Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

THE ROLE OF PUBLIC RELATIONS IN CREATING AND SPREADING BRAND AWARENESS

EJSER 13th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Bern, İsviçre, 25 Mayıs - 27 Haziran 2024, ss.206-207

SOSYAL MEDYA BAĞLAMINDA SAHTE HABER ARAŞTIRMALARININ HARİTALANMASI: BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ

18th International Symposium Communication in the Millennium , Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.203-226

TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLERDE ETİK EĞİTİMİ: İLETİŞİM FAKÜLTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

CULTURAL INFORMATICS, COMMUNICATION & MEDIA STUDIES, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.89

MEGA ETKİNLİKLER ARACILIĞI İLE ÜLKE TANITIMI VE KİMLİK İNŞASI: FIFA DÜNYA KUPASI ÖRNEĞİ

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir, Türkiye, 22 Şubat - 25 Mart 2021, ss.458-459

KURUMLARDA ETİK BAĞLAMDA WEB SİTE KULLANIMI: EN DEĞERLİ 100 FİRMANIN WEB SİTELERİNİN ANALİZİ

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2020, ss.79

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GELENEKSEL VE YENİMEDYAYA OLAN GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

INES Internatıonal Academic Research Congress (INES - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Kitap & Kitap Bölümleri

GERİLLA HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar - 1, Prof. Dr. Dursun KÖSE, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.829-844, 2023

HAVA YOLU SEKTÖRÜNDE SPONSORLUK UYGULAMALARI

HAVACILIKTA HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI, Ümmü Özlem ÇERÇİ, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.83-95, 2022

Popüler Kültürün Üretiminde ve Yayılmasında Yeni Bir Alan: E-Spor

Dijital Çağda İletişim Kültür ve Medya II Yeni Medya Medya, Kültür ve Tüketim, Mustafa Temel,Ömer Faruk Koçak, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.205-234, 2021

TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ARAŞTIRMALARI: SPONSORLUK KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRMESİ

SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL KONULAR VE YAKLAŞIMLAR, Ercan Karaçar,Sezer Öksüz, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.200-222, 2021

Kurumsal İmaj Oluşturmada Sponsorluk Uygulamaları: Vodafone Örneği Üzerine Ampirik Bir Araştırma

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Meltem Bostancı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.227-258, 2021

POPÜLER KÜLTÜRÜN YAYILMASINDA YENİ MEDYANIN GENÇ YETİŞKİNLER ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KAYSERİ İLİNDE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

Current and Historical Debates In Social Sciences: Field Studies and Analysis, Emrah Doğan, Editör, IJOPEC Publication Limited, London, ss.117-141, 2020

Siyasal İletişimde Kamuoyu Araştırmaları

Siyasal İletişim Yazıları, Mahmut Akgül,Murat Başarır, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.261-282, 2020

Erciyes Üniversitesi Öğrencilerinin Geleneksel ve Yeni Medyaya Olan Güven Düzeylerinin İncelenmesi

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları, Tahsin Tapur, Selahattin Avşaroğlu, Emel Arslan, Mustafa Kılınç, Editör, Çİzgi, Konya, ss.488-496, 2018

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN 15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİ ÖNCESİ VE SONRASINDA MEDYAYA OLAN GÜVENİ

Curent Debates In Media Studies, Evin Doğan ve Emrah Doğan, Editör, IJOPEC PUBLICATION, London-İstanbul, ss.77-91, 2018
Metrikler

Yayın

26

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

2