8th International Management Information Systems Conference (IMISC2021), İstanbul, Türkiye, 20 Ekim 2021
Pazarlama ile ilgili bir yazılım
sistem kalitesini artırmak için, tüketici geribildirimleri sistem tasarımı
sırasında değerlendirilmelidir. Bu araştırmanın amacı tüketicilerin kullanacağı
iyi-olma yazılımları ile ilgili gereksinimlerini keşfetmektir. Tüketicilerin
yazılım ile mutluluklarını nasıl artırabilecekleri ve ikna teknolojileri ile
oyunlaştırma teknikleri dahil tüketicileri sistemde tutan ve mutluluklarını
etkileyen detaylar irdelenmektedir. Çalışmada karma araştırma yöntemi uygulandı.
Yapılan tematik analiz sonucunda, katılımcıların bahsettikleri bir pazarlama
iyi-olma uygulamasının mutlu eden özelliklerinin yanı sıra, işlevsel özellikleri,
interaktif özellikleri ve ürün-fiyat özellikleri ayrı temalarda gruplandırıldı.