Makaleler
11
Tümü (11)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
1. Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Reklamda Kadının Sunumu Üzerine Bir Değerlendirme
Dijital Comunication Journal
, cilt.8, sa.14, ss.91-122, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği-Yetişkin Formu: Güvenirlik Genelleme Meta Analizi
Bağımlılık Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.271-285, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Devlet ve Siyaset Bağlamında Siyasal İletişim Aktörü Olarak Baskı Grupları ve Lobicilik
İletişim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.333-357, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Motivasyonları: Bir Saha Araştırması
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.24, ss.253-277, 2021 (TRDizin)
5. Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication
, cilt.11, sa.2, ss.555-570, 2021 (TRDizin)
6. Genç Yetişkinlerin Televizyondaki Dini Programlara Yönelik Tutumları ve Güven Düzeylerinin Belirlenmesi: Ampirik Bir Araştırma
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.8, sa.1, ss.277-293, 2021 (TRDizin)
7. Sovyetler Birliği’nde Din Karşıtı Propaganda: 1917-1960 Dönemi Üzerine Bir Değerlendirme
Selçuk İletişim
, cilt.14, sa.1, ss.408-431, 2021 (TRDizin)
8. İkinci Dünya Savaşı'nda Kullanılan Amerikan Propaganda Afişlerinin Değerlendirmesi
uluslararası sosyal araştırmalar dergisi
, cilt.13, sa.69, ss.1134-1148, 2020 (Hakemli Dergi)
10. İmaj Oluşturma Aracı Olarak Sponsorluk
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektonik Dergisi
, cilt.3, ss.19-39, 2015 (Hakemli Dergi)
11. Propaganda aracı olarak internet: Kayseri ili merkez seçmeni üzerine bir alan araştırması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.296-319, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. THE ROLE OF PUBLIC RELATIONS IN CREATING AND SPREADING BRAND AWARENESS
EJSER 13th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Bern, İsviçre, 25 Mayıs - 27 Haziran 2024, ss.206-207, (Özet Bildiri)
3. TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLERDE ETİK EĞİTİMİ: İLETİŞİM FAKÜLTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
CULTURAL INFORMATICS, COMMUNICATION & MEDIA STUDIES, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.89, (Özet Bildiri)
4. MEGA ETKİNLİKLER ARACILIĞI İLE ÜLKE TANITIMI VE KİMLİK İNŞASI: FIFA DÜNYA KUPASI ÖRNEĞİ
International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir, Türkiye, 22 Şubat - 25 Mart 2021, ss.458-459, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
1. RISKS AND THREATS IN SPORTS SPONSORSHIP PRACTICES
Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırmalar–III (International Research in the Field of Public Relations), Sevim Koçer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.93-107, 2025
2. GERİLLA HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar - 1, Prof. Dr. Dursun KÖSE, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.829-844, 2023
3. HAVA YOLU SEKTÖRÜNDE SPONSORLUK UYGULAMALARI
HAVACILIKTA HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI, Ümmü Özlem ÇERÇİ, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.83-95, 2022
4. Popüler Kültürün Üretiminde ve Yayılmasında Yeni Bir Alan: E-Spor
Dijital Çağda İletişim Kültür ve Medya II Yeni Medya Medya, Kültür ve Tüketim, Mustafa Temel,Ömer Faruk Koçak, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.205-234, 2021
5. TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ARAŞTIRMALARI: SPONSORLUK KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRMESİ
SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL KONULAR VE YAKLAŞIMLAR, Ercan Karaçar,Sezer Öksüz, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.200-222, 2021
6. Kurumsal İmaj Oluşturmada Sponsorluk Uygulamaları: Vodafone Örneği Üzerine Ampirik Bir Araştırma
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Meltem Bostancı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.227-258, 2021
7. POPÜLER KÜLTÜRÜN YAYILMASINDA YENİ MEDYANIN GENÇ YETİŞKİNLER ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KAYSERİ İLİNDE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
Current and Historical Debates In Social Sciences: Field Studies and Analysis, Emrah Doğan, Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.117-141, 2020
8. Siyasal İletişimde Kamuoyu Araştırmaları
Siyasal İletişim Yazıları, Mahmut Akgül,Murat Başarır, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.261-282, 2020