attitude of students
Educational Research and Reviews
, vol.8, pp.441-448, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının çevresel tutumlarının incelenmesi
Marmara Coğrafya Dergisi
, vol.26, pp.1-15, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 6 sınıf öğrencilerinin çevre sorunları farkındalık düzeyleri
Marmara Coğrafya Dergisi
, vol.25, pp.137-151, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevi Performans Görevi ve Öğrenci Ürün Dosyasına İlişkin Görüşleri
E-Journal of New World Sciences Academy
, vol.6, pp.1094-1118, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
E-Journal of New World Sciences Academy
, vol.5, pp.389-400, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanma Düzeyleri
E-Journal of New World Sciences Academy
, vol.5, pp.1558-1571, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Coğrafya Eğitiminde Kavram Haritalarının Önemi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.13, pp.19-32, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Etkili Bir Öğretim Yöntemi Dramatizasyon
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.13, pp.155-166, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
VALUES EDUCATION IN THE VILLAGE INSTITUTE SOCIAL STUDIES CURRICULUM
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, 26 December 2023, vol.1, pp.2223-2236
ANALYSIS OF SOCIAL STUDIES CURRICULUM FROM THE PERSPECTIVE OF OBJECTIVES IN THE HISTORICAL PROCESS
4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, 14 November 2023, vol.1, pp.163-171
Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Tercihlerinin Bulanık Çok Kriterli Karar Verme İle Değerlemesi
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Turkey, 1 - 03 November 2019, pp.184-195
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICIDRAMA GÜNLÜKLERİ: NASIL BİR ÇEVRE İSTİYORLAR?
II. UluslararasıCoğrafya Eğitimi Kongresi(UCEK-2019), 3 - 05 October 2019
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM İNSANI KAVRAMINA İLİŞKİN ÜRETTİKLERİ METAFORLAR
Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 26 - 28 April 2019
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Projeye İlişkin Görüşleri
7. ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 October 2018
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi (Kit) Aracılığıyla İncelenmesi
I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu, 8 - 10 November 2018
TÜRK KÜLTÜRÜNDE GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARININ EĞİTİMDEKİ YERİ
I. ULUSLARARASI DEVELİ - AŞIKSEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ, 4 - 06 October 2018
5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ SOSYAL BİLİMLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 28 - 30 September 2018
Çomçalı Balık Oyunu ve Eğitsel Yönü: Sarız Çörekdere Mahallesi Örneği
Uluslararası Tarihi ve Gelişim Sürecinde Avşar Türkmenleri Kongresi, 18 - 21 April 2018
DEĞERLER EĞİTİMİ DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 March 2018
TEMEL İNSANİ DEĞERLERE İLİŞKİN PEDAGOJİK FORMASYONÖĞRENCİLERİNİN ALGILARININ İNCELENMESİ
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 29 - 31 March 2018
JAPONYA’DA SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE NOTLAR
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 29 - 31 March 2018
NİĞDE’NİN TARİH VE KÜLTÜR KARINCALARI PROJESİNE KATILAN ÖĞRENCİLERİN GÜNLÜKLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 31 January - 02 February 2018
Somut Olmayan Kültürel Miras Açısından Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersine Bir Bakış
1. Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, 9 - 11 March 2018
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Finansal Okuryazarlık
I. ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 24 - 26 November 2017
Sosyal Projelerin Önemi ve Gerekliliği: Niğde’ninTarih veKültür Karıncaları Proje Örneği
1. ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONRESİ, 24 - 26 November 2017
İLKOKUL 4. SINIF İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ DERS KİTABINDAKİ METİNLERDE YER ALAN DEĞERLERİN İNCELENMESİ
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 October 2017
Ortaokul Sosyal Bilgiler Taslak Öğretim Programına Genel Bir Bakış
4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TO ADRIATIC, 12 - 14 March 2017
Öğretmen Eğitiminde Mesleki Etiğin Yeri ve Önemi
1. INTERNATIONALCONGRESS ON VACATIONAL AND TECHNICALSCIENCES, 8 - 10 April 2017
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK DÜNYASIKAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARI
3. Uluslararası Çin'den Adriyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 30 October 2016
Sosyal Bilgiler Dersinde Türk Dünyası Konusunun Yeri ve Önemi
3. Uluslararası Çin'den Adiyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 30 October 2016
Türkiye deki Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Türk Halk Kültürü Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 May 2016
Değerler Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar
2. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 5 - 07 May 2016
Öğretmenlik Mesleği Etiği Öğrenci Tipleri ve Etik Açıdan Nasıl Davranılmalı
6. Öğretmen Sempozyumu, Turkey, 12 March 2016
Bir Türk büyüğünün yerinde olmak Sosyal bilgiler öğretmen adaylarına yönelik nitel bir çalışma
II. Uluslar Arası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 May 2015
Günümüz Türk devlet anlayışı açısından sosyal bilgiler dersine genel bir bakış
II. Uluslar Arası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 May 2015
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 16 - 18 April 2015
Öğretmen adaylarının okul deneyimi günlüklerine yansıyan temel insani değerler Nitel bir araştırma
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, 19 - 21 June 2014
İlkokul 4 sınıf öğrencilerinin hak kavramına ilişkin algılarının incelenmesi Nitel bir çalışma
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 April - 30 June 2014
Cumhuriyetimizi korumak konusunun işlenişinde kullanılan yaratıcı drama çalışmalarına ilişkin ilkokul öğrencilerinin görüşleri
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 April 2014
İlkokul 4 sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersi içerisindeki temel kavramlara ilişkin görüş ve algıları Nitel bir çalışma
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 April 2014
Türkiye ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti nde okutulan sosyal bilgiler ders kitaplarındaki Türk dünyası konularının karşılaştırılması
I. Uluslar Arası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 18 - 21 March 2014
Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler kavramına ilişkin algılarının metaforlar yoluyla analizi
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 April 2014
A comparison between Japan and Turkey s social studies currıculum of primary school
II. International Social Studies Education Symposium, 26 - 28 April 2013, vol.1, pp.159
Girişimcilik kültürü Niğde Koyunlu örneği
VII. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Turkey, 2 - 05 October 2013, vol.2, pp.675-682
Analyzing primary social studies curriculum of Turkey in terms of UNESCO educational for sustainable development theme
International Conference on Sustainable Development, 19 - 20 April 2013
Sosyal bilgiler dersi performans görevine ilişkin ilkokul öğrencilerinin tutumlarının incelenmesi
2. International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 30 January - 02 February 2013
Okul öncesi çağı çocuklarının Atatürk algısı
II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 14 - 16 June 2012, vol.1, pp.99
Sınıf öğretmeni adaylarının çevresel tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi Giresun ve Niğde örneği
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Turkey, 24 - 26 May 2012, vol.1, pp.12-13
Investigation of Primary 8th Class Students Perceptions about the Concept of Media through Metaphor Analysis
The Second Internatıonal Congress of Educational Research Abstracts, 29 April - 02 May 2010, vol.1, pp.129-130
Students Opinions related to the Slogan Attainment Method Used in Primary Turkish Republic Revolution History and Kemalism
First International Symposium on History Education Abstract, 16 - 18 June 2010, vol.1, pp.19-20
Primary 8th Class Students Metaphors about the Concept of History
First International Symposium on History Education Abstract, 16 - 18 June 2010, vol.1, pp.18-19
The Effect Of Performance Assessment Approach to the Students Critical Thinking Skill Perceptions in Teaching Social Studies
The Second Internatıonal Congress of Educational Research Abstracts, 29 April - 02 May 2010, vol.1, pp.130-131
Değer Eğitiminde Örnek Bir Uygulama İyilik Günlükleri
I. Ulusal İyilik Sempozyumu Bildiri Kitabı, Turkey, 22 - 23 July 2009, vol.1, pp.153-163
Books & Book Chapters
Eğitim Felsefelerinin ve Yaklaşımlarının Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi
in: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol KOÇOĞLU, Şule EGÜZ, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.37-50, 2023
Enerji Vatandaşlığı ve Eğitim
in: Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, Birol BULUT, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.177-192, 2023
Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretmenin Anlamı
in: Sosyal Bilgilerde Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Elvan YALÇINKAYA, Selda ŞAN, Editor, NOBEL AKADEMİ, Ankara, pp.1-18, 2023
Sosyal Bilgilerde Coğrafya Konularının Öğretimi ve Drama
in: Sosyal Bilgilerde Drama: Etkinlik temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Selda Şan, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editor, Eğiten Yayınevi, Ankara, pp.59-82, 2022
Sosyal Bilgilerde Finansal Okuryazarlık ve Drama
