E. Oğuztekin Et Al. , "Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.18, pp.56-80, 2022
Oğuztekin, E. Et Al. 2022. Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.18 , 56-80.
Oğuztekin, E., Bektaş, O., & Karaca, M., (2022). Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.18, 56-80.
Oğuztekin, Eda, OKTAY BEKTAŞ, And Melek Karaca. "Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.18, 56-80, 2022
Oğuztekin, Eda Et Al. "Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.18, pp.56-80, 2022
Oğuztekin, E. Bektaş, O. And Karaca, M. (2022) . "Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.18, pp.56-80.
@article{article, author={Eda Oğuztekin Et Al. }, title={Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={56-80} }