Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. DİJİTAL VİDEO REKLAMLARININ CİNSİYET KALIPLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2. Dijital Ses Reklamcılığı ve Güncel Gelişmeler Işığında Podcast Reklamları

5th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, Türkiye, 16 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

4. Reklamcılık Alanındaki SSCI İndeksli Dergilerin Bibliyometrik Değerleri Üzerine Bir İnceleme

CICMS 2020 Ege Üniversitesi & Erciyes Üniversitesi, 20 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

10. THE VIEWS OF THE STUDENTS WHO ATTEND AND DON TATTEND THE ADVERTISING ETHICS COURSES THE CASE OFFACULTY OF COMMUNICATION UNIVERSITY OF ERCİYES

International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Saraybosna, Bosna-Hersek, 9 - 11 Mayıs 2015, ss.38-48, (Tam Metin Bildiri)

13. The Views Of The Students Who Attend And Don't Attend The Advertising Ethics Courses: The Case Of Faculty Of Communication, University Of Erciyes

International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.552-560, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Reklam Dünyasının Korkulu Rüyası: Reklam Engelleme Programları

Reklamcılık Alanında Uluslararası Araştırmalar-1, KAZAZ ARZU, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.67-82, 2025

2. KIŞISELLEŞTIRILMIŞ REKLAM UYGULAMALARINDA YENI DÖNEM: ÇEREZSIZ DÜNYADA YAPAY ZEKANIN KULLANIMI

YAPAY ZEKA DESTEKLİ REKLAMCILIK: STRATEJI, YARATICILIK VE MEDYA PLANLAMA, AKCAN BURÇE, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.158-176, 2024

3. DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ

DİJİTAL OYUNLAR -2 : Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, Prof. Dr. Şeref SAĞIROĞLU, Prof. Dr. Halil İbrahim BÜLBÜL, Dr. Ahmet KILIÇ, Dr. Mustafa KÜÇÜKALİ, Dr. Şahin BAYZAN, Doç. Dr. Yavuz SAMUR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.215-245, 2022

4. Advertisement Reflections of Animated Movies Released in Turkey Between 2012-2021

Cinema Studies: Different Perspectives, Burak Türten, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, Florida, ss.89-100, 2022

5. Türkiye’de Yayımlanan Sürdürülebilirlik Konulu Reklam Filmlerinin Çerçevelenmesi

HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, Mustafa Koçer, Murat Başarır, Mustafa Cıngı, Editör, Nobel Yayın, ss.95-118, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Advertisement Reflections of Animated Movies Released in Turkey Between 2012-2021

CINEMA STUDIES DIFFERENT PERSPECTIVES, Burak Türten, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, Florida, ss.89-99, 2022

7. Dijital Reklamcılık ve İçerik Üretimi: Instagram’da Influencer Reklamcılık

Yeni Medya, Yeni Mekan, Yeni Mesaj, Onur Önürmen, Editör, Palet Yayınları, ss.123-142, 2020

8. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLAR: İNTERNET KULLANICILARININ FACEBOOK’TAKİKİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAM ALGISI

Contemporary Challenges in Business and Life Sciences, Cüneyt Akar,Hakan Kapucu), Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.153-162, 2019 Creative Commons License

9. Reflection of Digitalization in Life Styles and Advertisements: Example of Advertisement Health Consultant Service

CURRENT DEBATES IN PUBLIC RELATIONS COMMUNICATION STUDIES, Öze Nuran, Editör, Ijopec Publication Llp Limited, London, ss.71-84, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

28

Yayın (WoS)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları