Hafif Raylı Sistemlerde Entegre Tarife Belirleme ve Makinist Çizelgeleme Problemi için Matsezgisel Yaklaşım
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2018 - Devam Ediyor
Arı Sistemi ve Meta-Öğrenme Yaklaşımları ile Maliyete Duyarlı Veri Madenciliği
ÖZBAKIR L. (Yürütücü)
TÜBİTAK Projesi, 2012 - Devam Ediyor
Çevrimiçi Yorumların Derin Öğrenme Yöntemleriyle Duygu Analizi
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E. (Yürütücü), MOLU B.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2022 - 2024
Dijital bağımlılık önleme konusunda kültür farkındalık tasarımı (Culture Aware Design for Digital Addiction Prevention)
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E. (Yürütücü), ALİ R.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2017 - 2021
Kurumsal taksi uygulaması için araç optimizasyon tekniği geliştirilmesi
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje, 2020 - 2021
Mutlu Proje: Sosyal Mutluluk Ölçen Bir Sosyo-Teknik Madenleme Sistemi
TÜBİTAK Projesi, 2017 - 2020
Mutlu proje: Mutluluk ölçen bir sosyo-teknik madenleme sistemi
TÜBİTAK Projesi, 2017 - 2020
Elektrik arz sisteminin etkin planlamasına yönelik uzun dönemli elektrik tüketim tahminleme yazılım sistemi
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje, 2020 - 2020
Hafif Raylı Sistemlerde Entegre Tarife Belirleme ve Makinist Çizelgeleme Problemi için Matsezgisel Yaklaşım
TÜBİTAK Projesi, 2017 - 2020
Veri analizinde metin madenciliği (text mining) yaklaşımı
GÜRBÜZ F. (Yürütücü), KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2014 - 2017
Sosyo-Teknik Sistem Geliştirmek için Kullanıcı Geribildirimlerinin Şekillendirilmesi ve Analizi (Formalizing and Analysing Users’ Feedback to Evolve of Socio-Technical Systems)
KAHYA ÖZYİRMİDOKUZ E. (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2014 - 2016
Mining Users Feedback for Evolving Socio-Technical Systems; https://research.bournemouth.ac.uk/project/digital-addiction-research/
Kahya Özyirmidokuz E. (Yürütücü)
TÜBİTAK Uluslararası İkili İşbirliği Projesi, 2015 - 2015
TEKSTİL SEKTÖRÜNDE KALİTE İYİLEŞTİRME VE SÜREÇ OPTİMİZASYONUNA YÖNELİK VERİ MADENCİLİĞİ YAKLAŞIMI VE BİR ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2007 - 2009