Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarı Yönelimleri ile Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.189-211, 2017 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAŞARI YÖNELİMLERİİLE MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.189-211, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE MESLEKİ AÇIK ÖĞRETİM LİSELERİ: TARİHSEL GELİŞİM AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
Hak İş Uluslararası Emek ve Toplum Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.139-155, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin mesleki değer algıları
International Journal of Contemporary Educational Studies
, cilt.2, ss.139-156, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Journal of History School
, sa.25, ss.401-415, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının mesleki değer algılarının sıralama yargılarıyla ölçeklenmesi
HAK-İŞ Uluslararası Emek ve Toplum Dergisi
, cilt.5, ss.204-225, 2016 (Hakemli Dergi)
Investigating the Relationship between Social Appearance Anxiety and Loneliness of Turkish University Youth
Journal of Studies in Social Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.68-96, 2015 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERDE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK VE ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
HAK-İŞ Uluslararası Emek ve Toplum Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.172-191, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversiteli gençlerin eş seçim kriterlerinin sıralama yargılarıyla ölçeklenmesi
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.68-87, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının sosyal sermaye düzeylerinin karşılaştırmalı incelenmesi (Erciyes Üniversitesi Örneği)
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.31, ss.125-147, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Bazı Demoğrafik Özellikleri ve Yalnızlık Düzeyleri ile Akran Zorbalığına Maruz Kalma Düzeylerinin İncelenmesi
Kongre, Nevşehir, Türkiye, 16 Nisan - 20 Ekim 2018, cilt.1, ss.308
Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
II. International Congress of Youth Researches, 25 - 29 Ekim 2017
Lise Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
II. INTERNATIONAL CONGRESSOF YOUTH RESEARCHES, Muğla, Türkiye, 24 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
Lise Öğrencilerinin Algılanan Anne Baba Tutumlarının ve Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Akademik Erteleme Davranışını Yordaması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi İle İngilizce Dersindeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Akademik, Sosyal ve Duygusal Özyeterlilik Algıları İle Dil Öğrenme İnancı Arasındaki İlişki
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Teog Sınavı İngilizce Soruları İle Öğretmen Yapımı İngilizce Sorularının 8. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programındaki Kazanımlarla İlişkisi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Relationship Between Language Teachers’ Support For Learner Autonomy, Perfectionalism and Teaching Satisfaction
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Üniversite Öğrencilerinin Mesleki Değer Algıları
5. Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, Türkistan, Kazakistan, 13 - 15 Nisan 2016, ss.1-3
Öğretmen Adaylarının Mesleki Değer Algılarının Sıralama Yargılarıyla Ölçeklenmesi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.100-101