M. Ş. AKDOĞAN And E. Akın, "Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.85-110, 2009
AKDOĞAN, M. Ş. And Akın, E. 2009. Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi , vol.1, no.2 , 85-110.
AKDOĞAN, M. Ş., & Akın, E., (2009). Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, 85-110.
AKDOĞAN, MEHMET, And Eyüp Akın. "Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, 85-110, 2009
AKDOĞAN, MEHMET Ş. And Akın, Eyüp. "Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.85-110, 2009
AKDOĞAN, M. Ş. And Akın, E. (2009) . "Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.85-110.
@article{article, author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN And author={Eyüp Akın}, title={Tüketicilerin TV Reklamlarına Genel Bakış Açıları ve TV Reklamlarından Kaçınma Eğilimleri İtibariyle İncelenmesi}, journal={Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bi,limler fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={85-110} }