Metrikler
Eğitim Bilgileri
2015 - 2022
2015 - 2022Doktora
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri, Türkiye
2013 - 2015
2013 - 2015Yüksek Lisans
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik, Türkiye
2007 - 2012
2007 - 2012Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, İletişim Tasarımı Ve Yönetimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Çokuluslu Şirketlerin Reklamlarının Kültürel Emperyalizm Bağlamında İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2015
2015Yüksek Lisans
Popüler Kültürün Oluşmasında ve Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
İletişim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım
Verdiği Dersler
Makaleler
Tümü (2)
Diğer Yayınlar (2)
2024
20241. Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Sosyal Medyada Duyurulması Üzerine Bir Araştırma
Karaduman N.
International Journal of Social Sciences , cilt.8, sa.3, ss.84-100, 2024 (Hakemli Dergi)
2017
20172. Popüler kültürün oluşmasında ve aktarılmasında sosyal medyanın rolü.
KARADUMAN N.
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.31, sa.43, ss.7-27, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. MODA BLOGLARI VE TÜKETİM KÜLTÜRÜ İLİŞKİSİ: INSTAGRAM FENOMENİÜZERİNE NETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA
Akdağ M., Karaduman N.
III. INES EDUCATION and SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ SOSYAL MEDYADA DUYURULMASI ÜZERİNE ÜLKER, ETİ VE TORKU ÖRNEĞİNDE BİR ARAŞTIRMA
KARADUMAN N., TARHAN A., AKDAĞ M.
2.“Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20232. Uluslararası Halkla İlişkiler Uygulamalarına İlişkin Yeni Bir Yaklaşım: Kültürel/Tercüman Modeli
Karaduman N.
Halkla İlişkiler Kuramları ve Güncel Yaklaşımlar, Pınar Güner Koçak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.207-226, 2023
2022
20223. Kamu Kurumlarının Göçmen Ayrımcılığına Yönelik Hazırladığı Kamu Spotu Reklamlarının İncelenmesi
Karaduman N.
Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, Hasan ALTİNCİK, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.75-100, 2022