I. VARİNLİ Et Al. , "“Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, pp.113-131, 2009
VARİNLİ, I. Et Al. 2009. “Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1 , 113-131.
VARİNLİ, I., Yaraş, E., & BAŞALP, A., (2009). “Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, 113-131.
VARİNLİ, Inci, Eyyüp Yaraş, And AHMET BAŞALP. "“Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, 113-131, 2009
VARİNLİ, Inci Et Al. "“Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, pp.113-131, 2009
VARİNLİ, I. Yaraş, E. And BAŞALP, A. (2009) . "“Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.9, no.1, pp.113-131.
@article{article, author={Inci VARİNLİ Et Al. }, title={“Duygusal Zekânın Müşteri Odaklılık ve Satış Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”,}, journal={Ege Akademik Bakış Dergisi}, year=2009, pages={113-131} }