A. M. SAĞLIK And M. AKGÜL, "Almak ya da Almamak… Kadınların Sembolik Tüketim Pratiklerine Influencerların Etkisi," TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.24, no.1, pp.32-43, 2024
SAĞLIK, A. M. And AKGÜL, M. 2024. Almak ya da Almamak… Kadınların Sembolik Tüketim Pratiklerine Influencerların Etkisi. TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.24, no.1 , 32-43.
SAĞLIK, A. M., & AKGÜL, M., (2024). Almak ya da Almamak… Kadınların Sembolik Tüketim Pratiklerine Influencerların Etkisi. TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.24, no.1, 32-43.
SAĞLIK, ALPER, And MAHMUT AKGÜL. "Almak ya da Almamak… Kadınların Sembolik Tüketim Pratiklerine Influencerların Etkisi," TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.24, no.1, 32-43, 2024
SAĞLIK, ALPER M. And AKGÜL, MAHMUT. "Almak ya da Almamak… Kadınların Sembolik Tüketim Pratiklerine Influencerların Etkisi." TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.24, no.1, pp.32-43, 2024
SAĞLIK, A. M. And AKGÜL, M. (2024) . "Almak ya da Almamak… Kadınların Sembolik Tüketim Pratiklerine Influencerların Etkisi." TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES , vol.24, no.1, pp.32-43.
@article{article, author={ALPER MUSA SAĞLIK And author={MAHMUT AKGÜL}, title={Almak ya da Almamak… Kadınların Sembolik Tüketim Pratiklerine Influencerların Etkisi}, journal={TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES}, year=2024, pages={32-43} }