C. Çaylı And A. GÖÇER, "Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.8, no.1, pp.21-43, 2022
Çaylı, C. And GÖÇER, A. 2022. Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.8, no.1 , 21-43.
Çaylı, C., & GÖÇER, A., (2022). Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.8, no.1, 21-43.
Çaylı, Ceyda, And ALİ GÖÇER. "Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.8, no.1, 21-43, 2022
Çaylı, Ceyda And GÖÇER, ALİ. "Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.8, no.1, pp.21-43, 2022
Çaylı, C. And GÖÇER, A. (2022) . "Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.8, no.1, pp.21-43.
@article{article, author={Ceyda Çaylı And author={ALİ GÖÇER}, title={Ortaokul Türkçe derslerinde dinleme sürecine yönelik uygulamalar üzerine bir araştırma}, journal={International Journal of Social Sciences and Education Research}, year=2022, pages={21-43} }