Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. THE ROLE OF PUBLIC RELATIONS IN CREATING AND SPREADING BRAND AWARENESS

EJSER 13th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Bern, İsviçre, 25 Mayıs - 27 Haziran 2024, ss.206-207, (Özet Bildiri)

2. SOSYAL MEDYA BAĞLAMINDA SAHTE HABER ARAŞTIRMALARININ HARİTALANMASI: BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ

18th International Symposium Communication in the Millennium , Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.203-226, (Tam Metin Bildiri)

3. TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLERDE ETİK EĞİTİMİ: İLETİŞİM FAKÜLTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

CULTURAL INFORMATICS, COMMUNICATION & MEDIA STUDIES, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.89, (Özet Bildiri)

4. MEGA ETKİNLİKLER ARACILIĞI İLE ÜLKE TANITIMI VE KİMLİK İNŞASI: FIFA DÜNYA KUPASI ÖRNEĞİ

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir, Türkiye, 22 Şubat - 25 Mart 2021, ss.458-459, (Özet Bildiri)

5. KURUMLARDA ETİK BAĞLAMDA WEB SİTE KULLANIMI: EN DEĞERLİ 100 FİRMANIN WEB SİTELERİNİN ANALİZİ

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2020, ss.79, (Özet Bildiri)

6. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GELENEKSEL VE YENİMEDYAYA OLAN GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

INES Internatıonal Academic Research Congress (INES - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. RISKS AND THREATS IN SPORTS SPONSORSHIP PRACTICES

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırmalar–III (International Research in the Field of Public Relations), Sevim Koçer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.93-107, 2025

2. GERİLLA HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar - 1, Prof. Dr. Dursun KÖSE, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.829-844, 2023

3. HAVA YOLU SEKTÖRÜNDE SPONSORLUK UYGULAMALARI

HAVACILIKTA HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI, Ümmü Özlem ÇERÇİ, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.83-95, 2022

4. Popüler Kültürün Üretiminde ve Yayılmasında Yeni Bir Alan: E-Spor

Dijital Çağda İletişim Kültür ve Medya II Yeni Medya Medya, Kültür ve Tüketim, Mustafa Temel,Ömer Faruk Koçak, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.205-234, 2021

5. TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ARAŞTIRMALARI: SPONSORLUK KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRMESİ

SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL KONULAR VE YAKLAŞIMLAR, Ercan Karaçar,Sezer Öksüz, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.200-222, 2021

6. Kurumsal İmaj Oluşturmada Sponsorluk Uygulamaları: Vodafone Örneği Üzerine Ampirik Bir Araştırma

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Meltem Bostancı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.227-258, 2021

7. POPÜLER KÜLTÜRÜN YAYILMASINDA YENİ MEDYANIN GENÇ YETİŞKİNLER ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KAYSERİ İLİNDE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

Current and Historical Debates In Social Sciences: Field Studies and Analysis, Emrah Doğan, Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.117-141, 2020

8. Siyasal İletişimde Kamuoyu Araştırmaları

Siyasal İletişim Yazıları, Mahmut Akgül,Murat Başarır, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.261-282, 2020

9. Erciyes Üniversitesi Öğrencilerinin Geleneksel ve Yeni Medyaya Olan Güven Düzeylerinin İncelenmesi

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları, Tahsin Tapur, Selahattin Avşaroğlu, Emel Arslan, Mustafa Kılınç, Editör, Çİzgi, Konya, ss.488-496, 2018

10. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN 15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİ ÖNCESİ VE SONRASINDA MEDYAYA OLAN GÜVENİ

Curent Debates In Media Studies, Evin Doğan ve Emrah Doğan, Editör, IJOPEC PUBLICATION, London-İstanbul, ss.77-91, 2018
Metrikler

Yayın

28

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları