Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. ŞEHİR İMAJININ ŞEHRİN GENEL ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ

III. INES International Education and Social Science Congress 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2018, ss.1060-1068, (Tam Metin Bildiri)

2. 1975’TEN 2017’YE HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA YAYINLANAN MAKALELERİN TEMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “PUBLIC RELATIONS REVIEW” DERGİSİ ÖRNEĞİ

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 Ekim 2017 - 21 Ocak 2018, ss.1657-1663, (Tam Metin Bildiri)

3. İMAJ VE İTİBARIN KAVRAMSAL FARKLILIKLARI BAĞLAMINDA PUBLIC RELATIONS REVİEW DERGİSİNDE YAYIMLANAN MAKALELER ÜZERİNE BİR İNCELEME

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1648-1656, (Tam Metin Bildiri)

4. TANIMA VE TANITMA ARACI OLARAK SİYASAL PARTİ KURUMSAL WEB SAYFALARININ SİYASAL İLETİŞİM TEKNİĞİ AÇISINDAN ANALİZİ KIRGIZİSTAN RUSYA TÜRKİYE BİRLEŞİK KRALLIK VE AMERİKA BİRLEŞİKDEVLETLERİ ÖRNEĞİ

II. Uluslararası İletişim Sempozyumu konferansı dahilinde "Yeni İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Dönüşüm, Bişkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.1265-1281, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Sosyal Medyanın Üniversite Öğrencilerinin Günlük Yaşam Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları, TAPUR T, AVŞAROĞLU S, ARSLAN E, KILIÇ M, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.71-80, 2018

2. The Impact of Image on Corporate Reputation: The Case of Gümüşhane Municipality

CURRENT DEBATES IN PUBLIC RELATIONS & COMMUNICATION STUDIES, Öze N, Editör, Ijopec Publication, London, ss.143-156, 2018

3. Reputation Management as a Strategic Practice of Public Relations in the Frame of Turkey

Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, www.peterlang.com, Frankfurt, ss.87-111, 2017

5. SİYASİ LİDERE DUYULAN GÜVENİN LİDERİN İMAI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: 1 KASIM 2015 MİLLETVEKİLİ GENEL SEÇİMLERİ BAĞLAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR ARAŞTIRMA

7 HAZİRAN DAN 1 KASIM A TÜRKİYE DE SİYASAL İLETİŞİM UYGULAMALARI, Şükrü BALCI, Editör, Literatürk, Konya, ss.157-201, 2016

6. THE EFFECT OF BRAND TRUST ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOR: A STUDY ON FORUM TRABZON SHOPPING CENTER CONSUMERS

Trust in Communication Management, Aydemir OKAY, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt am Main, ss.83-102, 2016

7. ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLERİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: ÜLKE PROFİLİ

ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER, Emel Tanyeri Mazıcı, Editör, Türkiye Alim Kutapları ist ein imprint der, Dutschland, ss.57-76, 2016

8. Ekip Çalışmasının Yönetsel İlkeleri

EKİP ÇALIŞMASI VE LİDERLİK, Doç. Dr. Mustafa AKDAĞ, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-19, 2015

9. Belediyelerde Kriz İletişimi

Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Mustafa AKDAĞ - Ümit ARKLAN, Editör, LiteraTürk, Konya, ss.311-355, 2014

10. Siyasal İletişim ve Aday İmajı

Eğitim Akademi Yayınları, Konya, 2010
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları