Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

THE VIEWS OF THE STUDENTS WHO ATTEND AND DON TATTEND THE ADVERTISING ETHICS COURSES THE CASE OFFACULTY OF COMMUNICATION UNIVERSITY OF ERCİYES

International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Saraybosna, Bosna-Hersek, 9 - 11 Mayıs 2015, ss.38-48

The Views Of The Students Who Attend And Don't Attend The Advertising Ethics Courses: The Case Of Faculty Of Communication, University Of Erciyes

International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.552-560

Kitap & Kitap Bölümleri

DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ

DİJİTAL OYUNLAR -2 : Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, Prof. Dr. Şeref SAĞIROĞLU, Prof. Dr. Halil İbrahim BÜLBÜL, Dr. Ahmet KILIÇ, Dr. Mustafa KÜÇÜKALİ, Dr. Şahin BAYZAN, Doç. Dr. Yavuz SAMUR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.215-245, 2022

Advertisement Reflections of Animated Movies Released in Turkey Between 2012-2021

CINEMA STUDIES DIFFERENT PERSPECTIVES, Burak Türten, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, Florida, ss.89-99, 2022

Dijital Reklamcılık ve İçerik Üretimi: Instagram’da Influencer Reklamcılık

Yeni Medya, Yeni Mekan, Yeni Mesaj, Onur Önürmen, Editör, Palet Yayınları, ss.123-142, 2020

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLAR: İNTERNET KULLANICILARININ FACEBOOK’TAKİKİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAM ALGISI

Contemporary Challenges in Business and Life Sciences, Cüneyt Akar,Hakan Kapucu), Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.153-162, 2019 Creative Commons License

Reflection of Digitalization in Life Styles and Advertisements: Example of Advertisement Health Consultant Service

CURRENT DEBATES IN PUBLIC RELATIONS COMMUNICATION STUDIES, Öze Nuran, Editör, Ijopec Publication Llp Limited, London, ss.71-84, 2018 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

21

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları