Makaleler
7
Tümü (7)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
1. ORGANIZATIONAL CYNICISM A STUDY AMONG ADVERTISING AGENCIES
AKDENİZ İLETİŞİM
, cilt.22, ss.130-151, 2014 (Hakemli Dergi)
2. İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAM DOYUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
SELÇUK İLETİŞİM
, cilt.8, sa.3, ss.281-300, 2014 (TRDizin)
5. BİR KİTLE İLETİŞİM ARACI OLARAK TELEVİZYONUN POPÜLER KÜLTÜR ÜRÜNLERİNİ BENİMSETME VE YAYMA İŞLEVİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
GLOBAL MEDIA JOURNAL
, cilt.2, sa.4, ss.64-86, 2012 (Hakemli Dergi)
6. YEREL TELEVİZYON ÇALIŞANLARININ ÖRGÜTSEL STRES FAKTÖRLERİ KAYSERİ İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, cilt.2, sa.43, ss.77-104, 2012 (TRDizin)
7. HALKLA İLİŞKİLER VE PROPAGANDA İLİŞKİSİ ÜZERİNE KURAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEK OKULU DERGİSİ
, cilt.12, ss.505-520, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. STRATEJİK BİR İLETİŞİM ARACI OLARAK ÖRGÜTLERDE KURUMSAL KİMLİK BELLONA REKLAMLARININ METİN ANALİZİ YÖNTEMİ İLE ÇÖZÜMLENMESİ
INTERNATIOANL SYMPOSIUM ON LANGUAGE AND COMMUNICATION:EXPLPRING NOVELTIES, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.2231-2243, (Tam Metin Bildiri)
2. BİREY VE ÖRGÜTLER AÇISINDAN TÜKENMİŞLİK VE TÜKENMİŞLİK SENDROMU KURAMSAL BİR ÇALIŞMA
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON LANGUAGE AND COMMUNICATION:EXPLORING NOVELTIES, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1537-1550, (Tam Metin Bildiri)
3. KAMU VE ÖZEL HASTANE ÇALIŞANLARININ KURUM İÇİ PSİKOLOJİK ŞİDDETE MOBBNG YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ VE MARUZ KALDIKLARI DURUMLAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA KAYSERİ İLİNDE BİR UYGULAMA
NEW COMMUNICATION TECHNOLOGIES AND SOCIAL TRANSFORMATION, Bishkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, cilt.317, (Tam Metin Bildiri)
4. HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNDE ETİK ANLAYIŞI
II.ULUSAL HALKLA İLİŞKİLER SEMPOZYUMU-21.YÜZYILDA HALKLA İLİŞKİLERDE YENİ YÖNELİMLER, SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER, Kocaeli, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2006, ss.145-165, (Tam Metin Bildiri)
5. ÇOCUKLARIN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARININ BELİRLENMESİNDE TELEVİZYON REKLAMLARININ ROLÜ
II.ULUSAL İLETİŞİM ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
6. TELEVİZYONUN ÇOCUĞUN TOPLUMSALLAŞMASINA OLAN OLUMLU ETKİSİ
2.ULUSLARARASI ÇOCUK VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2005, ss.71-90, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
2. KURUMSAL İTİBARIN İÇ PAYDAŞLAR TARAFINDAN ALGILANMASI
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE KURUMSAL İTİBAR, YRD.DOÇ.DR. MİNE DEMİRTAŞ, Editör, DERİN YAYINEVİ, İstanbul, ss.193-224, 2015
3. MEDYADA ETİK İLKE VE KURALLARIN BELİRLENMESİ
İLETİŞİM ve ETİK, PROF.DR.METİN IŞIK, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.164-185, 2014
4. SÖYLEN(MEY)ENİN ANALİZİ:BELLONA MARKASINA YÖNELİK TÜKETİCİ ALGISI ÜZERİNE BİR SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ YAZILI METİN ÇÖZÜMLEME, YRD.DOÇ.DR.ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.225-276, 2012
5. YAPISÖKÜMÜ OKUMA YÖNTEMİ VE QUEER REKLAM İNCELEMELERİ ÜZERİNE BİR DENEME
İLETİŞİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ GÖRSEL METİN ÇÖZÜMLEME, YRD.DOÇ.DR.ÖZLEM GÜLLÜOĞLU, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.324-364, 2012
6. ÖRGÜTSEL İLETİŞİM İLETİŞİM DOYUMU VE KURUMSAL BAĞLILIK
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2011