Articles Published in Other Journals
MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ
GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics, vol.5, no.2, pp.17-39, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Yeşil Satın Alma Niyetinde Yeşil Reklam, Yeşil Güven ve Yeşil Marka İmajının Rolü
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, vol.24, no.42, pp.12-31, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Research on consumer attitude to online video advertising: YouTube example
TUJOM, vol.7, no.2, pp.1-20, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
THE EFFECT OF TELEVISION ADVERTISEMENTS ON CHILDREN AND THE RELATIONSHIP TO BRAND LOYALTY: A COMPARISON OF TURKEY AND KYRGYZSTAN
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, vol.11, no.4, pp.1920-1935, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE, vol.50, no.3, pp.23-57, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Dindarlık etkisiyle İsrail mallarına karşı tüketici düşmanlığı
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE, no.49, pp.203-218, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARIN ÇEVRESEL DUYARLILIĞA ETKİSİ: ÇEVRESEL KAYGININ ARACILIK ROLÜ
NWSAHS, vol.11, no.2, pp.112-139, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
TELEVİZYON İZLEME ALIŞKANLIKLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ: CELALABAT VE KAYSERİ İLLERİ ÖRNEĞİ
NWSAHS, vol.11, no.2, pp.140-151, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Akademik Personelin Gazete Kampüsü Değerlendirmeleri Ve Demografik Özellikler İtibarı İle Algısal Farklılıkları
Akademik Bakış, pp.1-19, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Kayseri’de Hizmet Sunan Doktorların İlaç Mümessillerine Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, no.21, pp.19-31, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Kullanım ve Doyum Yaklaşımıyla Tüketicilerin Özel Alışveriş Kulübü Mobil Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Turkey, 11 - 13 May 2018, pp.15
AN INVESTIGATION OF GREEN PURCHASE BEHAVIOUR AMONG MOTHERS
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 19 - 22 May 2016, pp.415
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi nin Veri Zarflama Analizi ile Etkinlik Ölçümü
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Turkey, 2 - 04 December 2015, pp.137-149
TELEVİZYON REKLAMLARINI İZLEYEN ÇOCUKLARIN AİLELERİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK PERSONELİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Turkey, 18 - 21 October 2012, pp.323-347
Tüketicilerin Satış Elemanlarını Değerlendirmeleri
7. Uluslar arası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Kyrgyzstan, 1 - 04 June 2009, pp.126-139
Kayseri'de Faaliyet Gösteren İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
Uluslar arası Tarih ve Kültür Kongresi, Priştine, Kosova, 10 - 16 May 2009, pp.757-772
Books & Book Chapters
Tüketici Hakları ve Kullanımı
in: Müşteri Şikâyet Yönetimi, Apaydın, Fahri, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.267-292, 2020