Palet Yayınları, Konya, 2015
Palet Yayınları’ndan çıkan Sosyal Medya ve Siyaset kitabı, sosyal medyanın siyasetle olan ilişkisini çeşitli bilimsel araştırmalara dayandırarak ortaya koymaktadır.
Yoğun bir araştırma sürecinin ürünü olan bu kitapta, sadece kavramsal bir yaklaşımdan çok, siyasi partilerin ve liderlerin sosyal medya kullanımlarını karşılaştırmalı olarak incelenmiştir. Mecliste grubu bulunan dört siyasi partiye ait resmi internet siteleri, Facebook beğeni sayfaları ve liderlere ait Twitter hesapları analizlere tabi tutulmuştur.
Farklı siyasi partilerden 128 Milletvekili ve Türkiye’nin 7 farklı bölgesine ait 26 farklı ilinde ikamet eden 1200 seçmenin katılımıyla geniş bir araştırma gerçekleştirilmiştir.