B. ÜNLÜ Et Al. , "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS , pp.77-89, 2018
ÜNLÜ, B. Et Al. 2018. Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS , 77-89.
ÜNLÜ, B., EZBERCİ ÇEVİK, E., & KURNAZ, M. A., (2018). Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS , 77-89.
ÜNLÜ, Bircan, EBRU EZBERCİ ÇEVİK, And Mehmet Altan KURNAZ. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS , 77-89, 2018
ÜNLÜ, Bircan Et Al. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS , pp.77-89, 2018
ÜNLÜ, B. EZBERCİ ÇEVİK, E. And KURNAZ, M. A. (2018) . "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS , pp.77-89.
@article{article, author={Bircan ÜNLÜ Et Al. }, title={Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS}, year=2018, pages={77-89} }