-
2023 - 2025 Sorgulama Temelli Robotik Kodlama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Robotik Kodlamaya Yönelik Tutumuna Sorgulama ve Tasarım Becerisine Etkisi
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP Research Project
METİN M. (Executive), VARİYENLİ N., SERİN H. K., KORKMAN N.
-
2023 - 2025 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mobil Bağımlılık Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
-
2023 - 2025 Mülteci Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersinde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
-
2024 - 2024 Fen Bilimlerine Yönelik Geliştirilen EÖğrenme Platformunun Okul Öncesindeki Kaynaştırma Öğrencilerine Uygunluğunun Değerlendirilmesi
-
2024 - 2024 Okulöncesi öğrencileri için fen bilimlerine yönelik geliştirilen Eöğrenme ortamının değerlendirilmesi
-
2023 - 2024 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Temelli Sorulara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi ve Yardımcı Kaynaklardaki Soruların Değerlendirilmesi
-
2023 - 2024 Permakültür Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Farkındalık ve Tutumuna Etkisi
-
2022 - 2023 E-Twinning Platformunda Uygulanan STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin STEM'e yönelik Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
-
2022 - 2023 Farklı Argümantasyon Uygulamalarıyla Yedinci Sınıf Öğrencilerin Kavramsal Öğrenme Ve Argüman Oluşturma Becerilerinin Geliştirilmesi
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP MSc
METİN M. (Executive), OKER E., GÜLER M. M.
-
2022 - 2022 ARAŞTIRIYORUM, SORGULUYORUM, BİLİMİ ÇOK SEVİYORUM
TUBITAK Project , 4004 - Nature Education and Science Schools
Metin M. (Executive), Ezberci Çevik E.