Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
1. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRİMİÇİ SINAVA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
TİDSAD Türk & İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.15, ss.272-287, 2017 (Hakemli Dergi)
2. BÖTE Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Researcher: Social Science Studies
, cilt.5, sa.4, ss.449-465, 2017 (Hakemli Dergi)
3. TOONDOO İLE DİJİTAL HİKÂYELER OLUŞTURMANIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.32, ss.95-110, 2017 (SSCI, Scopus)
4. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Sayısal Yetkinlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.8, ss.376-386, 2017 (Hakemli Dergi)
5. TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMEN ADAYLARININ PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.13, ss.2525-2538, 2016 (SSCI, Scopus)
6. Türk Dili Dersinin Uzaktan Eğitimle Yürütülmesine İlişkin Öğrenci Algıları
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.3, sa.2, ss.23-45, 2016 (Hakemli Dergi)
7. Candy Crush Saga Oyununa Yönelik Ergen Görüşleri Nitel Bir Çalışma
Akademik Bakış
, ss.700-715, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmen Adaylarının Ekran Okuma Özyeterlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.138-159, 2013 (TRDizin)
10. Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Web Tasarımı Dersinde Kullanılmasına İlişkin Nitel Bir Çalışma
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.120-135, 2013 (TRDizin)
12. WEB TASARIMI DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.22, sa.1, ss.101-116, 2012 (TRDizin)
13. PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN WEBPEDAGOJİK İÇERİK BİLGİSİNE İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGIDÜZEYLERİ
TURKISH STUDIES
, cilt.6, sa.4, ss.593-620, 2011 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
1. Programlama Öğretiminde Otantik Görev Odaklı Uygulamaların Kullanılmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri
International Science and Technology Conference (ISTEC), Praha, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
2. Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Sanat Eğitimine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İ ̇ncelenmesi
3. ULUSLARARASI SANAT VE ESTETİK SEMPOZYUMU, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.25, (Özet Bildiri)
3. Bilgisayar Teknolojileri Bölümü Öğrencilerinin Teknik ve Mesleki Resim Uygulamalarına Yönelik Metaforik Algıları
3. ULUSLARARASI SANAT VE ESTETİK SEMPOZYUMU, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.21, (Özet Bildiri)
4. Bilgisayar Teknolojileri Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Programlamaya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
5. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Teknik ve Mesleki Resim Dersinde Bilgisayar Destekli Uygulamaların Yapılmasına İlişkin Görüşleri
I. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
6. İDEAL ÖĞRENCİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
ULEAD, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan - 29 Mayıs 2017, ss.117, (Özet Bildiri)
7. Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Amaçlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Sosyotelizm Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
10. BİREYSEL VE İŞBİRLİĞİNE DAYALI PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
11. Çocuklara öğrenmeyi Kolaylaştıracak Eğitsel Materyaller Tasarlama
ULEAD, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.14, (Özet Bildiri)
12. PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRETMEN ADALARININ DİJİTAL PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
13. EDMODO KULLANIMININ ÖĞRENCİ ALGILARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
14. Investigating Perceptıons of Turkish Language Teachers of Digital Empowerment Level in Terms of Several Variables
II. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON LANGUAGE EDUCATION AND TEACHING, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Ailelerin Çocuk İstismar ve İhmaline Yönelik Farkındalık Durumları
ELMIS 2016 INTERNATIONAL CONGRESS OF SPECIAL EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.10-20, (Tam Metin Bildiri)
16. İlköğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Oyun Bağımlılık Düzeylerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Kayseri İli Örneği
ELMIS 2016 INTERNATIONAL CONGRESS OF SPECIAL EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.40-50, (Tam Metin Bildiri)
17. İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN SANAL KURBAN OLMA DURUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ELMIS 2016 INTERNATIONAL CONGRESS OF SPECIAL EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)
18. DUYUSAL VE DAVRANIŞAL BAĞLAMDA GELİŞİMSEL BİR SORUN: BİR OLGU SUNUMU
ELMIS 2016 INTERNATIONAL CONGRESS OF SPECIAL EDUCATION, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)
19. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çevirimiçi Sınavlara Yönelik Tutumları
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
20. Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
1st International Symposium on Language Education and Teaching, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
21. Türk Dili Dersinin Uzaktan Eğitimle Yürütülmesine İlişkin Öğrenci Algıları
1st International Symposium on Language Education and Teaching, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
22. Meslek Yüksekokuluna Devam Eden Çocuk Gelişim Programı Öğrencilerinin İlçede Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Develi Örneği
4th International Vocational Schools Symposium, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
23. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Hayatlarındaki Sorunlar Ve Öğrencileri Sosyal Ağlara İten Sebepler: Nitel Çalışma
4th International Vocational Schools Symposium, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
24. İlçede Öğrenim Gören Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Algıladıkları Kariyer Engelleri ve Çözüm Alternatifleri
4th International Vocational Schools Symposium, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
25. BÖTE Öğrencilerinin İnternet Bağımlığı Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Kişisel Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
2nd International Instructional Technologies &Teacher Education Symposium, Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
26. Öğretmenlik Uygulaması Dersindeki Değerlendirme Sürecinde Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri: Bir Model Önerisi
3.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
27. Sosyal Ağların Öğretim Amaçlı Kullanılmasının Öğrenci Algılarına Göre Değerlendirilmesi
I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
28. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Ekran Okumaya İlişkin Görüşleri
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2013, ss.234-239, (Tam Metin Bildiri)
29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.236-237, (Özet Bildiri)
30. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KPSS’YE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2011, ss.467-471, (Tam Metin Bildiri)