SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SİYASAL KAMPANYA MESAJ STRATEJİLERİ VE SEÇMEN ALGISI GÜMÜŞHANE ARAŞTIRMASI
Turkish Studies
, cilt.8, ss.1935-1952, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İLK İZLENİMLERİN ŞEHRE DÖNÜK GENEL ALGIYA ETKİSİ: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.59, ss.960-969, 2018 (Hakemli Dergi)
İmajın Kurumsal İtibara Etkisi: Giresun Belediyesi Örneği
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
, sa.29, ss.89-110, 2018 (Hakemli Dergi)
Çocukların Oyunlarda Gösterdikleri Karakteristik Özellikleri Bağlamında Erişkinlik Dönemi Siyasal Ki
Journal of Turkish Studies
, cilt.10, ss.477, 2015 (Hakemli Dergi)
Belediye Başkanlığı Aday İmajı Algısı Gümüşhane Örneği
İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ
, sa.36, ss.29-45, 2013 (Hakemli Dergi)
Oy Verme Yaklaşımları Bağlamında Aday Merkezli Seçmen Tercihi Üzerine Deneysel Bir Araştırma
AKADEMİK BAKIŞ
, cilt.35, ss.1-21, 2013 (Hakemli Dergi)
Seçmen Tercihlerinde Kapı Aralama Kapı Kapatma ve Korku Çekiciliği Tekniklerinin Etkilerinin Tespitine Dönük Bir Araştırma
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.3, ss.1179-1200, 2013 (Hakemli Dergi)
Voters Loyalty to A Political Party in Terms of Organizational Commitment Factor A Research on Voters Living in Big Cities in Turkey
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.8, sa.1, ss.82-99, 2013 (Hakemli Dergi)
The Impact of Ballot Paper Design on Voter Choice The Case of 2011 Deputy General Elections in Turkey
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.8, sa.1, ss.1-20, 2013 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Bir Geribildirim Aracı OlarakWeb Sayfaları Konya Büyüksehir BelediyesiGeribildirim Mesajlarının Analizi
Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.79-102, 2012 (Hakemli Dergi)
SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.7, ss.82-96, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ŞEHİR İMAJININ ŞEHRİN GENEL ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ
III. INES International Education and Social Science Congress 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2018, ss.1060-1068
1975’TEN 2017’YE HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA YAYINLANAN MAKALELERİN TEMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “PUBLIC RELATIONS REVIEW” DERGİSİ ÖRNEĞİ
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 Ekim 2017 - 21 Ocak 2018, ss.1657-1663
İMAJ VE İTİBARIN KAVRAMSAL FARKLILIKLARI BAĞLAMINDA PUBLIC RELATIONS REVİEW DERGİSİNDE YAYIMLANAN MAKALELER ÜZERİNE BİR İNCELEME
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1648-1656
TANIMA VE TANITMA ARACI OLARAK SİYASAL PARTİ KURUMSAL WEB SAYFALARININ SİYASAL İLETİŞİM TEKNİĞİ AÇISINDAN ANALİZİ KIRGIZİSTAN RUSYA TÜRKİYE BİRLEŞİK KRALLIK VE AMERİKA BİRLEŞİKDEVLETLERİ ÖRNEĞİ
II. Uluslararası İletişim Sempozyumu konferansı dahilinde "Yeni İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Dönüşüm, Bişkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.1265-1281
iyasal Sosyalizasyon Sürecinde Medya Faktörü ve Siyasallaşan Medyanın Ergenekon Davasında Oluşturduğu Algı Farklılıkları Gümüşhane Kamuoyu Önderleri Araştırması
II. Medya ve Etik Sempozyumu konferansı, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011, ss.195-203
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medyanın Üniversite Öğrencilerinin Günlük Yaşam Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları, TAPUR T, AVŞAROĞLU S, ARSLAN E, KILIÇ M, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.71-80, 2018
The Impact of Image on Corporate Reputation: The Case of Gümüşhane Municipality
CURRENT DEBATES IN PUBLIC RELATIONS & COMMUNICATION STUDIES, Öze N, Editör, Ijopec Publication, London, ss.143-156, 2018
The Effect of the Political Leader’s Level of “Trust” on the "Credibility" Perception of the Political Messages: Case of the Turkish General Parliamentary Election on November 1, 2015
Trust in Communication Management, Aydemik OKAY, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfut Am Main, ss.177-209, 2016
SİYASİ LİDERE DUYULAN GÜVENİN LİDERİN İMAI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: 1 KASIM 2015 MİLLETVEKİLİ GENEL SEÇİMLERİ BAĞLAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR ARAŞTIRMA
7 HAZİRAN DAN 1 KASIM A TÜRKİYE DE SİYASAL İLETİŞİM UYGULAMALARI, Şükrü BALCI, Editör, Literatürk, Konya, ss.157-201, 2016
THE EFFECT OF BRAND TRUST ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOR: A STUDY ON FORUM TRABZON SHOPPING CENTER CONSUMERS
Trust in Communication Management, Aydemir OKAY, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt am Main, ss.83-102, 2016
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLERİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: ÜLKE PROFİLİ
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER, Emel Tanyeri Mazıcı, Editör, Türkiye Alim Kutapları ist ein imprint der, Dutschland, ss.57-76, 2016
Ekip Çalışmasının Yönetsel İlkeleri
EKİP ÇALIŞMASI VE LİDERLİK, Doç. Dr. Mustafa AKDAĞ, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-19, 2015
Belediyelerde Kriz İletişimi
Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Mustafa AKDAĞ - Ümit ARKLAN, Editör, LiteraTürk, Konya, ss.311-355, 2014
Siyasal İletişim ve Aday İmajı
Eğitim Akademi Yayınları, Konya, 2010