SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Anadolu Lisesi Almanca Öğretmenlerinin Sosyal ve Öğretim Yöntemlerine İlişkin Davranışları- Social and Instructional Behaviors of Turkish German Language Teachers at Anatolian High Schools
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, ss.84-93, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
YABANCI DİL ÖĞRETMENİNİN SINIF İÇİ DAVRANIŞLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK GÖZLEM FORMU GELİŞTİRME-UYGULAMA-DEĞERLENDİRME / DEVELOPING AN OBSERVATION REPORT IN ORDER TO DETERMINE THE BEHAVIOR OF A FOREIGN LANGUAGE TEACHER-APPLICATION-EVALUATION”, Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG) ISSN: 1300-7432, no.1, pp.36-45, 2014 (Link)
Türkish International Journal of Special Education and Guidance
, sa.1, ss.36-45, 2014 (Hakemli Dergi)
YABANCI DİL ÖĞRETMENİNİN SINIF İÇİ DAVRANIŞLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK GÖZLEM FORMU GELİŞTİRME-UYGULAMA-DEĞERLENDİRME / DEVELOPING AN OBSERVATION REPORT IN ORDER TO DETERMINE THE BEHAVIOR OF A FOREIGN LANGUAGE TEACHER-APPLICATION-EVALUATION
Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Counselling (TIJSEG) ISSN: 1300-7432
, sa.3, ss.36-45, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Yeni Lise Öğretim Programları: Sorunlar Beklentiler ve Öneriler
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.1, ss.35-50, 2012 (Hakemli Dergi)
New High School Instructional Programs in Turkey: Problems, Expectations and Suggestions
ilkogretim-online
, ss.35-50, 2012 (Hakemli Dergi)
Erasmus Programının Kültürlerarası Diyalog ve Etkileşim Açısından Değerlendirilmesi (Öğretmen Adaylarıyla Nitel Bir Çalışma)
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.9, ss.95-105, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2018-2019 Öğretim Yilinda Yenilenen Almanca Öğretmenliği Lisans Programinin Alan Eğitimi Dersleri Açısından Değerlendirilmesi
Cead 2019, Frankfurt, Almanya, 25 - 27 Temmuz 2019, ss.70-78
Zum Gegenwärtigen Stand der Vorbereitungsklassen in der Türkei. Peter Lang. Frankfurt.
XIII. Kongress für Internationalen Vereinigung für Germanistik, Shanghai, Çin, 23 - 30 Ağustos 2015, ss.38-45
Zum Gegenwaertigen Stand der Vorbereitungsklassen in der Türkei
XIII. Kongress der IVG, şangay, Çin, 23 - 30 Ağustos 2015, ss.328
Kitap & Kitap Bölümleri
Gerechte und Transparente Leistungsbeurteilung im Fremdsprachenunterricht
Education and Human Rights, Nevide Akpınar Dellal,Witold Stankowski, Editör, Lambert, Düsseldorf, ss.481-495, 2018
Vermittlung Interkultureller Kompetenz und Demokratischer Werte im Fremdsprachenunterricht
Ethics in Science and Democratic Education, Akpınar Dellal N.,Coşkun M.V., Editör, Lambert, Düsseldorf, ss.105-118, 2017
Cultural Transmissions in Turkish Language Courses for Foreigners: A Qualitative Study with Students of the Turkish Language Teaching Center at Erciyes Universty
Research in Second Language Education, Güleç İ.,İnce B.,Okur A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.117-129, 2017
Vermittlung Interkultureller Kompetenz und Demokratischer Werte im Fremdsprachenunterricht
Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim, Akpınar Dellal Nevide, Coşkun Mustafa Volkan, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.105-118, 2017
Cultural Transmissions in Turkish Language Courses for Foreigners: QualitativeStudy with Students of the Turkish Language Teaching Center of Erciyes University
Research in Second Language Education-Certain Studies on Turkish Educaton as the Second Language, Güleç İsmail, Okur Alpaslan, İnce Bekir, Editör, Peter Lang, Bern, ss.67-72, 2017