Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
A STUDY OF CAREER BARRIERS AND OCCUPATIONAL BURNOUT LEVELS OF ACADEMICIANS IN EDUCATION FACULTY ACCORDING TO VARIOUS DEMOGRAPHIC VARIABLES
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, vol.13, no.2, pp.735-759, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
The mediator role of reading comprehension in the relationship between mathematics achievement and visual mathematical literacy
International Innovative Education Researcher
, vol.3, no.1, pp.285-317, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Akademik motivasyonu etkileyen faktörler: Çevrimiçi öğrenmede öğrenci engelleri
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, vol.12, no.1, pp.328-345, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Influential factors in classifying the level of professionalism of teachers in Türkiye
e-International Journal of Educational Research
, vol.14, no.1, pp.37-56, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of the use of vocabulary learning strategies in a foreign language with decision trees
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, vol.31, no.1, pp.1245-1268, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers’ person-organization fit and turnover intentions: The role of psychological well-being
Journal of Educational Leadership and Policy Studies
, vol.6, no.2, pp.1-21, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Performance of the Q-matrix validation methods in the DINA model
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.9, no.4, pp.1187-1196, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin mesleği bırakma niyeti ve okul değiştirme niyeti ölçeklerinin Türkçeye uyarlanması, geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
CAPPADOCIA JOURNAL OF HISTORY AND SOCIAL SCIENCES
, vol.17, no.1, pp.124-135, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul yönetiminden algılanan okul yaşam kalitesinin sınıflanması üzerine bir araştırma
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.13, no.70, pp.822-834, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Characteristics to be possessed by a qualified student: Values or skills?
International Journal of Eurasian Education and Culture
, vol.5, no.8, pp.52-108, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin lisansüstü eğitim yapmama nedenlerinin incelenmesi
OPUS International Journal of Society Researches
, vol.7, no.13, pp.599-615, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
SBS 2011 Türkçe alt testindeki maddelerin değişen madde fonksiyonu açısından farklı yöntemlerle incelenmesi
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, vol.8, no.26, pp.220-231, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin mesleki değer algıları
International Journal of Contemporary Educational Studies
, vol.2, pp.139-156, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversiteli gençlerin eş seçim kriterlerinin sıralama yargılarıyla ölçeklenmesi
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.1, no.1, pp.68-87, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının sosyoekonomik düzeyleri ile LYS puanları ilişkisinin incelenmesi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
, no.3, pp.44-61, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının sosyal sermaye düzeylerinin karşılaştırmalı incelenmesi (Erciyes Üniversitesi Örneği)
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.31, pp.125-147, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Ergenlerde Yetkinlik Beklentisi ve Matematik Öz-Yeterlik Kaynakları Arasındaki İlişki
International EJER Congress 2019, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, vol.1, no.1, pp.1350-1351
Ergenlerde Bilişsel Esnekliğin Yordayıcısı Olarak Başa Çıkma Stratejileri
International EJER Congress 2019, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, vol.1, no.1, pp.2333-2334
Türkiye’de Eğitim Gören Uluslararası Öğrencilerin Karşılaştıkları Sorunlar: Kayseri İli Örneği
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, vol.1, no.1, pp.52
Akademik Güdülenmenin Sınıflandırılması Üzerine Bir Çalışma: Yapay Sinir Ağı ve Lojistik Regresyon Analizi Yöntemlerinin Performansı
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, vol.1, no.1, pp.136
Farklı Lise Türlerinden Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 25 - 29 October 2017, vol.1, no.1, pp.94
Gençlerin Problem Çözme Becerisinin Bir Yordayıcısı Olarak Olumsuz Değerlendirilme Korkusu
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 25 - 29 October 2017, vol.1, no.1, pp.77
Genç Rehberlik Ve Psikolojik Danışman Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Metaforları
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 25 - 29 October 2017, vol.1, no.1, pp.36
Genç Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitim Yapmama Nedenlerinin Sıralama Yargılarıyla Ölçeklenmesi
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 25 - 29 October 2017, vol.1, no.1, pp.103
Öğrencilerin Tercih Ettiği Serbest Zaman Etkinliklerine Göre TEOG Matematik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 25 - 29 October 2017, vol.1, no.1, pp.85
Genç Rehberlik Ve Psikolojik Danışman Adaylarının Eğitim Fakültesi Hakkındaki Metaforları
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 25 - 29 October 2017, vol.1, no.1, pp.46
Shyness among pre-service teachers
7th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance (WCPCG-2016), Aydın, Turkey, 28 - 30 April 2016, vol.1, no.1, pp.97
Üniversite Öğrencilerinin Mesleki Değer Algıları
5. Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, Türkistan, Kazakhstan, 13 - 15 April 2016, pp.1-3
PDR Öğrencilerinin Empatik Eğilim, Utangaçlık, Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Ve Sosyal Beceri Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Turkey, 7 - 09 October 2015, vol.1, no.1, pp.618-620
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, vol.1, no.1, pp.464
Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Turkey, 1 - 04 September 2012, vol.1, no.1, pp.1
Üniversite Öğrencilerinin Akademik Başarıları ile Sosyoekonomik Düzeyleri Arasındaki İlişki
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Turkey, 1 - 04 September 2012, vol.1, no.1, pp.1
Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İstanbul, Turkey, 1 - 04 September 2012, vol.1, no.1, pp.1
Geleceğin Öğretmenlerinin Kendine ve Çevrelerine Ahlak Sağlığı Açısından Bakışı
VII.Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 1 - 04 May 2012, pp.1
Öğretmenlerin Sosyal Sağlık Durumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XXI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 1 - 04 January 2012, pp.1
Yöneticiliğin Öğretilemediği Öğretmen Yöneticiler
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 16 - 18 September 2010, vol.1, no.1, pp.146
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans Öğretim Programlarının Öğrenci Görüşleriyle Değerlendirilmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 16 - 18 September 2010, vol.1, no.1, pp.120-122
İlköğretim Öğrencilerinin Çocuk İstismarı Konusunda Farkındalık Düzeyini Artıracak Bir Program Geliştirme Çalışması
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 16 - 18 September 2010, vol.1, no.1, pp.64
An Examination On the Attitudes Of Turkish Teacher Candidates In Turkey Towards Teaching Job In Terms Of Several Variables
III. Theory and Practice In Education, Budapeşte, Hungary, 27 - 29 May 2010, vol.1, no.1, pp.1
Books & Book Chapters