P. Gençoğlu Et Al. , "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Birey Davranışları Üzerindeki Etkileri: Parametrik Olmayan İstatistiksel Bir Analiz," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.48, pp.622-629, 2017
Gençoğlu, P. Et Al. 2017. Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Birey Davranışları Üzerindeki Etkileri: Parametrik Olmayan İstatistiksel Bir Analiz. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.48 , 622-629.
Gençoğlu, P., Bağlıtaş, H. H., & Kuşkaya, S., (2017). Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Birey Davranışları Üzerindeki Etkileri: Parametrik Olmayan İstatistiksel Bir Analiz. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.48, 622-629.
Gençoğlu, Pelin, Hayriye Hilal Bağlıtaş, And SEVDA KUŞKAYA. "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Birey Davranışları Üzerindeki Etkileri: Parametrik Olmayan İstatistiksel Bir Analiz," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.48, 622-629, 2017
Gençoğlu, Pelin Et Al. "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Birey Davranışları Üzerindeki Etkileri: Parametrik Olmayan İstatistiksel Bir Analiz." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.48, pp.622-629, 2017
Gençoğlu, P. Bağlıtaş, H. H. And Kuşkaya, S. (2017) . "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Birey Davranışları Üzerindeki Etkileri: Parametrik Olmayan İstatistiksel Bir Analiz." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.48, pp.622-629.
@article{article, author={Pelin Gençoğlu Et Al. }, title={Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kamu Spotlarının Birey Davranışları Üzerindeki Etkileri: Parametrik Olmayan İstatistiksel Bir Analiz}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi }, year=2017, pages={622-629} }