Dr. Öğr. Üyesi NEDİM KARADUMAN


İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım

Reklamcılık ve Tanıtım


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, İletişim Bilimleri

E-posta: nedimkaraduman@erciyes.edu.tr
İş Telefonu: +90 352 207 6666 Dahili: 36102
Web: https://avesis.erciyes.edu.tr/nedimkaraduman/
Ofis: A3-6
Posta Adresi: Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Melikgazi/KAYSERİ

Metrikler

Yayın

7

Proje

2

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2015 - 2022

2015 - 2022

Doktora

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri, Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik, Türkiye

2007 - 2012

2007 - 2012

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, İletişim Tasarımı Ve Yönetimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Çokuluslu Şirketlerin Reklamlarının Kültürel Emperyalizm Bağlamında İncelenmesi

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2015

2015

Yüksek Lisans

Popüler Kültürün Oluşmasında ve Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Erciyes Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

İletişim Sosyolojisi

Halkla İlişkiler Uygulamaları

Profesyonel Halkla İlişkiler ve Tanıtım Araştırmaları I

Halkla İlişkiler ve Tanıtımda Yapım Süreçleri I

Etkinlik Yönetimi

Profesyonel Halkla İlişkiler ve Tanıtım Araştırmaları II

Sosyoloji

Halkla İlişkiler

Popüler Kültür

Makaleler

Tümü (2)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. MODA BLOGLARI VE TÜKETİM KÜLTÜRÜ İLİŞKİSİ: INSTAGRAM FENOMENİÜZERİNE NETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA

Akdağ M., Karaduman N.

III. INES EDUCATION and SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

2. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ SOSYAL MEDYADA DUYURULMASI ÜZERİNE ÜLKER, ETİ VE TORKU ÖRNEĞİNDE BİR ARAŞTIRMA

KARADUMAN N., TARHAN A., AKDAĞ M.

2.“Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Cultural Imperialism and Advertising

Karaduman N.

Palet Yayınları, Konya, 2025

2023

2023

2. Uluslararası Halkla İlişkiler Uygulamalarına İlişkin Yeni Bir Yaklaşım: Kültürel/Tercüman Modeli

Karaduman N.

Halkla İlişkiler Kuramları ve Güncel Yaklaşımlar, Pınar Güner Koçak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.207-226, 2023

2022

2022

3. Kamu Kurumlarının Göçmen Ayrımcılığına Yönelik Hazırladığı Kamu Spotu Reklamlarının İncelenmesi

Karaduman N.

Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, Hasan ALTİNCİK, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.75-100, 2022