Dr. Öğr. Üyesi HAYRİYE NUR BAŞYAZICIOĞLU


İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme

Üret.Yön.ve Pzlm.


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler (Soc), İşletme, Yönetim


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

E-posta: nur@erciyes.edu.tr
İş Telefonu: +90 352 207 6666 Dahili: 30264
Web: https://avesis.erciyes.edu.tr/nur/
Ofis: İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi, İşletme bölümü,Daire No: D313A
Posta Adresi: Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü,Daire 313 A, Talas/ Kayseri

Metrikler

Yayın

30

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

2

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2018

2013 - 2018

Doktora

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

Teknoloji Kabul Modellerinin Karşılaştırılması ve Havayolu Mobil Uygulamalarının Kabulüne Yönelik Bir Model Önerisinin Geliştirilmesi

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Üretim Yönetimi Ve Pazarlama

2013

2013

Yüksek Lisans

Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı: Facebook Örneği

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşetme Bölümü- Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Ana Bilim Dalı

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

B1 Orta

B1 Orta

İtalyanca

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2018

2018

R ile veri analizine giriş

Bilişim

Turcosa analitik çözümlemeler

2018

2018

Nöropazarlama

Diğer

Pazarlamasyon

2018

2018

Nitel araştırma yöntemleri

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Erciyes Üniversitesi- KAÇAUM

2015

2015

Lisrel-Yapısal Eşitlik Modellemesi

Bilişim

EYS-Pamukkale Üniversitesi

2009

2009

Bilgiarena New Marketing Trends

Diğer

Bilgi Üniversitesi

2009

2009

Unilever Sales

Diğer

Unilever İnsan Kaynakları

2009

2009

Reklamcılık ve Marka Yönetimi

Diğer

Dip Reklam ve İletişim

2008

2008

Master Class Sustainable Development

Diğer

British Council

2008

2008

Etkin İletişim

Diğer

Nar Eğitim Danışmanlık

2008

2008

Field Visit Sales

Diğer

P&G

2008

2008

Gelişim Pazarlama Eğitimi

Diğer

Koç Holding

2008

2008

Business Life Seminars

Diğer

BUMED

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Erciyes Üniversitesi, İktidadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Erciyes Üniversitesi, İktidadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2018 - 2018

2018 - 2018

Araştırma Görevlisi Dr.

Erciyes Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2012 - 2018

2012 - 2018

Araştırma Görevlisi

Erciyes Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Birimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Merkez Müdür Yardımcısı

Erciyes Üniversitesi, Kariyer Yönlendirme Ve Bilgilendirme Merkezi

2019 - 2022

2019 - 2022

Erciyes Üniversitesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

International Marketing

Promotion

E-commerce

Introduction to Marketing

Marketing Channels

E-Commerce

Elektronik Ticaret

Makaleler

Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Tüketicilerin Kargo Sürecindeki Risk Algılarının İnternetten Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi.

BAŞYAZICIOĞLU H. N.

19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 23 - 25 Eylül 2020, ss.986-993, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama

BAŞYAZICIOĞLU H. N.

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama

Başyazıcıoğlu H. N.

3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. The Relationship Between Mobile Shopping Motivations and Mobile Purchasing Behavior

BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.913-925, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI

Başyazıcıoğlu H. N.

III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, ss.379-389, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı

BAŞYAZICIOĞLU H. N.

2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.86, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi

Başyazıcıoğlu H. N., Akdoğan M. Ş.

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi

Başyazıcıoğlu H. N., Akdoğan M. Ş.

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople

BAŞYAZICIOĞLU H. N., AKDOĞAN M. Ş.

14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları

BAŞYAZICIOĞLU H. N., KARAMUSTAFA K.

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2015

2015

13. Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market

BAŞYAZICIOĞLU H. N.

6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.15, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

14. The Use Of Social Media As A Marketing Tool

BAŞYAZICIOĞLU H. N., Varinli İ.

12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. THE EFFECTS OF COVID-19 ON CONSUMERBEHAVIOR

Başyazıcıoğlu H. N.

Academic Studies in Administrative Sciences, Ayşe Özcan Buckley, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.183-202, 2020 Creative Commons License

2020

2020

2. COVID-19 and, Consumer Psychology

Başyazıcıoğlu H. N.

COVID-19 and New Busıness Ecosystem, D. Hıdıroğlu,S. S. Aktuğ,O. Yılmaz, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.429-447, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

3. Müşteri Şikâyet Yönetimi

Başyazıcıoğlu H. N.

Müşteri Şikayet Davranışı, Fahri Apaydın, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.63-88, 2020 Creative Commons License

2020

2020

4. Etkileşimli Pazarlama İletişimi ve Dijital Reklam

Başyazıcıoğlu H. N.

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.201-228, 2020 Creative Commons License

2019

2019

5. sUsTAINABLE CONsUMPTION MODEL: EXPLORING THE EFFECTs OF ENVIRONMENTAL CHARACTERIsTICs OF CONsUMERs ON sUsTAINABLE CONsUMPTION BEHAVIOR

Başyazıcıoğlu H. N.

RECENT ECONOMIC APPROACHES & FINANCIAL CORPORATE POLICY, Serap Coban S.Waleck Dalpour Cumali Marangoz Emre Bulut, Editör, IJOPEC Publishing, London, ss.347-366, 2019 Creative Commons License

2019

2019

6. TÜKETİCİLERİN ÇEVRE İLGİLENİM ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Başyazıcıoğlu H. N.

İşletmelerde Yöntem ve Kavram Çalışmaları, Serkan Gün,Alper Tutcu, Editör, IKSAD Publications, Ankara, ss.121-144, 2019 Creative Commons License

2018

2018

7. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

Başyazıcıoğlu H. N., Leblebici Koçer L.

A Critical Review of Social SciencesTheory and Practice, Yenihan B.,Sarıipek D.B.,Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, Kolkata, ss.73-83, 2018 Creative Commons License

2018

2018

8. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach

BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.

A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, ss.73-83, 2018

Ansiklopedide Bölümler

2019

2019

1. Mevsimsellik Oranı

Başyazıcıoğlu H. N.

Detay Yayıncılık, ss.40, 2019

2019

2019

2. Kurumsal Mevsimsellik

Başyazıcıoğlu H. N.

Detay Yayıncılık, ss.38, 2019

2019

2019

3. Mevsimsellik Göstergesi

Başyazıcıoğlu H. N.

Detay Yayıncılık, ss.40, 2019

2019

2019

4. Omuz sezon

Başyazıcıoğlu H. N.

Detay Yayıncılık, ss.41-42, 2019

Desteklenen Projeler

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

Ödüller

Temmuz 2009

Temmuz 2009

Onur Derecesi

Boğaziçi Üniversitesi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi,

Katılımcı

Kayseri-Türkiye

01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 2018

01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 2018

14. International Strategic Management Conference,

Katılımcı

Praha-Çek Cumhuriyeti

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

23. Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Kocaeli-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

6th Global Islamic Marketing Conference

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014

01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014

the 24th International Trade and Finance Association Conference

Katılımcı

-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1