Articles Published in Other Journals
Reklamın Değişen Yüzünde Çevrim İçi Davranışsal Reklamcılık: İnternet Kullanıcıları Perspektifinden Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
, vol.7, no.2, pp.1453-1479, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Dönüşümün İletişim Alanındaki Araştırmalara Yansıması: Doktora Tezleri Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
Social Sciences Studies Journal
, vol.6, no.65, pp.2766-2777, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
DIJITAL REKLAMCILIK BAGLAMINDA ÇEVIRIMIÇI DAVRANISSAL REKLAMCILIK VE ÜNIVERSITE GENÇLIGININ ÇEVIRIMIÇI REKLAM ALGISI.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.11, pp.1-10, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Ekolojik Krizin Dijital Mecralarda Yer Alan Kurumsal Sosyal Sorumluluk Reklamları Bağlamında İncelenmesi
İFİG Üsküdar Ünivarsitesi 26-27-28 Mayıs 2021, 26 May 2021
Reklamcılık Alanındaki SSCI İndeksli Dergilerin Bibliyometrik Değerleri Üzerine Bir İnceleme
CICMS 2020 Ege Üniversitesi & Erciyes Üniversitesi, 20 May 2021
Kişiselleştirilmiş Reklamlar: İnternet Kullanıcılarının Facebook'taki Kişiselleştirilmiş Reklam Algısı
CUDES, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 2 - 04 May 2019, pp.49
Dijitalleşmenin Yaşam Tarzlarına ve Reklamlara Yansıması: 7/24 Sağlık Danışmanlığı Hizmeti Reklam Örneği
CUDES, İstanbul, Turkey, 19 - 21 April 2018, pp.1-12
Public Relations Practices in Terms ofİntercultural Communication Example of Yunus Emre İnstitutes in Turkey Bosnia andHerzegovina Relations
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 May 2016
The Views Of The Students Who Attend And Don’xxt Attend The Advertising Ethics Courses: The Case Of Faculty Of Communication, University Of Erciyes
International Trends and Issues in Communication Media Conference, 2 - 04 September 2015
Books & Book Chapters
DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ
in: DİJİTAL OYUNLAR -2 :
Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, Prof. Dr. Şeref SAĞIROĞLU, Prof. Dr. Halil İbrahim BÜLBÜL, Dr. Ahmet KILIÇ, Dr. Mustafa KÜÇÜKALİ, Dr. Şahin BAYZAN, Doç. Dr. Yavuz SAMUR, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.215-245, 2022
Dijital Reklamcılık ve İçerik Üretimi: Instagram’da Influencer Reklamcılık
in: Yeni Medya, Yeni Mekan, Yeni Mesaj, Onur Önürmen, Editor, Palet Yayınları, pp.123-142, 2020