Doç. Dr. AHMET YAMAÇ


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Sınıf Eğitimi A.B.D.


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

46

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

86

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2015

2012 - 2015

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin yazma becerilerinin gelişiminde dijital hikâyelerin etkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği

2011

2011

Yüksek Lisans

İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin öz-düzenleyici öğrenme stratejileri ile matematiğe yönelik tutum ve başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2015 - 2018

2015 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2010 - 2015

2010 - 2015

Araştırma Görevlisi

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2010

2008 - 2010

Diğer Kamu Kurumu, Meb

2008 - 2010

2008 - 2010

Öğretmen

Milli Eğitim Bakanlığı

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Bilişim Teknolojileri

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2019

2019

Yeni okuryazarlıklar bakış açısından ilkokulda dijital okuma: Sistematik bir derleme.

YAMAÇ A.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

2019

2019

The effect of digital writing instruction on the primary school students’ writing skills.

YAMAÇ A., ÖZTÜRK E., MUTLU N.

5th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Sarajevo, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019

2019

2019

Stratejik Dijital Yazma Çevresi: Çevrim Ġçi Bir YazmaUygulaması

YAMAÇ A., ÖZTÜRK E.

18.Uluslar Arası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

2019

2019

Sınıf Öğretmeni adayları dijital bağlamlarda hangi okuryazarlık faaliyetlerine katılıyorlar? Bir Karma Yöntem Araştırması.

YAMAÇ A.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

2018

2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevrim İçi Araştırma ve Anlama Deneyimleri

Yamaç A., ÖZTÜRK E.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.212

2018

2018

Okuma ve yazma eğitiminde teknoloji entegrasyonu

YAMAÇ A.

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

2017

2017

İlkokul Düzeyinde Yazma ÖğretimiUygulamalarının Değerlendirilmesi

ÖZTÜRK E., YAMAÇ A.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017

2016

2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanımları Ve Kullanımlarını Engelleyen Faktörlerin İncelenmesi

ÜNAL E., YAMAÇ A.

Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Kongresi, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.721-724

2016

2016

Yazar Öz Algısı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

YAMAÇ A., KOCAARSLAN M., ÇELİKTÜRK SEZGİN Z.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.2103-2113

2016

2016

Sınıf Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarda Sordukları Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi

KOCAARSLAN M., YAMAÇ A.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016 - 14 Ocak 2017

2014

2014

İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yazma bilgisi

YAMAÇ A.

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

2013

2013

Sınıf öğretmenleri için etkili bir öğretim aracı: Kelime Duvarı ve Etkinlikleri

KOCAARSLAN M., YAMAÇ A.

22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

2013

2013

Öğretmen adaylarının yazmaya ilişkin deneyim ve inançları

YAMAÇ A., KOCAARSLAN M., ÇELİKTÜRK SEZGİN Z.

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

2012

2012

Pre-Servıce Teachers Academıc Achıevements In Onlıne Dıstance Educatıon: The Roles Of Onlıne Self-Regulatıon And Attıtudes

UZUN A. M., ÜNAL E., YAMAÇ A.

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2012

2012

2012

Birinci sınıf öğretmeni olmak (Fenomenolojik bir çalışma)

YAMAÇ A.

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

2021

2021

Çocukların Dil Becerilerinin Değerlendirilmesi

Yamaç A.

İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Mustafa KOCAARSLAN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.427-453, 2021

2020

2020

Erken Okuryazarlık Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu

YAMAÇ A.

Erken Okuryazarlık Eğitimi, Gonca Uludağ, Tuğba Durmuş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.139-154, 2020

2016

2016

Sınıf Yönetimi Yaklaşımları

YAMAÇ A.

Sınıf Yönetimi, Demirdağ Seyithan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.48-71, 2016


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 34

h-indeksi (WOS): 3