Articles Published in Other Journals
Devlet ve Siyaset Bağlamında Siyasal İletişim Aktörü Olarak Baskı Grupları ve Lobicilik
İletişim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.2, pp.333-357, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Motivasyonları: Bir Saha Araştırması
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.13, no.24, pp.253-277, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication
, vol.11, no.2, pp.555-570, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Genç Yetişkinlerin Televizyondaki Dini Programlara Yönelik Tutumları ve Güven Düzeylerinin Belirlenmesi: Ampirik Bir Araştırma
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, vol.8, no.1, pp.277-293, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sovyetler Birliği’nde Din Karşıtı Propaganda: 1917-1960 Dönemi Üzerine Bir Değerlendirme
Selçuk İletişim
, vol.14, no.1, pp.408-431, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İkinci Dünya Savaşı'nda Kullanılan Amerikan Propaganda Afişlerinin Değerlendirmesi
uluslararası sosyal araştırmalar dergisi
, vol.13, no.69, pp.1134-1148, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, pp.59-68, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İmaj Oluşturma Aracı Olarak Sponsorluk
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektonik Dergisi
, vol.3, pp.19-39, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Propaganda aracı olarak internet: Kayseri ili merkez seçmeni üzerine bir alan araştırması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.3, no.2, pp.296-319, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLERDE ETİK EĞİTİMİ: İLETİŞİM FAKÜLTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
CULTURAL INFORMATICS, COMMUNICATION & MEDIA STUDIES, İzmir, Turkey, 20 - 21 May 2021, pp.89
MEGA ETKİNLİKLER ARACILIĞI İLE ÜLKE TANITIMI VE KİMLİK İNŞASI: FIFA DÜNYA KUPASI ÖRNEĞİ
International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir, Turkey, 22 February - 25 March 2021, pp.458-459
Books & Book Chapters
GERİLLA HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar - 1, Prof. Dr. Dursun KÖSE, Editor, Platanus Publishing, Ankara, pp.829-844, 2023
HAVA YOLU SEKTÖRÜNDE SPONSORLUK UYGULAMALARI
in: HAVACILIKTA HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI, Ümmü Özlem ÇERÇİ, Editor, Palet Yayınları, Konya, pp.83-95, 2022
Popüler Kültürün Üretiminde ve Yayılmasında Yeni Bir Alan: E-Spor
in: Dijital Çağda İletişim Kültür ve Medya II Yeni Medya Medya, Kültür ve Tüketim, Mustafa Temel,Ömer Faruk Koçak, Editor, Çizgi Kitabevi, Konya, pp.205-234, 2021
TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ARAŞTIRMALARI: SPONSORLUK KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRMESİ
in: SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL KONULAR VE YAKLAŞIMLAR, Ercan Karaçar,Sezer Öksüz, Editor, Çizgi Kitabevi, Konya, pp.200-222, 2021
Kurumsal İmaj Oluşturmada Sponsorluk Uygulamaları: Vodafone Örneği Üzerine Ampirik Bir Araştırma
in: İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Meltem Bostancı, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.227-258, 2021
POPÜLER KÜLTÜRÜN YAYILMASINDA YENİ MEDYANIN GENÇ YETİŞKİNLER ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KAYSERİ İLİNDE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
in: Current and Historical Debates In Social Sciences: Field Studies and Analysis, Emrah Doğan, Editor, IJOPEC Publication Limited, London, pp.117-141, 2020
Siyasal İletişimde Kamuoyu Araştırmaları
in: Siyasal İletişim Yazıları, Mahmut Akgül,Murat Başarır, Editor, Palet Yayınları, Konya, pp.261-282, 2020