in: Sosyal Bilgilerde Drama: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Selda Şan, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editor, Eğiten Yayınevi, Ankara, pp.27-288, 2022
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN ÖZELLİKLERİ, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN TEKNİKLER
in: KURAM VE UYGULAMADA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, AKTEPE, VEDAT; GÜNDÜZ, MEVLÜT; KURTDEDE FİDAN, NURAY; YALÇINKAYA, ELVAN, Editor, PEGEMAKADEMİ, Ankara, pp.348-373, 2021
Eğitimde Harita Okuryazarlığı
in: Eğitimde Okuryazarlık 3, KOÇOĞLU, EROL, Editor, PEGEMAKADEMİ, Ankara, pp.280-295, 2021
Kavram Öğretim Teknikleri
in: Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kavram Öğretimi, Sever, Ramazan, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.203-236, 2021
Dünya’da Çağdaş Eğitim Hareketleri
in: Eğitim Tarihi, Mehmet Köçer,Erol Koçoğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.253-273, 2020
Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Ölçme ve Değerlendirme Açısından Analizi
in: Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, Erol Koçoğlu, Editor, Pegem Akademi, pp.395-411, 2020
Dünyada Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi Uygulamaları
in: Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Erol Koçoğlu, Özkan Akman, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.301-328, 2019
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ
in: Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Tekin ÇELİKKAYA , Çağrı ÖZTÜRK DEMİRBAŞ, Tercan YILDIRIM, Hamza YAKAR, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.267-292, 2019
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ARKEOLOJİK MEKÂNLARIN YERİ VE ÖNEMİ
in: EĞİTİM BİLİMLERİNDE FARKLI BAKIŞLAR, Elvan Yalçınkaya, Editor, İksad Publishing, Ankara, pp.139-156, 2019
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
in: Eğitim Bilimlerinde Farklı Bakışlar, Yalçınkaya Elvan, Editor, İKSAD Publishing House, pp.5-28, 2019
Fıkralar ile Sosyal Bilgiler Öğretimi
in: Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, HALİL TOKCAN, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.321-348, 2019
Örnek Afet Eğitimi Projeleri
in: Afetler ve Afet Yönetimi, Ramazan SEVER, Editor, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, pp.196-214, 2019
Türk Eğitim ve Kültür Tarihinden Değer Eğitimi ile İlgili Örnekler
in: Karakter ve Değer Eğitimi, Vedat AKTEPE, Mevlüt GÜNDÜZ, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.244-263, 2019
The Use of Green Information Technologies in Social Studies
in: Technological Reflections in Social Studies Education, Erol KOÇOĞLU, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.81-98, 2019
Çevre Eğitimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
Ders Kitabı Örneklerinin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
in: Özel Öğretim Yöntemleri 1, Abdulkadir UZUNÖZ, Vedat AKTEPE, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.407-444, 2018
Sosyal Dahil Etme Programlarının Gençlerin Sosyal Entegrasyonlarındaki Rolü: Gençler Elele Projesi Örneği
in: SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLERDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR, , Editor, IVPE print, Cetinje, pp.461-476, 2018
Haritalarla Sosyal Bilgiler Öğretimi
in: Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Ramazan sever. mesut Aydın.,Erol Koçoğlu, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.105-129, 2017
Hayat Bilgisi Dersinde Değer Eğitimi ve Uygulama Örnekleri
in: Hayat Bilgisi Öğretimi, SEMRA GÜVEN, SELAHATTİN KAYMAKCI, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.134-179, 2016
Öğretmenlik Meslek Etiği
in: Eğitim Bilimine Giriş, RECEP ÖZKAN, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.240-260, 2016
Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi
in: Eğitim Bilimine Giriş, ABDULKADİR UZUNÖZ, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.397-428, 2016
Sosyal Bilgilerin Tarihçesi ve Temel Eğitimdeki Yeri
in: Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editor, Nobel, Ankara, pp.25-48, 2015
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı
in: Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editor, Nobel, Ankara, pp.125-154, 2015
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
in: Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sever Ramazan, Editor, Nobel, Ankara, pp.411-453, 2015
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Siyasi Mekanlara Dayalı Öğrenme Ortamları
in: Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekansal Öğrenme Ortamları, Sever Ramazan, Koçoğlu Erol, Editor, Pegem A, Ankara, pp.79-118, 2015
Kuram ve Uygulamada Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2014
Öğretmenlik Uygulama Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
in: Kuram ve Uygulamada Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, , Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.328-365, 2014