M. Tarhan And M. Ş. Akdoğan, "Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.85-98, 2022
Tarhan, M. And Akdoğan, M. Ş. 2022. Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1 , 85-98.
Tarhan, M., & Akdoğan, M. Ş., (2022). Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 85-98.
Tarhan, Mervenur, And MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN. "Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 85-98, 2022
Tarhan, Mervenur And Akdoğan, MEHMET Ş. . "Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.85-98, 2022
Tarhan, M. And Akdoğan, M. Ş. (2022) . "Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.85-98.
@article{article, author={Mervenur Tarhan And author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN}, title={Gerilla Pazarlama Faaliyetlerinin Y Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={85-98} }