Biyografi
Arş. Gör. Sercan Volkan ŞAHİN, Gazi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği bölümünden lisans derecesi ile mezun olmuştur. Lisans eğitimi sırasında çeşitli öğrenci konferanslarına araştırma makaleleri ve atölye çalışmaları ile katkıda bulunmuştur. 2025 yılında aynı eğitim kurumundan yüksek lisans derecesini almıştır. Lisans eğitimini tamamladıktan sonra 2022-2023 akademik yılında TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü'nde Öğretim görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. Şu anda Erciyes Üniversitesi'nde İngilizce Öğretmenliği programında araştırma görevlisidir. Ayrıca Focus on ELT Journal'da (FELT) editör asistanı ve Erciyes Journal of Education'da (EJE) dil editörü olarak çalışmaktadır. Araştırma alanları ELT metodolojisi, teknolojiyle entegre dil öğrenimi, dil öğrenimi ve öğretiminde yapay zeka ve dil öğretmeni eğitimidir.
Eğitim Bilgileri
2022 - 2025
2022 - 2025Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi, Türkiye
2017 - 2022
2017 - 2022Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
An artificial intelligence module for writing skills: Perspectives and experiences of EFL learners in Türkiye
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Araştırma Alanları
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2022 - 2023
2022 - 2023Öğretim Görevlisi
TOBB Ekonomi Ve Teknoloji Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü
Makaleler
2022
20221. The Younger is the Better: Early Start for Learning Second Language
Şahin S. V.
Gazi University English Language Teaching Society Magazine , sa.1, ss.10-12, 2022 (Hakemsiz Dergi)
2022
20222. Feedback in EFL Classes
Şahin S. V.
Gazi University English Language Teaching Society Magazine , sa.1, ss.16-19, 2022 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Empowering Language Teaching with AI-assisted Lesson Planning: Insights from Pre-Service Teachers of English
Girgin U., Şahin S. V.
6th TESOL Türkiye International ELT Conference, Kayseri, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2025, ss.36-37, (Özet Bildiri)
2024
20242. Writing Better Through Al Tools: A Study into the Effectiveness of Al in Writing Skills
Şahin S. V., Balçıkanlı C.
15th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.92, (Özet Bildiri)
2023
20233. The Impacts of Extracurricular Club Activities on EFL Preparatory School Learners' Language Skills
Şahin S. V.
21st INGED International ELT Conference (Getting Off the Beaten Path in ELT), Kayseri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. The Opinions of Preparatory School Students & Instructors & Administrative Staff on Washback Effects of TOEFL Institutional Testing Program: A Case Study
Şahin S. V.
6th Graduate Student Symposium for Foreign Language Research and Teaching, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 20 Ocak 2023, (Yayınlanmadı)
2022
20225. The Integration of Intercultural Communicative Competence into EFL Settings
Şahin S. V., Karabulut E.
5th GELTUS Conference, Ankara, Türkiye, 13 Mayıs 2022, (Yayınlanmadı)
2022
20226. The Role of Parents in Language Learning: A Volunteer Project
Şahin S. V., Cömert İğdigül N.
IV. MEF University International Student Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mart 2022, (Yayınlanmadı)
2021
20217. Creating Effective Digital Stories for Young Learners with Web 2.0 Tools: Powtoon & Voicemaker
Şahin S. V., Akdeniz E.
7th SAU-REDELT Conference, Sakarya, Türkiye, 21 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
2021
20218. The Intercultural Competence of ELT Student-Teachers at Gazi University
Şahin S. V.
4th GELTUS Conference, Ankara, Türkiye, 07 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
2020
20209. The Comparison of Two EFL Course Books in terms of Intercultural vs Target Culture Specific Elements
Şahin S. V.
6th SAU-REDELT Conference, Sakarya, Türkiye, 05 Mart 2020, (Yayınlanmadı)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorFOCUS ON ELT JOURNAL
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorErciyes Journal of Education [EJE]
Yabancı Dil Redaktörü
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorTESOL Türkiye
Üye
2023 - 2024
2023 - 2024TESOL International Association
Üye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mayıs 2024
Mayıs 2024
First International Postgraduate Conference on English Language Teaching (PGELT)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbaş E., Özer M., Şahin S. V.
Kayseri, Türkiye
Kasım 2023
Kasım 2023
21st INGED International ELT Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbaş E., Ortaköylüoğlu H., Şahin S. V.
Kayseri, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2025 - 2025
2025 - 2025Erasmus Programı
Eğitim Alma
International Balkan University, Makedonya
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
23 Şubat 2024 - 23 Şubat 2024
23 Şubat 2024 - 23 Şubat 2024
PRELIM 3 “Developing Teacher Support Sources for the Secondary School English Language Teaching Programme in Less Developed Regions in Turkiye” Project Dissemination Event: Materials Development and Adaptation Conference
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
24 Ekim 2023 - 25 Ekim 2023
24 Ekim 2023 - 25 Ekim 2023
TESOL ELevate
İzleyici / Dinleyici
Virginia-Amerika Birleşik Devletleri
17 Haziran 2022 - 19 Haziran 2022
17 Haziran 2022 - 19 Haziran 2022
14th METU International ELT Convention
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
26 Temmuz 2021 - 30 Temmuz 2021
26 Temmuz 2021 - 30 Temmuz 2021
TESOL ELevate
İzleyici / Dinleyici
Virginia-Amerika Birleşik Devletleri
Davetli Konuşmalar
Mart 2024
Mart 2024Teach & Tech: A Symphony of AI in Language Teaching
Konferans
Erciyes Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Topluluğu-Türkiye
Şubat 2024
Şubat 2024Navigating the Artificial Intelligence Landscape: A Practical Guide for English Language Teachers
Konferans
Bilfen Schools, FLT Conference-Türkiye
Burslar
2022 - 2025
2022 - 20252210-Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı
TÜBİTAK
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam Ediyor