Arş. Gör. Dr. Nagihan TANIK ÖNAL


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Fen Bilgisi Eğitimi A.B.D.


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Sorunlar


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Davranış Bilimleri, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Özel Eğitim, Üstün Zekalılar Öğretmenliği

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

28

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

186

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2017

2013 - 2017

Doktora

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Yüksek Lisans

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Kimliklerinin ve Çevre Dostu Davranışlarının Belirlenmesi

Erciyes Üniversitesi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2017

2017

Kişisel Stres Yönetimi

Diğer

ODTÜ

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Davranış Bilimleri

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Özel Eğitim

Üstün Zekalılar Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Makaleler

Tümü (8)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Türkiye’de Okul Öncesi Astronomi Eğitimine İlişkin Yapılan Çalışmaların Tematik İncelenmesi

Ezberci Çevik E., Tanık Önal N.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi

YILDIRIM T., TANIK ÖNAL N., BÜYÜK U.

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.175, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi

KIZILAY E., TANIK ÖNAL N.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin İncelenmesi

AKKAYA DEVİREN Ş., TANIK ÖNAL N., AYSİN TEKCAN Ş., BÜYÜK U.

International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE 2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.547, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı Açısından Kendilerini Yeterli Hissediyor Mu?

TANIK ÖNAL N., ÖNAL N., BÜYÜK U.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. What are the Opinions of Prospective Science Teachers Regarding the use of Technology in Education?

TANIK ÖNAL N., ÖNAL N., BÜYÜK U.

17th International Educational Technology Conferece, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. 8. Sınıf Öğrencilerine Göre Enerji Sorunları ve Yenilenebilir Enerji: Nitel Bir Çalışma

YILDIRIM T., BÜYÜK U., TANIK ÖNAL N.

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.939-940, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

9. Çevreye Yönelik Tutum Ve Çevre Dostu Davranışlara Yenilenebilir Enerji Konulu Robotik Uygulamalarının Etkisi

KOÇ ŞENOL A., BÜYÜK U., TANIK ÖNAL N., ERASLAN GÜNEY M.

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2016, ss.32-33, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

10. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Eğitsel Bir Araç Olarak Robotların Kullanılması

KOÇ ŞENOL A., BÜYÜK U., TANIK N., Eraslan M.

IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Zihinsel Algıları

TANIK ÖNAL N., Güven E.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.279-280, (Özet Bildiri)

2015

2015

12. Experiment-Based Science Learning in a Mobile Laboratory

EROL M., BÜYÜK U., TANIK N.

NARST: The National Association for Research in Science Teaching, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, ss.285, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

13. Çevreyi Severim ve Korurum! Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutum ve Çevre Dostu Davranışları

TANIK N., BÜYÜK U.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.578-579, (Özet Bildiri)

2012

2012

14. Çok Seven Çok mu Korur? Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Kimlikleri ve Çevre Dostu Davranışlarının Belirlenmesi

TANIK N., Kılınç A., SARAÇOĞLU S.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.84, (Özet Bildiri)

2012

2012

15. Fen bilgisi öğretmen adaylarının polar kovalent bağlı maddelerin kaynama noktalarını kıyaslarken kullandıkları zihinsel modeller

TANIK N., BEKTAŞ O., Tarkın A., SARAÇOĞLU M.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (X. UFBMEK), Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.197, (Özet Bildiri)

2012

2012

16. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri

TARKIN A., TANIK N., BEKTAŞ O., SARAÇOĞLU S.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.572, (Özet Bildiri)

2010

2010

17. Bir Elin Nesi Var İki Elin Sesi Var

SARAÇOĞLU S., TANIK N.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2010, ss.221, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2015

2015

1. Bilimsel ve toplumsal bir ikilem: Genetiği değiştirilmiş organizmalar

Afyon A., ŞAHİN A., Yağız D., Doğan B., Şen N., SAYLAN A., et al.

Biyolojide Özel Konular, Afyon, Ahmet, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-29, 2015

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1