Eğitim Bilgileri
2006 - 2010
2006 - 2010Doktora
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Seçmen tercihi bakımından aday imajı: Konya 2009 Yerel Seçimleri Candidate image in terms of voter choice: Local Elections Konya 2009
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2006
2006Yüksek Lisans
Belediyelerde halkla ilişkiler ve halkın yakınma yöntemleri: Karşılaştırmalı bir çalışma Public relations at municipalities and complaint methods of publics: A comparative study
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Eğitim Yönetimi ve Planlama
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
2011
2011ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Eğitim Yönetimi ve Planlama
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
2014 - 2017
2014 - 2017Doç. Dr.
Gümüşhane Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2010 - 2014
2010 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Gümüşhane Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2009 - 2010
2009 - 2010Araştırma Görevlisi
Gümüşhane Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2009
2006 - 2009Diğer Kamu Kurumu, Konya Büyükşehir Belediyesi , Özel Kalem Müdürlüğü
2003 - 2006
2003 - 2006Diğer Kamu Kurumu, Konya Büyükşehir Belediyesi , Açık Kapı
Makaleler
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (10)
2018
20181. İLK İZLENİMLERİN ŞEHRE DÖNÜK GENEL ALGIYA ETKİSİ: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ
GÜLLÜPUNAR H.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.11, sa.59, ss.960-969, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20182. İmajın Kurumsal İtibara Etkisi: Giresun Belediyesi Örneği
GÜLLÜPUNAR H., TEKMEN T.
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , sa.29, ss.89-110, 2018 (TRDizin)
2017
20173. DİYALOGSAL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE’DE İLK 100’DE YER ALAN ŞİRKETLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
TÜRKAL İ., GÜLLÜPUNAR H.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.5, ss.591-618, 2017 (TRDizin)
2017
20174. Hasta Karşılama Süreçlerinin Hastane İtibarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma: Tür
GÜLLÜPUNAR H.
Journal of Turkish Studies , cilt.12, ss.295-316, 2017 (TRDizin)
2017
20175. TÜRKİYE’NİN PKK TERÖR ÖRGÜTÜNE YÖNELİK OPERASYONLARI NEDENİYLE GEÇİCİ ZORUNLU GÖÇ EDEN VATANDAŞLARIN ALDIĞI KAMU HİZMETLERİNİN DEVLET İTİBARINA ETKİSİ: MARDİN ÖRNEĞİ
GÜLLÜPUNAR H., FİDAN Z.
The Journal of International Social Research
, cilt.10, ss.727-739, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20166. HOFSTEDE NİN BELİRSİZLİKTEN KAÇINMA KÜLTÜREL BOYUTU BAĞLAMINDA TÜRKİYE DE YÜRÜTÜLEN ÇÖZÜM SÜRECİYLE İLGİLİ 7 HAZİRAN 2015 MİLLETVEKİLİ GENEL SECİMİ ÖNCESİ BİR ARAŞTIRMA
GÜLLÜPUNAR H., GÜMÜŞOK S.
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , ss.477-492, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Türkiye de Kürt Sorununun Çözümü Amacıyla Yürütülen Çözüm Süreci nde Oluşan Algı ve Ortak Tanımlama Sorunu Gümüşhane ve Şırnak Örneğinde Yapılan Bir Araştırma
GÜLLÜPUNAR H., GÜMÜŞOK S.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, ss.18-49, 2016 (TRDizin)
2015
20158. Stratejik İletişim Bağlamında Türkiye deki Halkla İlişkiler Bölümlerinin Ders Müfredatları Üzerine Bir İnceleme
GÜLLÜPUNAR H.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, ss.17-35, 2015 (TRDizin)
2015
20159. Çocukların Oyunlarda Gösterdikleri Karakteristik Özellikleri Bağlamında Erişkinlik Dönemi Siyasal Ki
GÜLLÜPUNAR H.
Journal of Turkish Studies , cilt.10, ss.477, 2015 (TRDizin)
2013
201310. SİYASAL KAMPANYA MESAJ STRATEJİLERİ VE SEÇMEN ALGISI GÜMÜŞHANE ARAŞTIRMASI
GÜLLÜPUNAR H.
Turkish Studies , cilt.8, ss.1935-1952, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201311. Belediye Başkanlığı Aday İmajı Algısı Gümüşhane Örneği
GÜLLÜPUNAR H.
İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , sa.36, ss.29-45, 2013 (TRDizin)
2013
201312. PUBLIC RELATIONS IN STRATEGIC MANAGEMENT THE CASE OF METROPOLITAN MUNICIPALITIES IN TURKEY
GÜLLÜPUNAR H.
Turkish Studies , cilt.8, ss.215-231, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201313. Oy Verme Yaklaşımları Bağlamında Aday Merkezli Seçmen Tercihi Üzerine Deneysel Bir Araştırma
GÜLLÜPUNAR H., DİKER E., ASLAN E. Ş.
AKADEMİK BAKIŞ , cilt.35, ss.1-21, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201314. Seçmen Tercihlerinde Kapı Aralama Kapı Kapatma ve Korku Çekiciliği Tekniklerinin Etkilerinin Tespitine Dönük Bir Araştırma
GÜLLÜPUNAR H.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.6, sa.3, ss.1179-1200, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201315. The Impact of Ballot Paper Design on Voter Choice The Case of 2011 Deputy General Elections in Turkey
GÜLLÜPUNAR H., ASLAN E. Ş., DİKER E.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.8, sa.1, ss.1-20, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201316. Communication Satisfaction of Students of Communication A Research to Define Communicaton Satisfaction Level and Veriables of Students of Communication Fuculty
GÜLLÜOĞLU Ö., GÜLLÜPUNAR H.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.6, sa.1, ss.725-749, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201317. Voters Loyalty to A Political Party in Terms of Organizational Commitment Factor A Research on Voters Living in Big Cities in Turkey
GÜLLÜPUNAR H., GÜLLÜOĞLU Ö.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.8, sa.1, ss.82-99, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201218. Kurumsal Bir Geribildirim Aracı OlarakWeb Sayfaları Konya Büyüksehir BelediyesiGeribildirim Mesajlarının Analizi
GÜLLÜPUNAR H.
Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.79-102, 2012 (TRDizin)
2012
201219. SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI
GÜLLÜPUNAR H.
Selçuk İletişim Dergisi , cilt.7, ss.82-96, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201020. HALKLA ILISKILERDE SOSYAL SORUMLULUK ILKESI KAMU KURUMLARI YAKLASIMI BAKIMINDAN KONYA BUYUKSEHIR BELEDIYESI UYGULAMA ORNEKLERI
GÜLLÜPUNAR H.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , cilt.1, ss.31-54, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. ŞEHİR İMAJININ ŞEHRİN GENEL ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ
GÜLLÜPUNAR H., ERDOĞAN M.
III. INES International Education and Social Science Congress 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2018, ss.1060-1068, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. 1975’TEN 2017’YE HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA YAYINLANAN MAKALELERİN TEMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “PUBLIC RELATIONS REVIEW” DERGİSİ ÖRNEĞİ
GÜLLÜPUNAR H.
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 Ekim 2017 - 21 Ocak 2018, ss.1657-1663, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. İMAJ VE İTİBARIN KAVRAMSAL FARKLILIKLARI BAĞLAMINDA PUBLIC RELATIONS REVİEW DERGİSİNDE YAYIMLANAN MAKALELER ÜZERİNE BİR İNCELEME
GÜLLÜPUNAR H.
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1648-1656, (Tam Metin Bildiri)
2012
20124. TANIMA VE TANITMA ARACI OLARAK SİYASAL PARTİ KURUMSAL WEB SAYFALARININ SİYASAL İLETİŞİM TEKNİĞİ AÇISINDAN ANALİZİ KIRGIZİSTAN RUSYA TÜRKİYE BİRLEŞİK KRALLIK VE AMERİKA BİRLEŞİKDEVLETLERİ ÖRNEĞİ
GÜLLÜPUNAR H.
II. Uluslararası İletişim Sempozyumu konferansı dahilinde "Yeni İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Dönüşüm, Bişkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.1265-1281, (Tam Metin Bildiri)
2011
20115. iyasal Sosyalizasyon Sürecinde Medya Faktörü ve Siyasallaşan Medyanın Ergenekon Davasında Oluşturduğu Algı Farklılıkları Gümüşhane Kamuoyu Önderleri Araştırması
GÜLLÜPUNAR H.
II. Medya ve Etik Sempozyumu konferansı, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011, ss.195-203, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. Sosyal Medyanın Üniversite Öğrencilerinin Günlük Yaşam Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma
GÜLLÜPUNAR H., ÖZARSLAN C.
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları, TAPUR T, AVŞAROĞLU S, ARSLAN E, KILIÇ M, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.71-80, 2018
2018
20182. The Impact of Image on Corporate Reputation: The Case of Gümüşhane Municipality
GÜLLÜPUNAR H., ALKAN F.
CURRENT DEBATES IN PUBLIC RELATIONS & COMMUNICATION STUDIES, Öze N, Editör, Ijopec Publication, London, ss.143-156, 2018
2017
20173. Reputation Management as a Strategic Practice of Public Relations in the Frame of Turkey
GÜLLÜPUNAR H.
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, www.peterlang.com, Frankfurt, ss.87-111, 2017
2016
20164. The Effect of the Political Leader’s Level of “Trust” on the "Credibility" Perception of the Political Messages: Case of the Turkish General Parliamentary Election on November 1, 2015
GÜLLÜPUNAR H., ASLAN E. Ş.
Trust in Communication Management, Aydemik OKAY, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfut Am Main, ss.177-209, 2016
2016
20165. SİYASİ LİDERE DUYULAN GÜVENİN LİDERİN İMAI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: 1 KASIM 2015 MİLLETVEKİLİ GENEL SEÇİMLERİ BAĞLAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR ARAŞTIRMA
GÜLLÜPUNAR H.
7 HAZİRAN DAN 1 KASIM A TÜRKİYE DE SİYASAL İLETİŞİM UYGULAMALARI, Şükrü BALCI, Editör, Literatürk, Konya, ss.157-201, 2016
2016
20166. THE EFFECT OF BRAND TRUST ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOR: A STUDY ON FORUM TRABZON SHOPPING CENTER CONSUMERS
ASLAN E. Ş., GÜLLÜPUNAR H.
Trust in Communication Management, Aydemir OKAY, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt am Main, ss.83-102, 2016
2016
20167. ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLERİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: ÜLKE PROFİLİ
GÜLLÜPUNAR H.
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER, Emel Tanyeri Mazıcı, Editör, Türkiye Alim Kutapları ist ein imprint der, Dutschland, ss.57-76, 2016
2015
20158. Ekip Çalışmasının Yönetsel İlkeleri
GÜLLÜPUNAR H.
EKİP ÇALIŞMASI VE LİDERLİK, Doç. Dr. Mustafa AKDAĞ, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-19, 2015
2014
20149. Belediyelerde Kriz İletişimi
GÜLLÜPUNAR H.
Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Mustafa AKDAĞ - Ümit ARKLAN, Editör, LiteraTürk, Konya, ss.311-355, 2014
2009
200911. Halkın Yakınma Yöntemleri Belediyelerde Halkla İlişkiler
GÜLLÜPUNAR H.
Eğitim Akademi Yayınevi, Konya, 2009