A. GÖÇER, "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye. , Antalya, Turkey, pp.3589-3591, 2017
GÖÇER, A. 2017. Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye. , (Antalya, Turkey), 3589-3591.
GÖÇER, A., (2017). Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri . 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye. (pp.3589-3591). Antalya, Turkey
GÖÇER, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye., Antalya, Turkey, 2017
GÖÇER, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye. , Antalya, Turkey, pp.3589-3591, 2017
GÖÇER, A. (2017) . "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye. , Antalya, Turkey, pp.3589-3591.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri}, congress name={26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (20-23 Nisan 2017), Antalya, Türkiye.}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={3589-3591} }