Desteklenen Projeler
12
-
2025 - Devam Ediyor Maarif Modeline Uygun Geliştirilen Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Dijital İçerikler Hakkında Öğretmen Görüşleri
-
2025 - Devam Ediyor Geri Dönüşüm ile İlgili Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
-
2025 - 2025 Araştırıyorum Sorguluyorum Bilimi Çok Seviyorum III
-
2023 - 2025 Sorgulama Temelli Robotik Kodlama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Robotik Kodlamaya Yönelik Tutumuna Sorgulama ve Tasarım Becerisine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
METİN M. (Yürütücü), VARİYENLİ N., SERİN H. K., KORKMAN N.
-
2023 - 2025 Mülteci Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersinde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
-
2024 - 2024 Araştırıyorum Sorguluyorum Bilimi Çok Seviyorum II
-
2024 - 2024 Okulöncesi öğrencileri için fen bilimlerine yönelik geliştirilen Eöğrenme ortamının değerlendirilmesi
-
2023 - 2024 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Temelli Sorulara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi ve Yardımcı Kaynaklardaki Soruların Değerlendirilmesi
-
2022 - 2023 E-Twinning Platformunda Uygulanan STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin STEM'e yönelik Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
-
2022 - 2023 ARAŞTIRIYORUM, SORGULUYORUM, BİLİMİ ÇOK SEVİYORUM
-
2022 - 2023 Farklı Argümantasyon Uygulamalarıyla Yedinci Sınıf Öğrencilerin Kavramsal Öğrenme Ve Argüman Oluşturma Becerilerinin Geliştirilmesi
-
2011 - 2011 Atık Kağıdın Geri Dönüşümüne Uygulamalı Yaklaşım ile İlköğretim Öğrencilerinde Çevre Bilincinin Oluşturulması
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Metin M., Peker H., Karakaş M., İmamoğlu S., Tufan M., Peşman E.(Yürütücü)