E. Yıldırım, "Televizyonda Yayınlanan Sosyal Reklamların İdeolojik Yapısı Ve Örnek Reklam Çözümlemesi," Aksaray İletişim Dergisi , vol.2, no.1, pp.51-65, 2020
Yıldırım, E. 2020. Televizyonda Yayınlanan Sosyal Reklamların İdeolojik Yapısı Ve Örnek Reklam Çözümlemesi. Aksaray İletişim Dergisi , vol.2, no.1 , 51-65.
Yıldırım, E., (2020). Televizyonda Yayınlanan Sosyal Reklamların İdeolojik Yapısı Ve Örnek Reklam Çözümlemesi. Aksaray İletişim Dergisi , vol.2, no.1, 51-65.
Yıldırım, ERHAN. "Televizyonda Yayınlanan Sosyal Reklamların İdeolojik Yapısı Ve Örnek Reklam Çözümlemesi," Aksaray İletişim Dergisi , vol.2, no.1, 51-65, 2020
Yıldırım, ERHAN. "Televizyonda Yayınlanan Sosyal Reklamların İdeolojik Yapısı Ve Örnek Reklam Çözümlemesi." Aksaray İletişim Dergisi , vol.2, no.1, pp.51-65, 2020
Yıldırım, E. (2020) . "Televizyonda Yayınlanan Sosyal Reklamların İdeolojik Yapısı Ve Örnek Reklam Çözümlemesi." Aksaray İletişim Dergisi , vol.2, no.1, pp.51-65.
@article{article, author={ERHAN YILDIRIM}, title={Televizyonda Yayınlanan Sosyal Reklamların İdeolojik Yapısı Ve Örnek Reklam Çözümlemesi}, journal={Aksaray İletişim Dergisi}, year=2020, pages={51-65} }