Öğr. Gör. Pelin İRGİN


Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı

İngiliz Dili ve Edb.

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

37

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Makaleler

Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

1. High or Low Context Culture in EFL Classroom

KARAKUZU M., İRGİN P.

ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

2. High or Low Context Culture in the EFL Classroom?

KARAKUZU M., İRGİN P.

International Conference on Lifelong Education and Leadership, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

3. Digital Storytelling Toolkit: Animoto.

İRGİN P., Turgut Y.

6th International ELT Research Conference, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2010, ss.196-201, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

4. A Phenomenological exploration of early adolescents Poster, PowerPoint and Animoto presentations

İRGİN P.

6th International ELT Research Conference, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2010, ss.196-201, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

5. Young learners' language learning via computer games

Turgut Y., Irgin P.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.760-764, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Kitaplar

2015

2015

1. The Impact of Peer Editing on EFL Learners’ Perceptions and Writing Achievement

Öz H., İRGİN P.

Language and Communication Research Around the Globe: Exploring Untested Ideas, Oz, H., Editör, Untested Ideas Research Center Press, New York, ss.11-34, 2015


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 38

h-indeksi (WOS): 1