Eğitim Bilgileri
2013 - 2018
2013 - 2018Doktora
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2011 - 2013
2011 - 2013Yüksek Lisans
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2004 - 2009
2004 - 2009Lisans
Boğaziçi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Teknoloji Kabul Modellerinin Karşılaştırılması ve Havayolu Mobil Uygulamalarının Kabulüne Yönelik Bir Model Önerisinin Geliştirilmesi
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
2013
2013Yüksek Lisans
Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı: Facebook Örneği
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşetme Bölümü- Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüAlmanca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
B1 Orta
B1 Ortaİtalyanca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018R ile veri analizine giriş
Bilişim
Turcosa analitik çözümlemeler
2018
2018Nöropazarlama
Diğer
Pazarlamasyon
2018
2018Nitel araştırma yöntemleri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Erciyes Üniversitesi- KAÇAUM
2015
2015Lisrel-Yapısal Eşitlik Modellemesi
Bilişim
EYS-Pamukkale Üniversitesi
2009
2009Bilgiarena New Marketing Trends
Diğer
Bilgi Üniversitesi
2009
2009Unilever Sales
Diğer
Unilever İnsan Kaynakları
2009
2009Reklamcılık ve Marka Yönetimi
Diğer
Dip Reklam ve İletişim
2008
2008Master Class Sustainable Development
Diğer
British Council
2008
2008Etkin İletişim
Diğer
Nar Eğitim Danışmanlık
2008
2008Field Visit Sales
Diğer
P&G
2008
2008Gelişim Pazarlama Eğitimi
Diğer
Koç Holding
2008
2008Business Life Seminars
Diğer
BUMED
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İktidadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Erciyes Üniversitesi, İktidadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2018 - 2018
2018 - 2018Araştırma Görevlisi Dr.
Erciyes Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2012 - 2018
2012 - 2018Araştırma Görevlisi
Erciyes Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Birimler Fakültesi, İşletme
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorMerkez Müdür Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, Kariyer Yönlendirme Ve Bilgilendirme Merkezi
2019 - 2022
2019 - 2022Erciyes Üniversitesi
Makaleler
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
2020
20201. The evaluation of the relationships among perceived risk of delivery, online purchase attitude, and intention of consumers
Başyazıcıoğlu H. N.
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.4, ss.445-463, 2020 (TRDizin)
2018
20182. The effects of internal marketing activities on the satisfaction and performance of salespeople
BAŞYAZICIOĞLU H. N., AKDOĞAN M. Ş.
Journal of Business, Economics and Finance (JBEF)
, cilt.7, sa.3, ss.309-318, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20183. MARKETING 4.0: IMPACTS OF TECHNOLOGICAL DEVELOPMENTS ON MARKETING ACTIVITIES
Başyazıcıoğlu H. N., Karamustafa K.
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.621-640, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20164. Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi
Başyazıcıoğlu H. N., Varinli I.
Ege Akademik Bakış Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.109-119, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Tüketicilerin Kargo Sürecindeki Risk Algılarının İnternetten Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi.
BAŞYAZICIOĞLU H. N.
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 23 - 25 Eylül 2020, ss.986-993, (Tam Metin Bildiri)
2020
20202. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama
BAŞYAZICIOĞLU H. N.
3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228, (Özet Bildiri)
2020
20203. Kara Kutuyu Aydınlatma: Nöropazarlama
Başyazıcıoğlu H. N.
3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.228, (Özet Bildiri)
2019
20194. The Relationship Between Mobile Shopping Motivations and Mobile Purchasing Behavior
BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.913-925, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIME YÖNELIK TÜKETICI BILINCININ DEĞERLENDIRILMESI
Başyazıcıoğlu H. N.
III. Uluslararası AVRASYA Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, ss.379-389, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı
BAŞYAZICIOĞLU H. N.
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.86, (Özet Bildiri)
2018
20187. Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışını Etkileyen Kargo Risk Algısı ve Risk Yatıştırıcı Etkenlerin Tespit Edilmesine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
BAŞYAZICIOĞLU H. N.
2. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Kayseri, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.87, (Özet Bildiri)
2018
20188. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
Başyazıcıoğlu H. N., Akdoğan M. Ş.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Tatmini ve Algılanan Performansı Üzerindeki Etkisi
Başyazıcıoğlu H. N., Akdoğan M. Ş.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.357-378, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. The Effects of Internal Marketing Activities on The Satisfaction and The Performance of The Salespeople
BAŞYAZICIOĞLU H. N., AKDOĞAN M. Ş.
14. International strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)
2018
201812. Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları
BAŞYAZICIOĞLU H. N., KARAMUSTAFA K.
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2015
201513. Evaluation of Turkey as A Destination of Islamic Tourism Market
BAŞYAZICIOĞLU H. N.
6th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.15, (Tam Metin Bildiri)
2014
201414. The Use Of Social Media As A Marketing Tool
BAŞYAZICIOĞLU H. N., Varinli İ.
12th International Trade and Finance Association Conference, Kayseri, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.15-35, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. THE EFFECTS OF COVID-19 ON CONSUMERBEHAVIOR
Başyazıcıoğlu H. N.
Academic Studies in Administrative Sciences, Ayşe Özcan Buckley, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.183-202, 2020
2020
20202. COVID-19 and, Consumer Psychology
Başyazıcıoğlu H. N.
COVID-19 and New Busıness Ecosystem, D. Hıdıroğlu,S. S. Aktuğ,O. Yılmaz, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.429-447, 2020
2020
20203. Müşteri Şikâyet Yönetimi
Başyazıcıoğlu H. N.
Müşteri Şikayet Davranışı, Fahri Apaydın, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.63-88, 2020
2020
20204. Etkileşimli Pazarlama İletişimi ve Dijital Reklam
Başyazıcıoğlu H. N.
Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.201-228, 2020
2019
20195. sUsTAINABLE CONsUMPTION MODEL: EXPLORING THE EFFECTs OF ENVIRONMENTAL CHARACTERIsTICs OF CONsUMERs ON sUsTAINABLE CONsUMPTION BEHAVIOR
Başyazıcıoğlu H. N.
RECENT ECONOMIC APPROACHES & FINANCIAL CORPORATE POLICY, Serap Coban S.Waleck Dalpour Cumali Marangoz Emre Bulut, Editör, IJOPEC Publishing, London, ss.347-366, 2019
2019
20196. TÜKETİCİLERİN ÇEVRE İLGİLENİM ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Başyazıcıoğlu H. N.
İşletmelerde Yöntem ve Kavram Çalışmaları, Serkan Gün,Alper Tutcu, Editör, IKSAD Publications, Ankara, ss.121-144, 2019
2018
20187. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
Başyazıcıoğlu H. N., Leblebici Koçer L.
A Critical Review of Social SciencesTheory and Practice, Yenihan B.,Sarıipek D.B.,Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, Kolkata, ss.73-83, 2018
2018
20188. Investigation of Consumers’ Attitudes toward Mobile Private Shopping Applications with Uses and Gratification Approach
BAŞYAZICIOĞLU H. N., LEBLEBİCİ KOÇER L.
A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Yenihan B., Sarıipek D.B., Cerev G., Editör, Frontpage Pubications Limited, ss.73-83, 2018
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2017 - 2018
2017 - 2018TEKNOLOJİ KABUL MODELLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI VE HAVAYOLU MOBİL UYGULAMALARININ KABULÜNE YÖNELİK BİR MODEL ÖNERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAMUSTAFA K. (Yürütücü), BAŞYAZICIOĞLU H. N.
2013 - 2013
2013 - 2013Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı: Facebook Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
VARİNLİ I. (Yürütücü), BAŞYAZICIOĞLU H. N.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorErciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 20182. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi,
Katılımcı
Kayseri-Türkiye
01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 2018
01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 201814. International Strategic Management Conference,
Katılımcı
Praha-Çek Cumhuriyeti
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 201823. Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 20156th Global Islamic Marketing Conference
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014