TELEVİZYON REKLAMLARINDA GERÇEK ÜSTÜ ANLATI VE ÖRNEK REKLAM FİLM ÇÖZÜMÜNDE ANNELİK İMGESİ


Yıldırım E.

The Journal of International Social Research / Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.13, sa.69, ss.1323-1331, 2020 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 13 Sayı: 69
  • Basım Tarihi: 2020
  • Dergi Adı: The Journal of International Social Research / Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
  • Sayfa Sayıları: ss.1323-1331
  • Erciyes Üniversitesi Adresli: Evet