Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
4. Reklamın Değişen Yüzünde Çevrim İçi Davranışsal Reklamcılık: İnternet Kullanıcıları Perspektifinden Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1453-1479, 2020 (TRDizin)
5. Dijital Dönüşümün İletişim Alanındaki Araştırmalara Yansıması: Doktora Tezleri Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.65, ss.2766-2777, 2020 (Hakemli Dergi)
6. DIJITAL REKLAMCILIK BAGLAMINDA ÇEVIRIMIÇI DAVRANISSAL REKLAMCILIK VE ÜNIVERSITE GENÇLIGININ ÇEVIRIMIÇI REKLAM ALGISI.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.11, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
3. Ekolojik Krizin Dijital Mecralarda Yer Alan Kurumsal Sosyal Sorumluluk Reklamları Bağlamında İncelenmesi
İFİG Üsküdar Ünivarsitesi 26-27-28 Mayıs 2021, 26 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
4. Reklamcılık Alanındaki SSCI İndeksli Dergilerin Bibliyometrik Değerleri Üzerine Bir İnceleme
CICMS 2020 Ege Üniversitesi & Erciyes Üniversitesi, 20 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
5. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLAR: İNTERNET KULLANICILARININ FACEBOOK’TAKİ KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAM ALGISI
CUDES, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
6. Kişiselleştirilmiş Reklamlar: İnternet Kullanıcılarının Facebook'taki Kişiselleştirilmiş Reklam Algısı
CUDES, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Mayıs 2019, ss.49, (Özet Bildiri)
7. Dijitalleşmenin Yaşam Tarzlarına ve Reklamlara Yansıması: 7/24 Sağlık Danışmanlığı Hizmeti Reklam Örneği
CUDES, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Public Relations Practices in Terms ofİntercultural Communication Example of Yunus Emre İnstitutes in Turkey Bosnia andHerzegovina Relations
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
12. The Views Of The Students Who Attend And Don’xxt Attend The Advertising Ethics Courses: The Case Of Faculty Of Communication, University Of Erciyes
International Trends and Issues in Communication Media Conference, 2 - 04 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
1. Reklam Dünyasının Korkulu Rüyası: Reklam Engelleme Programları
Reklamcılık Alanında Uluslararası Araştırmalar-1, KAZAZ ARZU, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.67-82, 2025
2. KIŞISELLEŞTIRILMIŞ REKLAM UYGULAMALARINDA YENI DÖNEM: ÇEREZSIZ DÜNYADA YAPAY ZEKANIN KULLANIMI
YAPAY ZEKA DESTEKLİ REKLAMCILIK: STRATEJI, YARATICILIK VE MEDYA PLANLAMA, AKCAN BURÇE, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.158-176, 2024
3. DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ
DİJİTAL OYUNLAR -2 :
Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, Prof. Dr. Şeref SAĞIROĞLU, Prof. Dr. Halil İbrahim BÜLBÜL, Dr. Ahmet KILIÇ, Dr. Mustafa KÜÇÜKALİ, Dr. Şahin BAYZAN, Doç. Dr. Yavuz SAMUR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.215-245, 2022
5. Türkiye’de Yayımlanan Sürdürülebilirlik Konulu Reklam Filmlerinin Çerçevelenmesi
HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, Mustafa Koçer, Murat Başarır, Mustafa Cıngı, Editör, Nobel Yayın, ss.95-118, 2022
7. Dijital Reklamcılık ve İçerik Üretimi: Instagram’da Influencer Reklamcılık
Yeni Medya, Yeni Mekan, Yeni Mesaj, Onur Önürmen, Editör, Palet Yayınları, ss.123-142, 2020