A. GÖÇER, "Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı Oluşturmadaki İşlevi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.3, no.1, pp.48-63, 2015
GÖÇER, A. 2015. Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı Oluşturmadaki İşlevi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.3, no.1 , 48-63.
GÖÇER, A., (2015). Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı Oluşturmadaki İşlevi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.3, no.1, 48-63.
GÖÇER, ALİ. "Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı Oluşturmadaki İşlevi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.3, no.1, 48-63, 2015
GÖÇER, ALİ. "Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı Oluşturmadaki İşlevi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.3, no.1, pp.48-63, 2015
GÖÇER, A. (2015) . "Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı Oluşturmadaki İşlevi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.3, no.1, pp.48-63.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçe Dersi Metin İşleme Sürecinde Bağlam Temelli Sözcük Öğretimi ve Etkin Sözcük Dağarcığı Oluşturmadaki İşlevi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2015, pages={48-63} }